43.🌹

1.5K 188 51
                                    

Eijiro Pov.

Az újságírók a további napokban sem nyugodtak le. Az után amit mondtam csak még agresszívebb cikkeket írtak.

Bakugou Katsukit kivédte a sajtó tájékoztatón Kirishima Eijiro. Az újonc modell és fotós fiúról kiderült hogy a hírnév túlzottan a fejébe szállít így nem törődik senkivel, mindenkit lenéz és nem veszi emberszámba a szüleit. Ez az ügy egyre szánalmasabb nem gondolják?

Ann

Apámról a levele óta nem kaptam hírt, és azt sem olvastam el. Nem számít egy olyan ember mint ő. Nem érdekel, akarjon is akármit, engem már elvesztett.

-Kirishima.-Bökött oldalba Bakugou.-Végezd még el a maradék feladataid. Nekem van egy kis elintéznivalóm. Majd otthon találkozunk. Jó?

-Jó jó.-Mosolyogtam rá majd vissza bámultam a laptopomra ahol a szőke egyik régi képét szerkesztgettem mivel épp szünetem volt.-Jó utat.-Mondtam végül mikor az ajtóhoz ért. Nem szólt vissza csak kisétált.

A kép amit épp szerkesztettem még azok a képek közé tartozott mikor elég intim fotókat készítettünk egymásról.
Megfigyeltem a testét, újra csak elámultam a látványától. Hiszen ő annyira tökéletes...

-Kirishima..-Nyitott be Nana, én pedig lehajtottam a laptopot. A benne levő pendrájvot is ki akartam húzni de a kék hajú nő belekezdett a mondandójába így az elmaradt.-Pár napja azon gondolkodom hogy eléggé le van már nőve a hajad. Mit szólnál hozzá ha megcsinálnám ma? Már elég fakó a színe is.

-Hm..-Elgondolkodtam.-Tudsz fodrászkodni is?

-Sokféle szakmám van. Tudod, a színészek és modellek akikkel eddig dolgoztam elég sok oldalúak. Sok különböző óhajjal és kívánsággal fordultak hozzám ezidáig.

-Oh..-Formáltam "o" alakot az ajkaimmal.-De csak akkor csináld meg ha van is hozzá kedved. Nem akarlak feltartani.

-Van kedvem hozzá.-Mosolyodott el majd a hátratett kezeit előre hozta. Szőkítő por és festék, na meg a festéshez való kellékek voltak benne.-Nos?

-Máris?-Vigyorodtam el.

-Mikor máskor?-Sétált oda hozzám és lerakta mellém a cuccokat. Megfogta a dobozban levő egyik rongyot és rám terítette majd leültetett a székre.

-Remélem tényleg tudod mit csinálsz.

-Nem rontanám el a hajad. Tudod hogy nekem is hasznom van abból ha te a legjobb formád hozod. Na meg... nem szeretnék rosszban lenni veled. És ha bármi rosszat tennék veled azt hiszem a főnök megölne.

-Mármint.. Bakugou?-Vakartam meg a kezem, ő közben a hajamba dúrt majd elkezdte kikeverni a festéket.

-Igen, ő.-Válaszolt.-Úgy látom kedvel téged. Még a fotózásaidra is eljön, ráadásul már nem panaszkodik amiatt hogy át kell vennie a céget. Nagy hatást gyakoroltál rá.

-Igen... Hiszen barátok vagyunk. Természetes hogy tűrhetőbbek így mindkettőnk napjai. Sokkal bulisabb olyan helyen dolgozni ahol van kivel beszélgetni.-Mondtam, a mögöttem álló pedig elkezdte kiszőkíeni a lenövésem. 

-Szóval barátok?-Kuncogott a nő.-Még együtt is éltek. Elég közeli a barátságotok.

-Igen, az.-Mosolyodtam el, ezután egy jó ideig csönd volt. Ő koncentrált a hajamra én pedig mobiloztam.

30 percig hagytuk rajta a szőkítőt így leszívta arra a színre a hajam amit el akartam érni ahhoz hogy befogja a vörös.

Lassan lemostuk majd megszárítottuk. A vörös festéket is elkezdte felvinni a fürtjeimre.

-Nemsokára kész.-Szólalt meg, mire csak bólintottam.

Hamarosan ténylegesen befejezte a hajam festését és ismét a várakozási idő következett. Mikor az is letelt már egyedül mentem be a céges fürdőbe és öblítettem le a hajam.
Azután ráterítettem egy törölközőt és kicsavartam belőle a vizet. Dörzsölgettem a fejbőröm és a hajam is az anyaggal.

Már léptem volna ki a fürdőből mikor beszélgetésre lettem figyelmes, így az ajtóba maradtam.

-Elintéztem, apa. Több cikk nem fog születni.-Hallottam az ismerős hangot. Jó ideig csend volt majd megszólal az apja is.

-Megsérültél...

-Ne törődj vele. Ez semmi. A biztonsági őrök mindenhol elég nagy darabok és soha egyiknek sem vagyok túl szimpatikus.

-Kezeltesd a sebed. Menj fel a doktorhoz.

-Nem.. Azt mondtam Kirishimának hogy hamarosan haza megyek. Szóval el kellene indulnom.

-De a sebed!

-Az nem számít. Nem fáj.-Mondta a vörös hajú.

-Ennyire fontos neked?! Hogy az egészséged elé helyezel egy másik kölyköt? Még az újságosokkal is össze balhéztál miatta!

-Igen.-Mosolyodott el.-Ő nagyon fontos nekem. Akárkivel megtenném ezt mivel róla van szó.

Boldog Valentinkát 🌹❤🐢

𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Where stories live. Discover now