ריף יושב מולי והאלבום הגדול שוכב על המיטה. הוא מביט בו בלי לפתוח אותו. ״למה אתה לא פותח?״ אני שואלת אותו, סורקת את פניו. נראה כאילו הוא מפחד לפתוח ולגלות את התמונות שיש שם. לא כל כך ידעתי למה אבל ידעתי שמצד שני סיקרן אותו מה מופיע באלבום.
ריף מרים את עיניו אליי, ״בבקשה אל תכעסי עליי או תתבאסי אם אני לא אזכור.״ אומר, בעיניו אני יכולה לראות את הכאב. זה ביאס אותי שהוא לא זכר כלום אבל אני לא מתכוונת לכעוס עליו בגלל משהו שהוא לא שולט בו.
״אני לא אכעס עלייך. כל דבר יקרה בקצב שלו.״ חייכתי אליו, מתקרבת ומניחה את ידי על ברכו. חיוכו של ריף מיד עולה על שפתיו והוא מחזיק בידי לפני שאני מרימה אותה, מושך אותי אליו. הוא מחבק אותי חזק ואני מיד עוטפת אותו גם, מתענגת על ריחו הטוב ועל כמה שהתגעגעתי לחיבוק שלו ולחום שלו.
״אני כל כך התגעגעתי אלייך.״ לוחש לי בזמן שהוא מלטף את שיערי, לא משחרר אותי לרגע. ״את באמת לא מבינה כמה.״ מוסיף ומתנתק ממני, מחזיק בפניי בשתי ידיו, סורק את עיניי ולא מוריד מהן את העיניים שלו לשניה.
חיוך קטנטן עלה על שפתיי ואני מחזיקה ביד אחת שלו, עוצמת את עיניי ונותנת לו ללטף את הלחיים שלי באיטיות, נהנית מהתחושה. לא עניתי לדבריו, אני בטוחה שהוא יודע כמה התגעגעתי אליו.
״מיה,״ הוא קורא בשמי. אני פוקחת את עיניי ומביטה בו בשקט, מהמהמת בלי להוציא מילה. ״אני חייב לנשק אותך.״ מודיע. אני פותחת את פי כדי להוציא קול אך ריף לא נותן לי זמן לדבר כי הוא מצמיד את שפתיו הגדולות לשפתיי. ההרגשה הטובה שלא הרגשתי כבר יותר מארבע שנים מציפה אותי, רעד עובר בכל גופי והבטן שלי משתגעת מהגעגוע שחוויתי. עצמתי את עיניי והעמקתי את הנשיקה, מושכת בחולצתו כדי שיתקרב אליי יותר אך הוא מרים אותי ומושיב אותי עליו. עקצוצים עוברים בין רגליי כשאני מתיישבת על איברו, כאילו בחיים לא התיישבתי עליו לפני ואני בטוחה שריף הרגיש את אותם עקצוצים גם.
הוא לא מתנתק ממני לרגע, רק מקרב אותי אליו יותר ויותר ומנשק אותי כמה שהוא רק יכול. הוא מוריד את ידיו מפניי ומעביר אותן על גבי באיטיות, גורם לעורי לסמור ולאנחה קטנה לצאת מפי מהמגע החדש-ישן שלו. ״אלוהים.״ הוא אומר, מתנתק משפתיי ומתחיל להשאיר נשיקות קטנות על צווארי. תחושת השפתיים שלו על צווארי גורמת לי לגנוח בשקט ולזוז על איברו ולריף להשתגע מהתזוזות שלי. הוא תופס במותניי חזק ונאנח, גורם לי להבין שאני משפיעה עליו באותה מידה שהוא משפיע עליי.
הרטיבות בתחתונים שלי ממהרת להופיע רק מלהתחכך איתו ורציתי את ריף בתוכי עכשיו. ידעתי שאם אני אמשיך לזוז עליו אני אגיע לאורגזמה מהר מאוד ולא רציתי את זה כל עוד אנחנו לא נוגעים אחד בשניה ונהנים אחד מהשניה. הגוף שלי התגעגע אליו ברמות שאין לתאר, יכולתי להרגיש את זה רק מנשיקה קטנה שלו.
YOU ARE READING
לפני שפגשתי אותך
Любовные романыכשמיה נחתה בארץ בפעם השניה בחיה, אחרי המון זמן שלא הייתה בישראל, היא מיד רצתה לקחת את הטיסה בחזרה. היא לא רצתה להישאר דקה אחת בארץ אחרי שתסיים את השנה ושימלאו לה שמונה עשרה. אך ברגע שמיה מגיעה לבית ספר החדש, מכירה את האנשים החדשים ומסתגלת לסביבה הח...