K A P I T E L T E N

177 5 0
                                    

------

Sleep Over

_____

Jeg åbnede døren til verandaen og gik ud klar til skole, livet uden min far har virkelig været fantastisk. Jeg postede endda et cover igår, og lagde den op. Nede på gaden gik Marcus og Martinus, jeg smilede direkte til dem, men det blev dog hurtigt lavet om til et grin. Martinus vraltede stadig lidt, jeg kunne knap nok trække vejret. I hump kom jeg ned til dem, "Alex du kan seriøst grine af alt" sagde Martinus opgivende og rodede mit hår rundt, "hey hey hey, ik håret" prøvede jeg at lyde ligesom en dreng. "hmmm hvor har jeg hørt det før?" sagde Marcus og kløede sig på hagen. Jeg gætter på Martinus siger sådan noget tit, og det havde jeg ret i, for i det næste sekund jagtede Martinus Marcus rundt på gaden. 

Vi mødtes med Signe henne på skolen, "hvor vil vi have overnatningen?" spurgte hun og satte sig på sin plads, os andre satte os på de sædvanlige pladser. "vores forældre er ude i weekenden med vores lillesøster?" forslog Marcus, "uhh ja og vi har et stort fladskærms tv! der er nemlig fodbold iaften" Signe sukkede overdrevet højt, "fodbold?" hun kiggede træt over på drengene. "ja Signe, fodbold. Hvem spiller?" "Chelsea!" nærmest råbte Martinus, "1. 2. 3" sagde Signe før jeg brød ud. "CHELSEA!" råbte jeg og dansede rundt om mit bord, ærligt er Chelsea det bedste hold nogensinde. Jeg har endda mødt alle spillerne engang. De døde allesammen af grin, "wow Marlex, nu må i lige slappe af" grinte Marcus, Signe gjorde sig enig. Martinus gav mig en high five før timen begyndte. 

Dagen løb forbi med 789 kilometer i timen, mindst. Det er altså bare nogle gode dage når det sker, specielt når det er fredag! Lige nu kan jeg faktisk godt lide mit liv, gode venner, ingen far og alt er godt. Men nu må jeg hellere ikke blive for ophidset, så bliver jeg bare sindsygt skuffet senere hen. Vi havde aftalt at mødes ved drengene om 1 time, så kan man lige pakke og sådan noget. 

Jeg kom hjem og spiste lige lidt imens jeg så tv, man skal aldrig være sulten, det er mit motto. Efter det begyndte jeg så småt at pakke min taske, "tandbørste, nattøj, børste og dyne" sagde jeg for mig selv imens jeg tjekkede jeg havde alt. Det var som om noget manglede, men jeg kunne ikke lige sætte fingeren på det. 

Jeg bankede på og ventede på en ville åbne, overraskende var det Signe, hun kom vidst før mig. "hey hey kom ind" sagde hun og lukkede døren bag mig, jeg takkede og gik ind i stuen. Der var lagt madrasser hele vejen hen af gulvet, næsten hele gulvet, gad vide hvad vi skal lave? Det skal nok blive sjovt lige meget hvad. "heey Alex" sagde Martinus på vej ned af trappen, "godt du er kommet" sagde Marcus lige bagefter. Jeg grinte af deres tvillinge måde at komme ned af trapperne på. "vi bestiller pizza når kampen starter, godt 1 time" forklarede Marcus.  Mit blik faldt over på Martinus, og jeg fangede ham i et kort øjeblik at stirre på mig. Mine kinder rødmede, heldigvis gemte jeg det forholdsvis godt..

---

Tak fordi i tager godt imod historien!! der kommer et kapitel mere<33

RosesWhere stories live. Discover now