11.🌹

1.6K 192 52
                                    

Eijiro Pov.

Azok akikkel a termen osztoztunk nem más volt mint Bakugou Katsuki, aki fél a sötéttől, mint tegnap kiderült. Mondjuk... ez elég lehetetlen feltevés róla. Nem látszik félősnek.

Reggel mikor a terembe lépett, rám tekintett, de nem köszönt. Csak besétált az ajtón és átvonult s fotós stábjához. Mekkora különbség van közte és aközött akit én fotózok. Neki stábja van, neki pedig csak én, és még 2 ember aki beállítja a fényeket és a hátteret.

Lopva rápillantottam de tudomást sem vett rólam, a modellem pedig folyamatosan panaszkodott hogy miért nem figyelek oda jobban, hisz nem előnyös képeket csinálok róla. Mind ezt hangosan. A mellettünk lévők jóízűen kacagtak ezen. Apám biztos nem fog ha a fülébe jut.

-Ez nem jó így! Istenem...-Csapott a homlokára a tegnapi barna hajú lány.-Komolyan mintha le akarna járatni a bent levő emberek előtt.-Ezt nem így kell...-Kezdett el babrálni a kamerámmal.-Majd megnyomta a galéria törlés gombot.

Egy világ tört össze bennem és az idegesség, kontra düh ült ki az arcomra. Ilyen nincs...  A tegnap és ma fotózott összes anyagom eltűnt a lányról. Pedig ma délután kell őket bemutatnom apámnak, hogy el tudja küldeni őket magazinoknak, és cégeknek ezzel híresebbé téve a fiatal kezdő modellt, a cégünket és engem is.

-Hoppá...-Mondta kínosan mosolyogva a lány.-Ezt... nem így akartam...

-Az összes...-Azt hiszem talán a sokk hatás miatt de a földre rogytam, a kamerám leengedtem a földre és csak néztem ki a fejemből. Az órámra néztem, és beigazolódott bennem hogy kemény tíz percem van lefotózni újra a lányt és összerakni egy vállalható összeállítást.

-M-Majd holnap újra fotózzuk.-Mondta, holott tudta hogy ma kell leadnom, hiszen benne volt a tájékoztatóba és tegnap a folyosón még mondtam is neki.

-Tudod.. hogy ma kell leadnom... Pontosabban kilenc perc múlva. Szóval.. Gyorsan, állj be valahogy.-Mondtam minden egyes szót gyorsan és felkeltem a földről.

-Sajnálom...-Birizgálta a kezét a lány és félénken feltekintett rám.-Most.. nem jó. Indulnom kell át egy másik fotózásra. Tudod... az a nagyon híres fotós. Dabi, aki Tomurát is képezte menedzseri munkára, ő elvállalt engem. És mint menedzserem és fotósom is helytáll. Szóval mennem kell hozzá.

Itt mintha, hirtelen minden eljutott volna a tudatomig és összeállt a kirakós.

Azt hiszem tőrbe csaltak.

Katsuki Pov.

Időnként a mellettünk levőkre pillantottam. Feltűnt hogy ki is az a lány aki a vöri mellett áll. Legalább két éve műveli ezt fotósokkal. 

Uraraka Ochako

Vállig érő lenge hajkorona. Kissé pufibb szeplős arc, szépen mutat a vékonyka testalkatához. Állítólag azért ilyen mert hánytatja magát.

A külseje és a személyisége kapcsolatban nincs egymással.

Amit mások hisznek róla, az nem más mint hogy ő egy aranyos, kedves, önzetlen kislány. Aki újoncként próbál betörni a modell világba. Pedig ő egészen mást tesz.

Általában kezdő fotósok kapják őt mivel ő is az... na de nem mindenben.

Másik nevén inkább újonc zúzónak nevezném. Már többedik alkalma az hogy eltünteti az összes fotót magáról, így az újonc fotóst egyből kirúgják, vagy lefokozzák még lejjebb. Hacsak, nincs valami jó kifogása vagy jobb munkája annál amit kapott.

Ránéztem ismét Kirishimára. Kétségbeesetten nézte ahogy a lány egyszerűen kisétál a teremből.

Rájött.

Tőrbe csalták.

Pontosan mikor a lány kilépett az ajtón a főnök jött be és egyenest a fiához ment.-Hogy sikerült? Minden ment?-Kérdezett rá egyből.-Menjünk kicsit kijjebb. Ne zavarjunk a cégünk arcát.-Rám gondolt.. ki gondolná? Hisz az egyetlen aki fent tartja ezt a kócerájt az én vagyok. Az én külsőm eladásai miatt. Bár, a belsőmre se lehet panaszkodni. Tiszta.. és ragyogó.

-Apa..-Vakarta meg zavartan a vörös hajú a fejét.

-Nem otthon vagy!-Förmedt rá, mire ő kicsit meginogott.-Itt főnök.

-Igen...-Bólintott.

-És... amúgy is, van mit megbeszélnünk.. Szerintem tisztában vagy vele hogy miről is van szó.

-Igen..-Kezdte a földet bámulni. Tekintete ijedt volt. 

Az enyém pedig egyre kíváncsibb. Láthatólag nincsenek jó kapcsolatba... és amúgy is. Tegnap ő is kihallgathatta legmélyebb titkaim. Akkor én miért ne tehetném?

Félreértés ne essék, nem utálom Urarakát XD Csak na.. valakinek kell ilyennek is lennie.


𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Where stories live. Discover now