(Dabi)🥀|Insomnia|🥀(Hawks)

473 35 9
                                    

"- 𝐕𝐞́𝐠𝐢𝐠 𝐤𝐮𝐥𝐥𝐨𝐠𝐭𝐚́𝐥 𝐮𝐭𝐚́𝐧𝐚𝐦, 𝐦𝐢𝐧𝐭 𝐯𝐚𝐥𝐚𝐦𝐢 𝐢𝐠𝐚𝐳𝐢 𝐭𝐞𝐬𝐳𝐭𝐨𝐬𝐳𝐭𝐞𝐫𝐨𝐧 𝐛𝐨𝐦𝐛𝐚. - 𝐁𝐞𝐬𝐳𝐞́𝐥𝐭 𝐓𝐨𝐮𝐲𝐚 𝐦𝐞́𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐧𝐠𝐨𝐧. - 𝐄𝐛𝐛𝐞𝐧 𝐚 𝐩𝐨𝐳𝐢́𝐜𝐢𝐨́𝐛𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐝𝐢𝐠 𝐥𝐞𝐠𝐟𝐞𝐥𝐣𝐞𝐛𝐛 𝐞𝐠𝐲 𝐤𝐢𝐬𝐥𝐚́𝐧𝐲𝐡𝐨𝐳 𝐭𝐮𝐝𝐧𝐚́𝐦 𝐡𝐚𝐬𝐨𝐧𝐥𝐢́𝐭𝐚𝐧𝐢 𝐚𝐳 𝐚́𝐛𝐫𝐚́𝐳𝐚𝐭𝐨𝐝. 𝐌𝐞́𝐠𝐢𝐬 𝐦𝐢 𝐞𝐳 𝐚 𝐭𝐞𝐤𝐢𝐧𝐭𝐞𝐭, 𝐊𝐞𝐢𝐠𝐨?

- 𝐌𝐢 𝐚 𝐟𝐫𝐚𝐧𝐜? - 𝐅𝐨𝐫𝐝𝐢́𝐭𝐨𝐭𝐭𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐚𝐥𝐫𝐚 𝐚 𝐟𝐞𝐣𝐞́𝐭 𝐊𝐞𝐢𝐠𝐨 𝐬𝐳𝐞́𝐠𝐲𝐞𝐧𝐤𝐞𝐳𝐯𝐞, 𝐡𝐚́𝐭𝐡𝐚 𝐚𝐳𝐳𝐚𝐥 𝐥𝐞𝐩𝐥𝐞𝐳𝐧𝐢 𝐭𝐮𝐝𝐣𝐚 𝐤𝐢𝐯𝐨̈𝐫𝐨̈𝐬𝐨̈𝐝𝐨̈𝐭𝐭 𝐚𝐫𝐜𝐞́𝐤𝐞́𝐭. 𝐇𝐚 𝐚 𝐤𝐞𝐳𝐞𝐢 𝐧𝐞𝐦 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐤 𝐯𝐨𝐥𝐧𝐚 𝐚 𝐦𝐚́𝐬𝐢𝐤 𝐟𝐞́𝐫𝐟𝐢 𝐬𝐳𝐨𝐫𝐢́𝐭𝐚́𝐬𝐚́𝐛𝐚 𝐳𝐚́𝐫𝐯𝐚, 𝐦𝐚́𝐫 𝐫𝐞́𝐠𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐥𝐞́𝐣𝐮̈𝐤 𝐭𝐞𝐦𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐯𝐨𝐥𝐧𝐚 𝐚𝐳 𝐚𝐫𝐜𝐚́𝐭, 𝐞𝐡𝐞𝐥𝐲𝐞𝐭𝐭 𝐜𝐬𝐚𝐤 𝐛𝐞𝐫𝐨̈𝐠𝐳𝐮̈𝐥𝐭 𝐦𝐨𝐳𝐝𝐮𝐥𝐚𝐭 𝐠𝐲𝐚𝐧𝐚́𝐧𝐭, 𝐛𝐞𝐡𝐚𝐫𝐚𝐩𝐭𝐚 𝐚 𝐩𝐢𝐫𝐨𝐬𝐥𝐨́ 𝐬𝐳𝐚́𝐣𝐚́𝐭."

