״מה קרה לך בפנים?״ אני שואלת את ריף, מתעלמת ממה שאמר לגבי לוקאס. אני מעט המומה, פניו נראות רע והדם לא מפסיק לרדת משפתיו גם כשהוא יבש. תהיתי ממה זה קרה, והייתה לי הרגשה שהוא רב עם לוקאס, אך זה לא היה הגיוני.
״אל תשאלי שאלות מזוינות ואל תתעלמי ממה שאמרתי.״ תוקף אותי ריף, מתקדם אליי. ״את אמרת שלא תחזרי למזדיין הזה״ מוסיף, הוא עומד קרוב אליי ולא מסתכל לכיוון אחר מלבד על עיניי, וכך גם אני.
צחקקתי בזלזול, ״אתה לא תדבר אליי או אליו איך שבא לך.״ קבעתי לו, ״ולא חזרתי אליו, אני נותנת לו הזדמנות להוכיח את עצמו.״
התשובה שלי לא מספקת את ריף, הוא עדיין נראה מעוצבן מתמיד. ״את חושבת על לחזור אליו? וואו.״ מצחקק גם הוא בהלם, מתרחק ממני קצת. הוא מוחא כפיים לכמה שניות, גורם לי לתהות מה הוא לעזאזל רוצה ממני.
הרמתי את גבותיי בשאלה, ״יש משהו מצחיק במה שאמרתי שאתה צוחק ככה?״ שאלתי אותו. רציתי שהוא יגיד לי למה הוא נראה ככה, עם מי הוא רב, אך אני יודעת שהוא לא יספר לי בחיים.
״את אמרת לי שיש לך משהו אליי. למה את פתאום נותנת הזדמנות לאידיוט הזה? ומה לעזאזל הוא עוד עושה כאן?!״ עצם המחשבה של ריף על לוקאס מעצבנת אותו עוד יותר, ואני לא יודעת למה לעזאזל הוא אומר לי את הדברים האלה, אבל זה מצחיק אותי מאוד שהוא חושב שאני צריכה לרדוף אחריו אחרי שהוא דחה אותי.
״אתה חושב שאני צריכה להרגיש אלייך משהו לנצח? מה עובר עלייך? באמת ריף. אתה מצפה שאני אלחם עלייך בזמן שיש מישהו שמחכה לי ועושה הכל כדי שאני אחזור אליו?״ שאלתי אותו, אני מעט רגועה יחסית למישהי שמנהלת וויכוח מרגיז כל כך.
ריף שותק, הוא יודע שמה שאני אומרת נכון. אני לא יכולה לחכות לו בזמן שהוא לא מרגיש אליי אפילו דבר.
״מיה את יודעת שאני מרגיש אלייך משהו גם. למה את חושבת שלא?״ טונו נהיה רגוע והוא רק מנסה להוציא ממני תשובות. אני לא יודעת למה הוא משחק איתי משחקים, למה הוא ראש קטן, הוא נישק את תמרה!
ניסיתי שלא להתעצבן כל כך, הוא לא מבין אפילו את המקום שלי. ״ריף, אם באמת היית רוצה אותי, לא היית מסתיר את הקשר שלנו והולך ומתנשק עם מישהי אחרת.״ אמרתי לו, נותנת לו מבט אחרון לפני שאני נכנסת לשירותים, שומעת אותו נאנח ומתקדם לכיוון ההפוך- לקפטריה.
ניסיתי לעשות את צרכיי מהר, אני מפחדת שלוקאס וריף יהיו באותו חדר, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה במיוחד שריף רותח מעצבים וחבול בכל פניו אלוהים יודע ממה. הורדתי את המים ויצאתי לשטוף את ידיי מהר- יוצאת ומתקדמת לכיוון הקפטריה בחזרה.
YOU ARE READING
לפני שפגשתי אותך
Любовные романыכשמיה נחתה בארץ בפעם השניה בחיה, אחרי המון זמן שלא הייתה בישראל, היא מיד רצתה לקחת את הטיסה בחזרה. היא לא רצתה להישאר דקה אחת בארץ אחרי שתסיים את השנה ושימלאו לה שמונה עשרה. אך ברגע שמיה מגיעה לבית ספר החדש, מכירה את האנשים החדשים ומסתגלת לסביבה הח...