Eijiro Pov.
A legelső fotózásomra is sor került. Egy lányt fotóztam.
Karcsú, vékony teste volt. Úgy 170 magas lehetett.. súlyra pedig 50. Nem látszott túl izmosnak sem. Inkább... az a koplalós vékonyság. Éppen válla fölé érő haja volt, frufruja a szemébe lógott. A barna hajszálait, generált széllel fújták néha ide-oda.
Habár, az első hivatalos fotózásom volt ez, mégsem élveztem annyira. Unalmas, egyhangú volt.
Ahogy az a tizenéves lány a debütáló képeibe próbált minden beleadni... nem hatott meg annyira. Nem éreztem azt a valamit...
Nem volt meg a heves szívverés amit az okoz, ha valami gyönyörűt látok. Hiányzott a vágy, hogy lefotózzam. Nem volt ilyen. Nem akartam őt megörökíteni a világnak.
Nem görbült mosolyra az arcom, pedig minden álmom volt ez a munka. Ellenben tegnap... a szívem.. olyan hevesen ringott a mellkasomban. Levert a víz, lever... amint csak felelevenítem magamban azt a tökéletes izomzattal megáldott testet. Azokat az arcvonásokat. És... a vörös tekintet.
A szívemre vezettem a kezem, és konstatáltam... ez a tegnapi érzéssel össze sem hasonlítható. Mérföldkövekre állnak egymástól.
-Uraraka...-Szólítottam meg a lányt.-Kérlek fordulj oldalra kicsit. A kezeddel túrj a hajadba.-Igen...-Bólintottam mikor megtette.-Így jó lesz. Maradj így.-Egyik szemem lehunytam, majd előttem az eddigi legelfogadhatóbb képet.
-Nos...Kirishima.-Kérdezte kissé dadogva.-Jók lettek?-Nézett rám nagy szemeivel a lány, a végén és odasétált hozzám.-Sajnálom, ha nem ilyen modellre vágytál.
-Szó sincs ilyenről.-Hazudtam. Titkon a szőkét akartam.
-De... hisz nem is mosolyogtál. Ma hajnalban láttalak téged fotózni.. és teljesen máshogy viselkedtél.
-Hm? Hajnalba?-Kérdeztem vissza érdeklődőn.
-Tudod... Bakugou Katsukival. Azt beszélik hogy az idei magazinokon ő fog szerepelni. Bombaként robbant be a modell iparba, és ő maga a tökéletesség. Viszont elvileg nagyon drágán dolgozik csak, ezért csak a leggazdagabb legrangosabbak engedhetik meg maguknak ezt. Mond... Te is ilyen vagy? Hisz.. hisz tegnap te fotóztad őt! Ezért én...-Kezdtek el ragyogni a szemei.-Annyira boldog voltam ma hogy te fotóztál.. Hiszen Te fotóztál egy olyant mint ő. Ő olyan... Jóképű és hamarosan világhírű lesz!-Nagyon lelkesen mondta minden egyes szavát a barna hajú lány. Kár hogy kissé téved.
-Sajnálom.-Vakargattam meg a fejem. Ma kivételesen nem volt a nyakamba a céges kártyám. Előhúztam a törött darabot a zsebemből és odamutattam neki.-Gyakornok vagyok. Ez az első hivatalos munkám...
-M-Mi?.. Akkor mégis hogy? Nem engedhette akárkinek hogy lefotózza.. mert ő olyan..
-Olyan bunkó... önelégült, egoista, nagyképű?-Egészítettem ki.-Tudom. Magam sem tudom miért engedte.-Azt inkább nem tettem hozzá hogy fizettem neki azért hogy mezítelen felsőtestét örökíthessem meg.
-Igen..-Mosolyodott el.-Akkor.. tulajdonképpen ez az első munkád? Pont mint nekem?
-Igen.-Bólintottam rá erre.
-Ez.. megkönnyebbülés..-Sóhajtott egyet.-Nagyon rosszul éreztem magam hogy egy ilyenre mint én kell pazarolnod az időd.. De most komolyan megkönnyebbültem. Na, akkor mennék is.-Mosolyodott el a lány és a vállára vette a rózsaszín nyuszis válltáskáját.-Szia, Kirishima.-Integetett miközben kiment a teremből.
Na... ennyit a tiszteletről. Most már... kezdőnek néz.
Talán a holnap jobb lesz.
Ránéztem a munkabeosztásomra a mobilom segítségével. Holnap egy másik fotós stábbal leszünk a 03-as terembe. Azaz... nem leszünk egyedül.
Heyho nép 🐢
Miszukaa jórekkeltket 💛
Ki kéne adatni hozzám valami egyedi Cedari kézikönyvet.
Egyedi izé, hogyhívják... Várjatok nem jut eszembe 🤣🤣😂
Szótár 😂
Reggel van az ilyen miniszöveget meg mindig akkor írom hozzá mikor kirakom. Bár nem tudom miért xD én se szoktam nagyon elolvasni.
(Így olyan mintha hosszabb lenne a fejezet)
(Ja nem)
~Okwsa---- A szótáram első szava. Az ebben levő szavak úgy keletkeznek hogy telefonon és nagyon lusta vagyok normálisan írni. (Most is megeröltetem nagam. Mert unatkozok 😂)
Na de nem húzom tovább az időtök.
Hellou 👡
Jóisten xD most már azért se törlöm ki basszus xD Nem javítom ki most már. Lássátok milyen profi fogalmazó zseni ez az írónéni.-Úgy keletkeznek hogy telefonon.
-Okszia 🙃
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝕊𝕜𝕒𝕣𝕝𝕒𝕥 [ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓲𝓳𝓲𝓻𝓸 𝔁 𝓚𝓪𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲•
Romance-Megjelentél az életemben, rajongtál értem, ezért hát én is részese lettem a te életednek, erőfeszítés nélkül értem el hogy érdeklődj irántam. És, mind ezt meghívó nélkül. Hát mi lennék én ha nem király?-Húztam gúnyos félmosolyra ajkaim, míg az előt...