Katsuki Pov.
1 Hónap múlva, Május 22.-Minden papír megvan?-Kérdeztem Nanát.-Ennyi a minimum amit megtehetsz azok után amit csináltál..-Túrtam bele hamvasszőke fürtjeimbe.
-Sajnálom főnök.. Elragadott a hírnév amikor megláttam azokat a képeket. Egyszerűen nem tudtam megálni hogy ne posztoljam ki őket.-Hajolt meg előttem mélyen.-Az összes papírt összeszedtem ami kell. A beleegyezések is megvannak. Már csak Kirishima úr beleegyezése kell.
-Hm.. Rendben van. Azt elintézem én vele. Kérlek hívasd őt be, már bizonyára itt van.-Bólintottam inkább magamnak majd ismét a velem szemben álló nőre néztem. Látszott rajta hogy komolyan sajnálja amit tett. Azokat az intim képeket kiposztolni rólunk... Nem is tudom hogy volt mersze hozzá.-Nem rúglak ki, mivel mindenhonnan eltávolították azt a kiírásod, és az összes megjegyzést és megosztást is. Plussz, azt is elintézted hogy leszedjék a régebbi bántó írásokat rólunk.-Kezdtem el tapsolni.-Ez mentette meg az állásod Nana. Most tedd amire kértelek. További jó munkát!-Vettem fel szigort az arcomra, egészen addig míg a vékony lábai a küszöbön túlra nem értek. Ezután vissza tértek az arcom vonásai az eredeti helyzetükbe. Sóhajtottam, lepecsételtem a bent levő papírokat, a munkálkodásom közepette kopogásra lettem figyelmes. Vigyorra húztam az ajkaim.
-Gyere!-Kiáltottam ki, színlelt szigorral, bár... Az ajkaim fölfelé görbültek így elárultam magam. A kint levő hamar le is nyomta a kilincset, majd kinyitva az ajtót át is lépte a küszöböt így belépett a szobába. A tekintete boldogságról árulkodott, az ajtót lágyan csukta be.
-Katsuki..-Mosolyodott el, majd legombolta magáról a szürke szövetkabátját és a sarokban helyezkedő éjjfekete fogasra akasztotta az enyém mellé.
-Eijiro, megvannak a papírok. Már csak az aláírásod kell.-Kopogtattam meg az ujjaimmal az papírt ami az asztalomon volt. A másik kezemben a tollat pörgettem szórakozortan.-Neked..-Komolyodtam meg.-Hogy ment? Mikorra várhatóak az eredmények?
-Ugyan.. Most miért lettél ilyen komoly?-Kezdett el kacagni.-Soha sem volt semmi baj. Miért pont most lenne? Makk egészséges vagyok. Csak kapar a torkom mostanában de az a változó időjárás miatt van.
-Az orrod is vérezni szokott!-Keltem fel a székből, majd orrnyergem kezdtem masszírozni.
-Az is az idő miatt van.. Ne aggódj már annyit szöszi. Ez csak egy rutinellenőrzés volt. Minden évben van. Jövőhéten kell visszamennem az eredményekért. Eddig minden évben negatív volt. Mert én különleges vagyok a családban.-Mondta kissé szórakozottan.-Szóval nem kell itten agonizálni Katsuki. Amúgy sem áll jól.
-Mi rossz van abban ha féltem a szerelmem?-Húztam fel a szemöldököm majd a lábbammal hátra löktem a falnak a gurulós székem és megindultam felé.
-Olyan furcsa hogy ezt így mondod. Jobban illene az hozzád hogy "Nem is féltelek" vagy.. "Halnál meg" Valami ilyesmit tudok elképzelni..-Motyogta ezeket közben utánozgatta a hangom. Meglehetősen jól ment neki.
-Kuss..-Vigyorodtam el majd eléléptem. Egyik kezemmel megsimítottam a vörös fürtjeit.
-Hallgattass el..-Húzta széles vigyorra az ajkait és közelebb lépett. Orrát az orromnak érintette.-Na mi van szöszi? Elolvadsz a dominanciából ami belőlem árad igaz?-Nyalta meg az ajkaim.
-Domináns az apád fasza..-Vezettem rá a kezeim a csipőjére, majd belemartam a vékonykás csontos ujjaimmal.-Mondtam már.. Attól hogy te vagy bennem még én irányítok.. Csak nekem így jó. A többit meg leszarom.
-Versenyezhetnénk egyszer..-Dobta fel az ötletet, eközben ő is a derekam köré vezette a kezeit.-Mit szólsz?.. A nyertes a száját használja.. És alol is lesz aznap.
YOU ARE READING
𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Megjelentél az életemben, rajongtál értem, ezért hát én is részese lettem a te életednek, erőfeszítés nélkül értem el hogy érdeklődj irántam. És, mind ezt meghívó nélkül. Hát mi lennék én ha nem király?-Húztam gúnyos félmosolyra ajkaim, míg az előt...