פרק 40

9.6K 453 174
                                    

אנחנו שבועיים אחרי נשף הסיום. אין לתאר כמה היה לי מדהים וכמה נהניתי, רקדנו, שתינו, צחקנו ועשינו שטויות. בכינו די הרבה, כן גם אני בכיתי. יהיה לי קשה לא לראות את השכבה הזאת אבל מה שמשאיר אותי עוד שפויה זה שמאיה ואחי יוצאים יחד אז אני רואה אותה די הרבה, יהיה לנו קשה להתנתק אחת מהשניה. ריף? ריף ואני מבלים את כל הזמן שלנו יחד עד השניה האחרונה, עד הרגע בו הוא מתגייס. לא יצא לנו לדבר על זה הרבה, אבל הגיוס שלו עוד שבוע ואני יודעת שאני צריכה להתכונן לזה. ריף עדכן אותי בדברים החשובים כמו זה שהיציאות שלו הביתה לא יהיו כאלה טובות, אני יכולה לראות אותו כל שבוע או כל שבועיים ויהיה לנו רק פעמיים בשבוע להיות יחד- שישי שבת. מבאס ברמות אבל הוא רוצה להיות קרבי, ואני לא יכולה להיות זאת שתעצור אותו מזה.

״על מה את חושבת?״ ריף שואל אותי כשהוא יושב בחיקי. ״בבקשה שזה לא יהיה על הגיוס.״ מוסיף, מרים את מבטו אליי. הוא נאנח כשהוא רואה את הבעת פניי.

״מה אני אעשה ריף, אני לא יכולה שלא לחשוב על זה.״ אני אומרת לו, מתעסקת בשיערו.

״מיה,״ ריף קם ומסתכל עליי, ״לא יקרה לי שום דבר בצבא, אני יודע שזה מה שמלחיץ אותך אבל אני אהיה בסדר. ולגבי היציאות שלי, אין יום שאני לא אחשוב עלייך וארצה לחזור אלייך. תפסיקי בבקשה לחשוב על זה.״ הוא מרגיע אותי.

אפשר להגיד שאני פחות לחוצה אחרי שהוא מזכיר לי כל פעם את זה שלא יקרה לו כלום ושהוא יחשוב עליי בכל יום. אני בינתיים לא יודעת מה אני רוצה לעשות, אם לחזור לספרד או להישאר פה אבל לא משנה מה יקרה, ספרד תמיד אפשרות בשבילי. כל כך טוב לי עם ריף שאני לא רוצה להרוס כלום ואני מקווה שגם הצבא לא יהרוס בינינו.

״בסדר, אני אנסה להפסיק לחשוב על זה.״ אני אומרת, תופסת בידו. ״בכל מקרה, לאן אתה רוצה ללכת לפני הגיוס שלך?״ שואלת אותו.

ריף חושב כמה רגעים, ואז חיוך עולה על שפתיו, ״תפתיעי אותי.״ אומר.

אם הוא רוצה שאני אפתיע אותו, זה מה שהוא יקבל. אני צריכה לחשוב על משהו מושקע וכיף, שהוא יהנה מזה ויזכור את זה. הגיוס הזה יהרוג אותי בסוף, אני יודעת שאני הולכת לבכות כשהוא יעלה לאוטובוס.

״חשבת כבר מה אתה רוצה לעשות אחרי הצבא?״ אני שואלת אותו.

הוא מרים את מבטי אליי, ״אני אציע לך נישואין.״ מה?

ליבי החל לפעום במהירות מן הרגיל, ״אתה מה?״ אני שואלת אותו כאילו לא שמעתי. ריף רוצה להתחתן איתי? מעולם לא חשבתי על נישואין בקשר שלנו אבל עכשיו שהוא מעלה את זה זה מחמם לשמוע שהוא רוצה לקחת אותי לאישה.

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now