41.🌹

1.5K 196 58
                                    

Katsuki Pov. 🎬

A flitterek beborították az egész felsőtestét. Vörösen csillogtak rajta. Illett hozzá, Az egész személyéhez, ez az összeállítás olyan Kirishimás volt.

Ahogy felvette az első pózt, amire a rajongói majd biztosan a nyálukat fogják csorgatni... hirtelen megirigyeltem azokat a rajongókat. Hisz, távol állnak tőle, mégis... nyiltan tehetnek bármit.

A kezét a vörös fürtjeibe vezette. Az ajkait gyengéden beharapta. A pillangók megindultak a gyomromban a látvány miatt amit ezzel nekem nyújtott. Egyik lábával előrébb lépett, a szén fekete bőrnadrág kiemelte a combja izomzatát és a vádlija formásságát.

Nem sokkal ezelőtt, a napokban azok a combok az én lábaimon helyezkedtek el. Magam sem értem miért nem használtam ki a helyzetet.. mint ahogy régebben a többi fotósommal tettem. Őt is használhattam volna a saját magam jólétére, de mégsem tettem. Pedig.. olyan ártatlanságot áraszt magából amit hiba hagyni hogy megmaradjon.

Egy ilyen mocskos kéz mint az enyém, ami olyan sok embert érintett már... vajon az ő testét is ilyenné tenné?

Megváltoztam. Megváltoztattak.. Megváltoztatott. Megváltoztatott valakit, egy olyan embert mint én. Azt hogy ez hogy sikerült neki... örök kérdés marad.

-Fiam.-Érintette meg apám a vállam.-A mobilját az arcom felé mutatta.-Olvasd el.

-Mi az már?!-Emeltem fel a hangom mikor kizökkentett az öregem az álmodozásból. Rávezettem a tekintetem a képernyőre.

ÚJ HÍREINK. Ann RIPORTER NŐ BEOSONT A HÍRESSÉGEK TÉLI GYŰLÉSÉRE

NAGY VÁLTOZÁSOK A MODELL IPARBAN:

KirishimaCÉG:

A fiamat lefizették. Az anyja halálra aggódja már magát. Nem jön haza... Lefizette őt a Bakugou cég örököse és lelkileg hatott rá hogy átmenjen hozzájuk így elintézve a jövőbeli "ellenséges" versengő céget ami hasonló dologgal munkálkodik mint ők.

NYILATKOZTA EZT KIRISHIMA EIJIRO APUKÁJA ÉS A KIRISHIMA CÉG JELENLEGI ELNÖKE. UTOLSÓ SZAVAI VOLTAK EZEK: Fiam.. hiányzol.

Vajon Kirishima hazatér? Mi fog történni a cégükkel?

MÁSODIK NAGY HÍRÜNK

Az eseményen Kirishimának ajánlást tett a fiatal örökös Bakugou Katsuki. Talán azért tette ezt hogy megkösse az eddig csak fotósként is alig ismert Kirishimát? Aki sikeresen első lett és felkerült a magazinokra?
Ez egy igazán aljas húzás volt Bakugou cég...

Vagy talán Kirishima se ártatlan ebbe? A fiatal talán lefizette a magazinokat? És segítséget kért Bakugouéktól?

Szövetkeztek volna a fiatal szerető apja ellen? Ez felháborító, nemde?!

Valóban Kirishimának kéne az új sztárnak lennie? Megérdemli ezt?

Szerintem csak egy olcsó gyenge csaló aki a régen csillagként tündöklő Bakugou Katsukin próbál felmászni.

KÉPZELJÉK

MINT AZ ESEMÉNYEN KIDERÜLT Ő EGYÜTT IS ÉLNEK.

A KÉT FIATAL MÁR HETEK ÓTA EGY FEDÉL ALATT ÉL. KIRISHIMA APUKÁJA EZT MÉLYEN MEGVETI MÍG BAKUGOUÉ TÁMOGATJA.

𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲• Where stories live. Discover now