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

"𝐴𝑚𝑒𝑙𝑦𝑏𝑒𝑛 𝑇𝑎𝑘𝑎𝑚𝑖 𝐾𝑒𝑖𝑔𝑜 𝑚𝑒𝑔𝑝𝑟𝑜́𝑏𝑎́𝑙𝑗𝑎 𝑚𝑒𝑔𝒉𝑜́𝑑𝑖́𝑡𝑎𝑛𝑖 𝑎 𝑓𝑖𝑙𝑚𝑒𝑘 𝑓ő𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑝𝑙ő𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑠𝑧𝑒́𝑔𝑦𝑒𝑛𝑏𝑒𝑣𝑒𝑟ő 𝑡𝑖𝑝𝑖𝑘𝑢𝑠 𝑠𝑧𝑖́𝑣𝑡𝑖𝑝𝑟𝑜́ 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑇𝑜𝑢𝑦𝑎-𝑡, 𝑎𝑘𝑖 𝑟𝑎́𝑎𝑑𝑎́𝑠𝑢𝑙 𝑒𝑔𝑦 𝑐𝑠𝑒𝑝𝑝 𝑓𝑖𝑔𝑦𝑒𝑙𝑚𝑒𝑡 𝑠𝑒𝑚 𝑠𝑧𝑒𝑛𝑡𝑒𝑙 𝑛𝑒𝑘𝑖, 𝑙𝑒𝑔𝑎𝑙𝑎́𝑏𝑏𝑖𝑠 𝑙𝑎́𝑡𝑠𝑧𝑜́𝑙𝑎𝑔. 𝐴𝑚𝑖𝑏𝑒𝑛 𝑠𝑧𝑖𝑛𝑡𝑒́𝑛 𝑇𝑎𝑘𝑎𝑚𝑖 𝐾𝑒𝑖𝑔𝑜 𝑣𝑎𝑘𝑟𝑎𝑛𝑑𝑖𝑟𝑎 𝑚𝑒𝑔𝑦 𝑒𝑔𝑦 𝑖𝑠𝑚𝑒𝑟𝑒𝑡𝑙𝑒𝑛 𝑓𝑒́𝑟𝑓𝑖𝑣𝑒𝑙, 𝑎 𝑑𝑜𝑙𝑔𝑜𝑘 𝑝𝑒𝑑𝑖𝑔 𝑡𝑒𝑙𝑗𝑒𝑠𝑒𝑛 𝑘𝑖𝑐𝑠𝑢́𝑠𝑧𝑛𝑎𝑘 𝑎𝑧 𝑖𝑟𝑎́𝑛𝑦𝑖́𝑡𝑎́𝑠𝑎 𝑎𝑙𝑜́𝑙."

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

- 𝘒𝘪𝘴 𝘧𝘦́𝘭𝘦𝘭𝘦𝘮𝘦́𝘳𝘻𝘦𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘴 𝘶𝘨𝘺𝘦, 𝘒𝘦𝘪𝘨𝘰? - 𝘝𝘦𝘻𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘢 𝘵𝘦𝘬𝘪𝘯𝘵𝘦𝘵𝘦́𝘵 𝘢𝘻 𝘰𝘴𝘻𝘭𝘰𝘱 𝘪𝘳𝘢́𝘯𝘺𝘢́𝘣𝘢, 𝘢𝘫𝘬𝘢𝘪𝘳𝘢 𝘱𝘪𝘮𝘢𝘴𝘻 𝘮𝘰𝘴𝘰𝘭𝘺 𝘬𝘶́𝘴𝘻𝘰𝘵𝘵. - 𝘗𝘦𝘥𝘪𝘨 𝘬𝘦𝘭𝘭𝘦𝘯𝘦... 𝘕𝘦𝘮 𝘧𝘦́𝘭𝘴𝘻, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘪𝘴𝘮𝘦́𝘵 𝘧𝘦𝘭𝘱𝘦𝘳𝘻𝘴𝘦𝘭𝘦𝘮, 𝘢 𝘵𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥𝘯𝘦𝘬 𝘮𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘬𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘳𝘤𝘪𝘬𝘢́𝘫𝘢́𝘵, 𝘔𝘢𝘥𝘢́𝘳𝘬𝘢́𝘮? - 𝘓𝘦𝘩𝘦𝘭𝘵𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘦́ 𝘢 𝘴𝘻𝘢𝘷𝘢𝘪𝘵. - 𝘈𝘻𝘵 𝘩𝘪𝘵𝘵𝘦𝘮, 𝘦𝘻𝘶𝘵𝘢́𝘯 𝘫𝘰𝘣𝘣𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘨𝘨𝘰𝘯𝘥𝘰𝘭𝘰𝘥 𝘮𝘢𝘫𝘥, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘢 𝘬𝘰̈𝘻𝘦𝘭𝘦𝘮𝘣𝘦 𝘮𝘦𝘳𝘴𝘻 𝘫𝘰̈𝘯𝘯𝘪, 𝘷𝘢𝘨𝘺 𝘴𝘦𝘮. 𝘋𝘦 𝘶́𝘨𝘺 𝘭𝘢́𝘵𝘴𝘻𝘪𝘬, 𝘵𝘦 𝘴𝘦𝘮𝘮𝘪𝘣ő𝘭 𝘯𝘦𝘮 𝘵𝘢𝘯𝘶𝘭𝘴𝘻.

🎉 𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin