36.🌹

1.4K 196 27
                                    

Katsuki Pov.

-Nos fiam, ma minden eldől.-Szólt hozzám apám egy pezsgővel a kezében. Körülöttünk elegánsba öltözött emberek álltak, szintén pezsgővel, vagy borral.

Minden évszak valamelyik hónapjába megrendezik ezt az összejövetelt. Csupa befolyásos ember, akik csak azért vannak itt hogy megtekintség a magazinokra kerülő modelleket. De ez nem csak erről szól. Kiválasztanak újakat is, akik díjat nyernek és talán partnercégre találhatnak. Régieket jutalmaznak meg a munkáikért. Színészek is feltűnnek itt, és ők is jutalmakat nyerhetnek. A sztárvilág évszakonként változó és állandó rétege van itt jelen. Újonnan debütáló fiatalok tömege, rájuk éles fegyverként csapnak le a cégek. Itt mindenkiben meglátja valaki a lehetőséget. És.. Az összes évszak közül a téli a legnagyobb. Hiszen új év. Új kezdet. A legnagyobb híresség összejövetel. Persze.. Mi most csak egy dolog miatt jöttünk.

-Igen apám.. Ma végre elszakad a póráz amit a nyakam köré akarsz tekerni.. Nem tarthatsz láncon többé.-Mosolyodtam el, majd a vöröst kerestem a szemeimmel. Az apjával és az anyjával állt szemben. Talán megemberelte volna magát?

A pillantásunk találkozott. Elmosolyodtam, viszonozta ezt a gesztust. Az ősei egyből hátra pillantottak rám. Ez apámnak is feltünt. Gyilkos pillantásokkal illette őket. Én csak mosolyogtam továbbra a vörösre, majd végül kacsintottam és ismét az apám felé néztem. Elemeltem egy pohár pezsgőt az asztalról.

-Csak várd ki a végét..-Szólaltam meg ismét.-Olyat fogsz látni... Le fog esni az állad is, apám.

-Kíváncsian várom.-Kortyolt bele az italába.-Egyébként..magadnak készítetted a képeid? Mindig is tehetséges fotós voltál a külsőd mellett.

-Nem... Volt valaki mellettem.-Mosolyodtam el.-Egy tehetséges embert ragadtam magamhoz. Minden értelemben.-Beszéltem halkan és az italom iszogattam.

-No lám.. Valaki tehetségeset? Szóval van ember ezen a földön akit elismersz?

-Lett.-Tettem le az üres poharat.-Nos.. Figyelhetnénk.-Utaltam arra hogy az ünnepséget vezető férfi odasétált a mikrofonhoz. Őt követte jópár jól kinéző nő is ajándékokkal és több száz ezres kártyákkal.

-Hm.. Igazán értékes a mai kínálat. De téged nem ezek érdekelnek igaz? Hanem az a kis boríték amiben a legelső nyomtatott magazín szerepel.

-Pontosan.-Válaszoltam apámnak egyszerűen. A terem kezdett elcsendesedni. De sikerült elcsípnem egy beszélgetést Kirishima és az apja közt.

-Szóval te voltál az aki a képeket készítette róla?.. Tch. Ne aggódj. Tettem róla hogy ne legyen helyezett.-Kezdett el nevetni az apja.-Tudod.. A pénz nagy úr, fiam. Felesleges vagy itt ezen az ünnepségen. Nincs miért maradnod, hisz ő úgysem lesz díjjazott.

-Tévedsz.. Ma magam miatt vagyok itt.-Nézett az apja szemeibe élesen, majd hátra pillantott félve rám. Csak bámultam rá, kicsit sem meglepve. Bólintottam neki majd mosolyogva előre fordultam.

Furcsa... Nem kellene ilyen nyugodtnak lennem. Hiszen.. Az a fasz arcú beleavatkozott, így biztosan nem leszek rajta, már tudom.

De.. A vörös még felkerülhet. Akkor ő boldog lesz. De... Én meg leszek kötve. Apám megint kiláncol.. És nem lehetek szabad.

Utálom ha elveszik a szabadságom... Egy cég mögül, hogyan is tarthatnám.. Az én egyetlen drága fotósom magam mellett?

-Apám..-Szólítottam meg halkan.

-Igen?-Kérdezett vissza.

-Ha nem lennék első.. Azonnal vissza kell mennem a céghez és nem állhatok többé ellen igaz?

-Igaz, hisz a Bakugouk nem szegik szavuk.

-És.-Pillantottam rá.-Annyi engedményt kapok.. Hogy a megkérdezésed nélkül tehetek valamit a cégért?

-Talán megijedtél? Vagy.. Esetleg már van kedved átvenni?

