45.🌹

1.4K 208 56
                                    

Katsuki Pov.

-Megmondtam.-Emelte rám skarlátos íriszeit, amiben a düh egy kis szikráját lehetett felfedezni.-Fejezd be a színjátszást...-Nézett le a földre, majd fel rám.-És engedd hogy ellássam a sebeid. Felesleges bármit mondanod. Mostantól egy szavad sem hiszem el.-Mondta erőteljesen, majd kinyitotta az elsősegély dobozt.

A szavai megleptek. Nem hittem volna hogy bármikor ennyire ki fog állni a saját igaza mellett. Megerősödött. Pedig ezek után amiket mondtam neki... én a helyében nem lennék képes magam mellett maradni. Még, ha egy csepp igazság sem volt a szavaim mögött... Bántó dolgokat mondtam neki, annak ellenére hogy nem akartam.
Soha sem gondolkozok beszéd előtt.

-Vedd le a felsőd.-Utasított rá.-Nem hiszem el ha azt mondod ott nincs seb. A saját szememmel akarom látni.-A szemeiben csillogó düh helyett most aggódalmat láttam, olyat ami szívből szól, és őszinte.
Belegondolva... Mindent csak érte tettem. De nem akarom hogy hibásnak érezze magát a történtek miatt. Sikerült elérnem hogy ne hozzanak le több szőrnyű hírt. Francokat is érdekel az hogy ez a testi épségembe került.

-Jó..-Bólintottam rá, s lememeltem magamról a ruhaanyagot. Csak a hasamon volt egy kisebb lilulás. Aggódva nézett rám. Utálom ezt. Sokkal jobb lenne ha gyűlölne mint hogy aggódjon értem. Ha tudná az igazat magát hibáztatná...

-Ezt itt.. bekenem ezzel..-Egy kis krémet vett a kezébe majd lecsavarta a tetejét és a másik kezére kikent egy kicsit, azt pedig óvatosan a hasamhoz érintette. Felnézett zavartan az arcomra, majd elkezdte szétkenni rajta a ragadós kenőcsöt. Befeszítettem az érzésre a hasam.

-Kirishima..-Mondtam ki a nevét és megbánóan az arcára néztem. Mint egy rejtett ki nem mondott bocsánat.

-Tudok mindenről.-Nyelt nagyot, majd rám sem nézve csavarta vissza a kenőcsre a tetejét.-Hallottam... Amikor apáddal beszéltél. Mindent hallottam. Tudni akartam... vajon igazat mondanál e.-Harapta be az ajkait, az előbbi könnyei után még mindig szipogott kissé.-De nem...Hazudtál.-Kezdtek ismét felszínre törni a könnyei.-És ez.. nagyon rosszul esik..-A kezében levő kenőcsös dobozt szorongatta.-De még így is.. hogy tudom az igazat, bántottál azzal amit mondtál...-Miközben beszélt egy másik krémet vett a kezébe amit lecsavart, majd az ujját belenyomta és felnézett rám. Az arcomhoz emelte a kezét, és végig simított a liluláson. Azután rákente a kenőcsöt, a könnyei eközben megállás nélkül folytak.-Mert igazad van...-Folytatta, de a kezét nem vette le az arcomról.-Lehet hogy én idióta többet gondoltam ebbe bele mint rajongás.-A szemeim nagyra nyíltak miközben láttam összetörni azt a személyt akit szeretek, egy ártatlan hazugság miatt, amivel nem tudtam hogy ekkora fájdalmat okozhatok neki.-Most is..-Nevette el magát kínosan a sírása közben.-Csak arra vágyok hogy mikor bocsáthatok meg neked.. emiatt a hülyeség miatt amit csináltál. Egy kis harag sincs bennem irántad! Érted ezt? Nem tudok rád haragudni!-Kezdett el velem ordítani.-És.. ez annyira fáj!

-Kirishima..-Mondtam ki a nevét. Az érzéseim zavarodottak voltak. Itt jöttem rá hogy az előzővel a leggyengébb pontját találtam el.
Az itt síró fiú.. Szeret engem.

-Ne! Nem akarom hogy bármit is mondj! Ismét hazudnál nekem! Elegem van...-Kezdett megremegni az arcomon levő keze.-Nem akarom... ne csinálj belőlem többé idiótát.. kérlek.-El akarta emelni az arcomtol a kezét, de utána nyúltam, és megszorítottam azt. A szemeibe néztem. Gondolkodtam, beharaptam az ajkaim, majd a szabad kezemmel az arcához értem, letöröltem a könnyeit, de hiába mert folyamatosan csak folytak le az arcán. Belesimítottam a kezeimmel a hajkoronájába, és a szemébe söpörtem az összes hajat, hogy mindent amit láthat eltüntessek.

-Mit?-A kezét amit a kezemmel fogtam erősen szorítottam meg, míg a másikat a tarkójára vezettem és húztam közelebb magamhoz a felsőtestét. Előre hajoltam kissé, lehunytam a szemeim, és egy nagyon gyengéd csókot leheltem az ajkaira.

×××××××××××××××
Eskü a fejemben meg írás közben jobban hangzott mint elolvasva 😂
A képet meg full véletlen találtam hozzá xD
Remélem nem kúrtam el az első romantikusabb melankólikus jelent cuccukat xD
×××××××××××××××


𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Where stories live. Discover now