״ריף!״ אני צועקת מהמטבח. אני שומעת אותו מדבר בטלפון מהחדר אך לא מבינה עם מי. הוא לא עונה לי אבל אחרי כמה דקות הוא מופיע בפתח, ״עם מי דיברת?״ שאלתי.
״עם אהרון, הוא צריך עזרה בבית שלהם אז אני הולך לעזור לו קצת.״ עונה לי.
הנהנתי לעברו, מסתובבת בחזרה להכנת האוכל. ״מתי תחזור?״ שאלתי אותו.
הוא חשב כמה רגעים, ״בסביבות שש אני חושב.״ ענה. הסתכלתי בשעון הקיר וראיתי שהשעה הייתה שתיים עשרה, ״בשבע וחצי את ואני יוצאים לאכול את זוכרת?״ הוא שאל אותי.
הסתובבתי אליו בחיוך, ״ברור שאני זוכרת.״ כבר שבוע שלם שאני חושבת על מה ללבוש לדייט הזה. הפעם גם קניתי שמלה יפה והחלטתי שאני אתאפר, רציתי להשקיע. ״ההורים שלך ישמרו על ליאו?״ שאלתי אותו.
הוא הנהן בחיוך, ״כן כבר דיברתי איתם, אני עכשיו אקח אותו אליהם כדי שתוכלי לנוח.״ אומר ומתקדם לכיוון שלי. אני עוזבת את הכף ומביטה בו. הוא מלטף את פניי, מעביר בי צמרמורת קטנה ומיד תופס בהן ומניח לי נשיקה, גורם לי להתרגש בכל פעם שהוא רק מנשק אותי. ״אני אוהב אותך.״ מתנתק ממני ומסתכל לי אל תוך העיניים כשהוא אומר את זה.
חייכתי בביישנות כאילו זאת הפעם הראשונה שאני שומעת אותו אומר לי דבר כזה, ״אני אוהבת אותך המון.״ עניתי לו בחזרה. ״עכשיו תלך כבר כדי שתוכל לסיים מהר.״ האצתי בו.
הוא מתרחק ממני בחיוך ויוצא מהמטבח, שולח לי נשיקה באוויר ויוצא מן הדלת. אני לא יודעת אם אני יכולה לתאר כמה התקופה הזאת עושה לי טוב. מאז שהכרתי אותו אמרתי לעצמי שאני בחיים לא אהיה איתו אבל לאלוהים היה תוכניות אחרות בשבילי. כל פעם אני אגיד לעצמי כמה זה מוזר שאנחנו ביחד.
אני יושבת ואוכלת, בינתיים מרימה את הטלפון ומתקשרת למאיה. ״מה קורה?״ אני שואלת אותה ברגע שהיא עונה לטלפון.
״הכל טוב יפה שלי, איך את?״ שואלת מבעד לטלפון, ״ריף יצא כבר?״ מוסיפה.
״אני בסדר, משעמם לי. וכן, ריף יצא עכשיו. את רוצה לעשות משהו?״ שאלתי. אני מתעסקת עם האוכל, מחכה לתשובה של מאיה, אך אני לא שומעת כלום. הייתה שתיקה אך יכולתי לשמוע לחשושים שלא היו מובנים, ״הלו?״ אני מדברת לטלפון בנסיון לתפוס את תשומת הלב של מאיה.
״כן-כן אני פה. אני צריכה להישאר בבית ולראות שריף ואהרון לא הורסים אותו ועושים בדיוק מה שביקשתי, אולי מחר?״ היא מציעה.
״נשמע טוב,״ עניתי. התגעגעתי לבלות איתה. לא חשבתי שאני כל כך אשמח מזה שהחברה הכי טובה שלי ואחי יהיו ביחד אבל זה באמת הדבר הכי משמח בעולם. ״אני לא אפריע לכם. בינתיים אני אסדר קצת את הבית ואעלה לנוח.״ אמרתי לה.
YOU ARE READING
לפני שפגשתי אותך
Romanceכשמיה נחתה בארץ בפעם השניה בחיה, אחרי המון זמן שלא הייתה בישראל, היא מיד רצתה לקחת את הטיסה בחזרה. היא לא רצתה להישאר דקה אחת בארץ אחרי שתסיים את השנה ושימלאו לה שמונה עשרה. אך ברגע שמיה מגיעה לבית ספר החדש, מכירה את האנשים החדשים ומסתגלת לסביבה הח...