-Nem... Szó sincs erről.-Vigyorodtam el.-A céged gondolatától is hányingerem van.. De van valami ami versenyezhetne ezzel a hányingerrel.

-Hát.. Akkor tedd csak meg.-Kezdett kacagni.-Egyre kíváncsibbá teszel, fiam.

-Akkor megnyitnám az ünnepséget.-Szólalt meg a férfi a mikrofonnál.-Bizonyára sokan várták a mai napot. Üdvözlök minden régi már-már olyan tagokat kiknek ez a terem a második otthonuk, és minden újat is. Érezzük hát jól magunkat. Elsőnek kezdeném a 3 veterán díjjazott hírességünk és egy újoncot. Az első akit ide szeretnék szólítani Todoroki Shouto. Újonc, nagyon meglepett minket a mostanában elért sikereivel. Gratulálunk Todoroki. Kérem jöjjön ki és vegye át az ajándékot ami megilleti.

A felemás fiú odasétált, fotózkodott az ajándékjaival majd a helyére ment.

-Akkor kezdeném a veteránok harmadikjával. Aki nem más... Nagy tapsot kérek hölgyeim és uraim Midoriya Izukunak.-Mosolyodott el a férfi, majd az előbbit megismételték.-A második pedig neki is nagy tapsot kérek, a gyönyörűséges kissé vagy inkább nagyon őrült leányzónk, a modell ipar veretlen királynője Himiko Toga.-A férfiak őrült tapsviharba kezdtek a lány láttán, ő maga pedig egy nem sokat takaró vörös ruhában kiment az őt megillető díjért. Visszafele egy veretlen vigyorral rám tekintett.-Akkor felkészültek? Az első helyezetre? A veteránok veretlen veteránja... Aki nem is oly régóta van itt.. Mégis veteránként emlegetik. Az utóbbi időben elég sok negatívat kapott.. Ezzel az első helyezéssel szeretnénk ösztönözni őt.. A férfiak példaképe... A mi szőke hercegünk. Nagy tapsot neki.

-Tch..-Megindultam a férfi felé. Ez annyira egyértelmű.

-A Veterán királyok első helyén a mai napon Bakugou Katsuki végzett.-A körülöttem levő emberek tapsolásba kezdtek. Kirishima apja szemeibe láttam a dühöt. Erre gondolom nem számított így ide nem perkált. Milyen kár...

Kimentem és kezetfogtam mindenkivel. A kezembe vettem az ajándékom, engedtem hogy lefotozzanak majd köszönetet mondtam. Az apámon láttam a döbbebetet. De magamban is éreztem.

Hogy történhetett ez? Veteráni díj?.. Egy magazín miatt vagyok itt.. Erre.. Ez

-Akkor most következzék a magazínok helyezetjei. Megkérek mindenkit hogy csak a három elmondott fő helyezés után fáradjanak ki a nyereményekért. Lássuk csak.-Vette a kezébe a borítékot majd kihúzta a tartalmát.-Hm.. A mai kép itt még elég ismeretlen.-Utalt az első lapra ahol az első hely van.-Még sosem láttam ezt a fiút.-Ült ki az arcára a döbbenet majd elmosolyodott.-Akkor kezdjük a harmadikkal. Ő nem más.. Mint Denki Kaminari. Felolvasnám a rövid szöveget amit mellé írt a modell. Szóval "Olyan, akár a szellő. A szerelmed magával ragadott, s messzire repített." No lám.. Kaminari, csak nem egy szerelmi vallomás? Nos.. Minden esetre, gratulálok. Akkor rátérnék a második helyezetünkre.-Lapozott egyet a magazínba.-Nos.. Azt kell mondjam ez elég nyílvánvaló volt. Todoroki Shouto.-Mondta ki a nevet.-Új.. Mégis milyen magasan szárnyal. Az ő rövid mondata "Gyűlöllek." Oh jajj.. Todoroki.. Talán valaki bántott?-Miközben beszélt a vetítőn már megjelent a harmadik és második beküldött képe. Ezeknél határozottan jobb az enyém.. És komolyan a szemét apja miatt nem leszek első?...
-Akkor elérkeztünk az első helyezetig.-Csukta be a kis füzetet és a címlapot kezdte vizslatni.-Komolyan nem láttam még ezt a fiút.. Ki lehet ő?-Nézett végig a bent levőkön. Valahol megakadt a szeme.-Oh... Azt hiszem meg is találtam.-Mosolyodott el.-Érthető az hogy miért te leszel az első.. Akkor ki is szólítanálak.-Nyitotta szólásra az ajkait.

Nagyon szemét vagyok.❤🌹 de 1100 szó majdnem 😂😂🐢
Tippek?
Elnézést a helyesírásért. A szokottnál is katasztrófábbnak érzem. ._. De telon nagyon hard 😂

𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Where stories live. Discover now