Eijiro Pov.
Mikor végeztem a munkával és hazaértem már késő éjszaka volt. Hiába mondtam hogy hamar végzek, elhúzódott a megbeszélés így nem tudtam szabadulni.
A lakásban már mindenhol sötét volt, egyik lámpa sem égett. Egy kis hangot sem lehetett hallani, és ahogy körül néztem, az egész ház tiszta kupi volt. Mintha feltúrták volna. A cipőmet sietve vettem le és futottam végig a folyosón. Sehol semmi.
A szőke szobája felé vettem az irányt, de nem volt bent, pedig azt hittem hogy már alszik. Az egyetlen hely ahol még nem voltam az a saját szobám, így odamentem. Az ajtóm csukva volt. Gyengén nyomtam le a kilincset hogy ne csattanjon mikor kinyitom, jól is tettem mert Katsuki az ágyamon békésen aludt. Ahogy beléptem a küszöbön majdnem felbuktam a ruháiban. Miért vannak a ruhái az ajtóban?Szétnéztem a szobámba. Az is rendetlen volt, pedig én mindig tisztán tartom. A böröndöm is elő volt szedve és az összes ruhám bele volt dobálva. Pont mint az előbb a szőke szobájába.
Ránéztem az asztalra ahol a laptopom is volt, aminek a zöld fénye azt jelezte hogy be van kapcsolva. Odasétáltam és leültem az ott levő fotelbe. Óvatosan felhajtottam a laptop tetejét. A kezemmel az egeret kerestem a sötétben, de csak pár gyűrödt zsebkendőt találtam ott.A gép képernyője lassacskán betöltött így láthattam mit is böngészett Bakugou. Nem volt megnyitva semmi érdekfeszítő csak a facebook ahonnan már ki volt jelentkezve. Csak úgy kíváncsiságból, de rámentem az előzményekre, ahol tömérdek olyan oldalt láttam amikről nem gondoltam volna hogy Bakugou érdeklődési körébe tartoznának.. Vagyis, nem, inkább nem gondoltam hogy néz ilyet..
Az a rengeteg 18+ videó... Mennyi ideig nézte ezeket? Egyáltalán miért nézi ezeket mikor itt vagyok neki én? Miért kell neki a szex videó ha van párja? És ezt miért kell az orrormra is dörgölnie? Nem lehetett volna a saját gépén néznie? És.. Akkor azok a zsebkendők is!
Megfogtam az egyik zsepit és megszagoltam. Beharaptam az ajkaim, igen.. Ebbe biztos vagyok hogy beleélvezett.
Akaratlanul is elöntött a féltékenység, rákattintottam az egyik videóra. Egy festett vörös srác jelent meg rajta. Tulajdonképpen.. Még hasonlított is rám, de a szemei kékek voltak.. Olyan természetesek. A teste hófehér volt és szép alakkal rendelkezett. Vékony volt, és olyan ártatlannak tűnt, még úgy is ahogy saját magát kezdte kényeztetni. Ezek után is azt a beütést keltette hogy ő csak egy ártatlan fiatal fiú aki éppen csak felfedezi a testét és alig-alig de magához nyúl. Ennek egyetlen szépséghibája hogy nemsokkal később már két pasi is dugta, és hogy ezt felvette videóra.Rosszul esett, nagyon bántott hogy ilyeneket néz. Megértem én.. Hogy ő nagyon kívánja. De komolyan így kell tudtomra adni hogy mennyire? Ez dühítő... Nem akarom hogy más férfiak látványára érje el a gyönyört. Az én látványom teheti csak ezt vele.
Ne nézzen másokat, ez frusztráló..
Az alvó fiúra tekintettem, majd lecsuktam a laptopot. Dühösen túrtam bele a vörös tincseimbe, amik pontosan úgy lógtak rá a homlokomra, mint annak a fiúnak is aki az előbb még a képernyőn élvezkedett. No.. Én nem leszek olyan ártatlan...Ügyetlenül, kissé remegő ujjakkal gomboltam le magamról az ingem és vágtam oda az ajtóba, ahol Bakugou ruhái is voltak. A nadrágomnak és a zoknijaimnak is ugyanez a sors jutott. Rápillantottam ismét Katsukira, majd egyik kezemmel lehúztam a takarót róla. Láthattam a kidolgozott hibátlan hófehér testét, amit mindössze egy vörös, a sötétben viszont majdnem feketének látszó alsó fedett.
Magamhoz akartam nyúlni, hogy mikor megbüntetem őt amiért más férfiakat nézett már álljon, de erre nem volt szükség. Elég volt csak ránéznem.. És meg volt a hatása.Óvatosan másztam fel az ágyra hogy annak ne legyen hangja, de még így is nyikorgott a súlyom alatt. A még mélyen alvó szőke fiú fölé másztam, és belesimítottam a puha tincseibe. Kisöpörtem azokat az arcából. Komolyan... Azok után amit ott a munkahelyemen levágott, képes egy videóra maszturbálni. Látni akarom.. Tudni akarom mit és hogyan tett magával.
YOU ARE READING
𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Megjelentél az életemben, rajongtál értem, ezért hát én is részese lettem a te életednek, erőfeszítés nélkül értem el hogy érdeklődj irántam. És, mind ezt meghívó nélkül. Hát mi lennék én ha nem király?-Húztam gúnyos félmosolyra ajkaim, míg az előt...