🖤Eijiro Pov.🖤
A fotózás után egy 200 Gigás tárolóra töltöttem a szőkéről a fényképeket. Párat a mobilomra is ráraktam.
Teljesen idióta vagyok, hisz a telefonom hátterének a vörös szeműt állítottam be. Ezen a képen a skarlátos szemei ragyogóan égnek bele annak a tekintetébe aki épp a képernyőre mered.
Miután ezekkel megvoltam, felkaptam a halvány rózsaszín törölközőm és kék köntösöm, aminek a zsebébe a mobilom rejtettem, és a cigarettát amiről senki sem tud.
Bevonultam a tágas jó dizájnú fürdőbe. Lepakoltam a dolgaim a szennyeskosárra, a mobilom pedig a mosdókagylóra.
Ledobáltam a ruháim, először a zoknijaim húztam le majd a pólom és a nadrágom is. Végül pedig az alsóm.
Mindet a szennyesbe helyeztem.Elkezdtem engedni a jó meleg vizet a háromszög alakú sarokkádba. A szivacsomat levettem a polcról és a kád oldalára helyeztem.
Lassan felemeltem a lábam és a félig megtelt vízbe érintettem, először csak a lábujjaim. Majd fokozatosan az egész lábam a víz mélyébe engedtem. Beleálltam majd leültem.
Nekidöltem a kád hideg falának, a lábaimat felhúztam a hasamhoz. A gyomromban jelenleg pillangók repdestek.
A ma történtek, a ma látottak miatt. Az hogy miért is jöttem most a fürdőbe. És hogy pontosan tudja mit is akarok most csinálni.
A kezemet a mellkasomra tettem, a szívem megállás nélkül dobogott. Az ujjaim megmozdítottam a mellkasomon és kissé simogatni kezdtem magam. Annyira zavarban vagyok..
A mellbimbómmal kezdtem foglalkozni, a két ujjam közé vettem és dörzsölgetni kezdtem.
A másik kezemmel a combom simogattam, először a külső majd a belső részét. Felvittem a kezem az alhasamra, ami még mindig görcsbe van de enyhül.
A kezeimmel átjártam a testem minden porcikáját, gyengéden simogattam magam.
Már a lényegre akartam térni, a kezeim levezettem de nem az várt amire számítottam.
A dolog ott lent nem volt kemény. Még csak egy kicsit merev sem.
-Hah..? V-valamit rosszul csináltam? Elrontottam?..-A kezem köré fogtam és próbáltam valamit intézkedni de valahogy a kis drága nem akart engedelmeskedni nekem. Bezzeg a stúdióba megszégyenítően nagy volt... A szőke miatt.
A szőke miatt.. Annyira gyönyörű és izgató volt...
A férfiasságomra néztam ami a gondolataim hatására megrándult kissé. Furcsa vihogó röhögésbe kezdtem.
-Nem.. Ilyen nincs.-Takartam el egyik kezemmel az arcom.
Szóval.. Rá kellene gondolnom közben..?
Vannak róla képeim.. Ahol nagyon jól néz ki...A telefonomért nyúltam és megnyitottam a galériát. Rányomtam a ma készült képek egyikére.
Végig néztem szemtelenül a képen a teste teljes egészén. Lapozgatni kezdtem a fényképek közt és már megvolt a hatás ami kellett. Ez megrémített, de az egyik kezem levittem oda, és magamra szorítottam.
Sóhajtottam egyet. Itt nagyra nyíltak a szemeim. Nem nem nem nem!
Úristen.
Hirtelen felálltam a kádból és erőböl kapkodva a levegőt az ajtónak vágtam a mobilom.
Teljes sokkba vagyok...
"Majd gondolj rám közben.."
Az a szemét! Kinyírom.
-Te szaros arcú! Ne rombold le a házam!-Kiabált be egy ideges hang a fürdőbe.
YOU ARE READING
𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Megjelentél az életemben, rajongtál értem, ezért hát én is részese lettem a te életednek, erőfeszítés nélkül értem el hogy érdeklődj irántam. És, mind ezt meghívó nélkül. Hát mi lennék én ha nem király?-Húztam gúnyos félmosolyra ajkaim, míg az előt...