פרק 7

10.8K 416 54
                                    

לא עבר שבוע וכבר כל הבית ספר מדבר על מה שקרה בקפיטריה. הנושא של ריף ושלי נהיה הדיבור החם של השכבה ואפילו של כל התיכון. הרגשתי במרכז העניינים ולא אהבתי את זה כל כך. יש אנשים שמאוד אהבו את מה שעשיתי בקפטריה, ויש אנשים-רובן בנות, שלא אהבו את איך שדיברתי עליהן וקראתי להן כביכול הכלבות של ריף.

״אני מצטערת, אני פשוט מעריצה אותך.״ את המשפט הזה יכולתי לשמוע מהפה של מאיה אינספור פעמים, הרגיש לי כאילו זה הדבר היחידי שהיא יכלה להגיד לי מאז אותו מקרה. ״אין הרבה בנות עם אומץ כמו שלך. אני נשבעת לך שיכולתי לראות את הזעם בעיניים שלו ממרחקים.״ צחקה מאיה, נזכרת בזה.

צחקתי גם, זה נורא הצחיק אותי בהתחשב בעובדה שהוא אמר לכל הבנים להתרחק ממני. אני לא מתכוונת להיות אחת מהבנות שתסתום ולא תעשה כלום בנושא, אם אני כבר גרה בישראל אני רוצה להעביר את השנה הזאת בלי שבנים יפחדו להתקרב אליי. ״את יודעת למה הוא רצה שכולם יתרחקו ממני?״ שאלתי את מאיה, היא סוגרת את הלוקר שלה ומסתכלת עליי, מנסה לחשוב.

״את האמת שאני לא יודעת בבירור, אבל רצות שמועות שהוא סימן אותך כהמטרה הבאה שלו, אז אני מניחה שבגלל זה הוא לא רוצה שבנים יתקרבו אלייך. זה גם ההסבר הכי הגיוני.״ הסבירה לי מאיה, ושחושבים על זה היא די צודקת, זה באמת נשמע ההסבר הכי הגיוני לסיטואציה, אבל מה שהוא עשה עדיין לא בסדר, וגם מי אמר שאני אנשום לכיוון שלו?

״לפחות הורדתי אותו מזה, עכשיו הוא בכלל לא ירצה אותי וטוב שכך.״ אמרתי בהקלה, עוצרת ליד דלת הכיתה, ממשיכה לדבר עם מאיה לפני שישמע הצלצול.

״אני לא חושבת שזה עבד כל כך. זה רק יעלה לו יותר את הרצון להתחיל איתך ולהרחיק ממך בנים. זה שאת מתנגדת לו זה עושה לו את זה. אבל אני מתחננת אלייך מיה, בבקשה אל תעשי את הטעות הזאת ותהיי איתו.״ מאיה אומרת לי בדאגה, ראו על עיניה שהיא רצתה רק שיהיה לי טוב ואם אני אהיה איתו או אנסה לזרום איתו זה רק יהרוס אותי בסוף. הנהנתי לכיוונה, מסכימה עם מילותיה ונותנת לה את אישורי שלא אעשה איתו כלום. ״בכל מקרה, עם כמה שאני שונאת את תומר, הוא מארגן מסיבה גדולה לכל השכבה בבית שלו. הכניסה חופשית כמובן אז אני לא כל כך שואלת אותו אם אפשר לבוא או לא. אני רוצה שנלך, יום שישי היום ואין לנו מה לעשות בבית.״ הציעה.

חשבתי על זה כמה רגעים. לא יזיק לי להינות קצת. מאיה צודקת, בימי שישי אין כל כך מה לעשות חוץ מלשבת בבית ולעשות מרתון סדרות בטלוויזיה, ולצאת ולהנות איתה ועם הבנים יהיה כיף. ״סגור, תבואי אליי לפני ותעזרי לי גם מה ללבוש.״ אמרתי, מסכימה להצעתה. זה מעלה לה חיוך על השפתיים וההתרגשות קצת נראית על פניה. היא נותנת לי נשיקה על הלחי לפני שהיא מתקדמת לכיתה בה היא לומדת, ואני נכנסת לכיתה שלי- מתיישבת ומחכה למורה שתבוא.

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now