29.🌹

1.4K 205 40
                                    

Eijiro Pov.

Apám üzenetek hadaival látott el, amióta Bakugounál lakok.

Öregem: Fiam! Mit képzelsz? Mit csináltál?! Az egész irodám romokban áll. És mi az a felmondás az asztalon?

Öregem: Ha hazaérsz ezt nagyon megbánod!

Öregem: Hol vagy már?!

Öregem: Azonnal gyere haza te hálátlan!

Öregem: Válaszolj az üzeneteimre! Mégis hol az ördögbe vagy Kirishima Eijiro? Hol éjszakáztál?

Öregem: Netán bajod esett?

Öregem: Gyere már haza az isten szerelmére!

Nem szivesen teszem ezt, apa. De rá kényszerítettél. A húgom is ezt tenné a helyemben. Számodra már nincs hely többé az életemben.

Rányomtam a szám tíltására majd ezután mindenkit töröltem a névlistámból, kivéve a vörös számát amit nem is olyan rég szereztem meg.

Elmosolyodtam és leraktam a mobilom.

-Vöri.-Szólt ki a fürdőből Bakugou.-Hová raktad a samponom?-A hangja kicsit ideges.-Hajat akarok mosni!

-De minden nap megmosodd a hajad! A végén még lerohad. Hagyd már úgy.

-Modell vagyok!-Jött ki a várt válasz. Gondoltam hogy ezt mondja majd.

-Jó.. Megyek már. Megmutatom.-Sétáltam az ajtó felé, de megálltam előtte.-Hé.. A törölközőt tedd magadra.

-Aish... Milyen problémás vagy. Mint valami szende szűz kislány. Bár ebből csak a kislány nem igaz.

-Mondtál valamit... Szöszi?-Vertem rá egyet az ajtóra.

-Pont azt amit hallottál. Gyere be, rajtam a törölköző.

-Oké..-Feleltem lassan.-Akkor bemegyek.-Kinyitottam az ajtót majd beléptem. A csúrom vízes Bakugoura néztem akinek a csípőjére volt erősítve a törölközője.

Végig néztem a fedetlen felsőtestén. Még mindig csodálatosan néz ki. Ahogy a vízcseppek végigszágúldanak rajta. Meg akarom érinteni.. Végig tapogatni.

Basszus. Ezeket már egyszer megtettem.. És azóta sem tudom elfelejteni hogy mi volt a következménye.

A szemem előtt lebeg az álló merevedése, amit a ruha is takart de úgy is pontosan látszott.

A szemeim elé kaptam a kezem és elfordultam.

-Oh.. Talán zavarba hozott a tökéletességem? Tetszik mi?

-Csak a fotós ösztön..És! Amúgy is azt mondtam hogy vedd fel rendesen azt a rohadt törölközőt!-Ordítottam le zavaromban.

-Szeretnél így fotózni..? Vagy esetleg..-Lépett közelebb.-Meztelenül? Szeretnéd látni a testem összes fedetlen porcikáját?-Húzta végig a vállamon az ujjait.

-M-Mégis miket beszélsz?! Perverz!-Hátráltam meg ijedt arccal rá tekintve mire ő csak röhögni kezdett.

-Látnod kéne most az arcod...-Röhögött még pár sort.-Na.. Mond meg hol a samponom aztán tűnés kifelé..

-Ott..-Mutattam az egyik polcra.-Belül..

-Oké, na taka.

-Te.. Az előbb viccelődtél?

-Mert, komolyan vetted?-Nézett rám meglepetten.

-Nem! Dehogy!-Kezdtem el rázni nemlegesen a kezem magam előtt.-Hülyének nézel? Mégis ki venné ezt be?-Hamis kacagással vágtattam ki a fürdőből.-Bevettem.

Én bolond.. És most fúrdal a kíváncsiság vajon hogy mutat meztelen testén a vaku villanás.

Uristeeen az utolsó mondatom megy ki a sztori bemutatójába 😂😂😂

𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang