37.🌹

1.4K 203 35
                                    

Katsuki Pov.

A név elcsengett, a gyöztes meglett. A teremben hirtelen néma csönd lett úrrá. Mindenki az említettre kapta a tekintetét. A mellette álló összeszorította a pezsgős poharát ami a földön landolt.

A kezeim a mellkasom elé emeltem és lágy tapsba kezdtem. Elmosolyodtam kissé. Én ma már kaptam díjat.. Most te is kapsz... De ha tudnád hogy még ezzel is a kezemre játszol.. Mit szólnál hozzá?

-Elnézést...-Szólt bele a férfi ismét a mikrofonba.-Megismétlem. Kirishima Eijiro, kérlek fáradj ide hogy ezek a szép höldjek átadhassák a legelső ehavi nyomtatványt és a nyereményed. Míg ideérsz felolvasnám a képed mellé fűzött kis szövegrészt.-Elhalgatott kissé.-Ez érdekes.."Tűz piros szemeid, olyanok akár a skarlát. Vörösebben izzanak akárhányszor rám nézel. Furcsa.. Ez miért van.. Szöszi?" Vajon kinek szólhat e kis rövid sor?..

A vörösre néztem aki lehajtotta zavarában a fejét már kint a mikrofonnál.

-Azt hiszem.. Nem gondoltam komolyan ezt a szöveget..-Vakarta meg a fejét miközben bele beszélt.-Nem gondoltam volna hogy benne leszek..-Kezdett szégyenlősen mosolyogni.

-Na és.. Milyen érzés? Így hirtelen betörni a modell iparba?-Kérdezte tőle a férfi kint, eközben a lányok a kezébe nyomták az ajándékokat.

-Furcsa.. Ez az első versenyem..-A teremben levőkre döbbenet ült ki.-Tudják..-Fordult felénk.-Én csak egy egyszerű fotós vagyok... Csak valaki azt mondta hogy próbáljam meg.

-Talán.. A skarlát szemű szőke herceg? Akit az imént említettél?

-N-nem! Dehogy!-Kezdte rázni a kezeit.

-Nos fiam..-Szólt hozzám apám.-Üdv újra a cégnél.-Nyújtotta nekem a kártyám amit azonnal a nyakamba is akasztottam.

-Számítottam erre, apám. De még ez is a kezemre játszik. Csak figyelj..-Mondtam majd Kirishima és a férfi felé kezdtem sétálni.

-No lám... Bakugou Katsuki?-Nézett rám nagy szemekkel a férfi.-Miben segíthetek?-Kérdezte mikor kiértem.

-Megkaphatnám egy kicsit a mikrofont? Lenne egy ajánlatom, mint a Bakugou cég örököse.

-Érdekesen hangzik.-Odanyújtotta felém a mikrofont.-Talán vissza vonulsz mint modell?

-Eszem ágában sincs ezt tenni..-Vettem a kezembe a mikrofont. Megköszörültem a torkom.-Szóval.. Mint láthatják elég szerencsétlen helyzetbe kerültem mert most itt kell állnom. Úgy látszik ismét póráz került a nyakamra.. És láncra fogtak. De akkor kihasználnám a lehetőséget. Szeretnék ajánlatot tenni.

-Miféle ajánlatot?-Kérdezett valaki az emberek közül.

-Egy ajánlatot, szerződéssel.. És magas magas pozicióval mint kezdés, mellettem. Duóba.

-Duóba?-Kérdezett vissza a férfi.

-Szeretném megkérni Kirishima Ejjirot hogy csatlakozzon a Bakugou céghez mint újonc modell, mint modell társam és mint az egyetlen ember akit fotósomként elismerek.-Fordultam a vörös felé. Fél szemmel apámra tekintettem. Érdeklődve bólintott hogy folytassam. Hisz miért ne tette volna? Mi lenne jobb taktika annál ha az ellenséged gyermekét a kezeid közt tarthatod? Ha leszerződik hozzánk magam meett tarthatom, és vetélytársa se lesz a cégünknek. Akár a sakk... Csak.. Minden lehetséges opciót ki kell iktatni.

A szülei, amúgy is rosszba vannak vele. Én.. Fontosabb voltam ezért megszökött tőlük. A húga, aki miatt fotós lett.. Bizonyára már nála is fontosabb vagyok ezért kötődhet hozzám. Az intimebb képeink.. Vágyódna utánuk. Én magam.. Az elvesztésem félelme. Az hogy el kell szakadnia tőlem megrémíti. Az apja miatt estem ki, ez dühíti. Tudja hogy ha nem első vagyok ellenségek leszünk. De ő ezt nem akarhatja.. Így hát miért menne vissza a szülei cégéhez az enyém helyett? Magamhoz láncoltam... Hisz az emberi vonzalom mindennél erősebb... Még a családnál is.

Sakk.. Matt.

Kats okos. Igaaz? ❤😍
Néha amúgy elgondolkozok azon hogy mikor leírok egy szót.. Olyan tényleg van vagy csak én találtam ki xD? Ilyenkor ráírok vkire és megkérdezem hogy az értelmes szó e 😂😂
👏👏👏

𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Where stories live. Discover now