31.🌹

1.6K 200 41
                                    

Katsuki Pov.

Megéreztem valamit hátul a fejemnél, mintha kicsit melegebb levegő áramlott volna a fejbőrömhöz. Hátra fordultam.

-Mit művelsz?..-Fordultam hátra kissé. A szemeim nagyra nyíltak mikor az arcommal szemben találtam a vöröst. A szemei ijedtségtől ragyogtak.

A skarlátos szemű a hajamról az arcomra simította a kezét. Kéjes tekintetét rám szegezte, mint aki vár valamire. A kezeimmel a csípője felé nyúltam hogy közelebb vonhassam magamhoz. Eközben az ajkait bámultam. Elég esetlennek tűnhettünk mindketten.

Már éppen érintettem volna az érzékeny bőrét de hangos koppanásra lettem figyelmes. Az előttem álló kétségbeesetten kapta a fejét a padlóra. Ezt követve én is odavezettem a tekintetem a földre ahol a méregdrága hajszárítóm hevert.

A vörös a szájához kapta a kezét.

-S-sajnálom.-Mondta megremegő hangon.-Nem volt szándékos! Elterelődött a figyelmem. Komolyan sajnálom.-Hajolt meg előttem bocsánatkérőn, a vörös hajszálai a combomra lógtak. A feje tetején már látszódott néhol a valódi fekete hajszíne, egészen a töveknél.

Felemeltem a kezem és megborzoltam a vörös fürtöket.

-Máskor légy óvatosabb.-Keltem fel a székemből. Még utoljára megsimítottam a hajkoronáját. A vállam a vállának érintkezett mikor elsétáltam mellette.-Várlak a stúdióban két perc múlva. Átöltözök.-Ezzel ki is léptem a szobából és az öltözőmhöz sétáltam, a mobilomat böngésztem.

Új híreink!

Todoroki Shouto újonc modell, mindössze 2 hete van a szakmában de már megelőzött éves eredményeket. Vajon azután hogy Bakugou Katsuki szintén újonc modell a sülyesztőben végezte ő lesz az új csillag?

Todoroki azt nyilatkozta nekünk, hogy a téli magazinoknak beküldött képén mindössze egy alsónadrág lesz rajta.

Az újonc teste már ruhán keresztül is csábító... Biztosan az összes lány rá fog szavazni. Nos.. Ez napokon belül kiderül.

Marrie

Az idegrángás kapott el körülbelül mikor ezt elolvastam. Az a szemét megint csalni próbál! Hisz tudja hogy csak ezzel nyerhet ellenem. De jó... Belemegyek a játékba.

A fiókomból egy vörös alsót húztam magamra. A nyakamba pedig egy ugyanilyen színű szallagot kötöttem. Egy síkos anyagot kentem a testemre amitől az izmaim megcsillantak. Ez a képeken jól mutat. A hajam beállítottam kissé kocosra. Az arcom lealapoztam és ki kontúroztam. Egy kis bronzosítót is vittem fel. A szemöldököm kicsit sötétebb szőkére festettem, míg a szemhélyamra három árnyalattak sötétebb bőrszínt vittem fel mint a saját bőröm. A szempilláim is megnagyítottam.

A végeredmény pedig.. Mint egy pornó színész.

Lassacskán átvonszoltam magam a stúdióba és a zöld háttér elé ültem. Nekidöltem a falnak, a lábaim kissé szétterpesztettem, hogy a büszkeségem tökéletesen látszódjon, elvégre ez lényeg hisz férfi vagyok. A könyökeimnel a térdemre támaszkodtam.

Hamarosan a vörös is megjelent rózsákkal a kezében.

-Héh.. Bakugou ezek tök jó...-Elakadtak a szavai mikor rám nézett. Kissé elvörösödött és a rózsákkal takarta el az arcát.-Héh.. Mi ez?-Kacagott fel zavartan.-Öltözz fel.. Vedd komolyan..

-Így fotozz. Todoroki Shouto is alsóban lesz! Így akarom. A rózsákat szórd körém.

-Bakugou.. Nem értelek.-Nézett rám értetlenül, de megtette amit kértem. Pár rózsaszírmot a testemre is helyezett.-De tessék. Így megfelel?

-Igen.-Bólintottam rá.-Így jó lesz. Most pedig fotózz.

-Rendben..-Motyogta és a gép mögé állva kezdett el dolgozni.

Eijiro Pov.

Én ezt nem birom... Amikor csak ránézek ilyen helyzetben belebizsereg a testem. Az ágyékát kiemeli az ülőhelyzete. Hogy képes egy ártatlan szűz előtt így mutatkozni?

Tudhatná hogy ez izgalomba hozhat..

Ahogy a gondolataim szaporodni kezdtek úgy nőtt folyamatosan a feszültség a testemben, a vér lefelé kezdett áramlani, mikor a szőke felkelt a földröl és hátatfordítva pucsított be kissé ez csak fokozódott. A kamerám időzítőn volt legtöbbször így el tudtam fordulni.

De már nagyon kellemetlen szorítást éreztem a nadrágomban.

-Héh.. Állíts a hajamon hátul.-Kiáltott rám Bakugou mire én elmormogtam egy értemet.

Odasétáltam de csak a kezeimmel nyújtoztam oda. Nem akartam a fenekéhez közel lenni.

-Ne szórakozz már!-Lépett hátra egyet hozzám így az ágyékom hozzá ért az alfeléhez. Visszafogtam a sóhajom. Kissé megszeppent ő is.-Igazítsd..-Halkult le.

Babrálgattam a hajával, erre kinyomta a fenekét még jobban nekem. Itt már kiszaladt egy ártatlan sóhaj az ajkaimon.

-Hmm..-Hallottam ezután kisebb kuncogást.-Akkor jól éreztem az előbb. Szóval.. Akkor komolyan igaz hogy meleg vagy.

-Nem mondanám magam annak.. Csak természetes reakció egy ilyen látványra.

-Ha neked ez természetes akkor biztosan szűz is vagy.

-Igen. Az igazira várok azért.-Magyaráztam meg a miértjét.

-Ez aranyos...-Tette hozzá.

-Te már nem vagy?-Nem mintha nem lenne nyilvánvaló.

-Nem. A testiség egy stressz oldó a modell szakmában.. Néhány fotózás között mikor belefér. Bár nekem inkább férfiakkal..

-Én.. Nem is tudom. Majd olyannal akit szeretni fogok.-Mondtam mosolyogva.

-Mégis rám áll a farkad.

-Az meglehet.. Tudod olyan gyönyörű a tested.. És így olyan izgató, vagy mi.

-Akkor dolgozz gyorsan. Ha meglesznek a képeim elengedlek a fürdőbe és kiverheted. Ha pornót akarnál közben nézni viheted a laptopom. Vannak jó oldalak elmentve.

-Nem nézek ilyesmiket. A gondolataimmal... Kalandozok el.

-Oh.. Ezesetben..-Nézett hátra fél fejjel.-Majd gondolj rám közben.

Bocsii késtem kicsit vele 😂😂
D

e.. Hosszabbra írtam xD 800 szó. Profi.

𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Where stories live. Discover now