____
De har ødelagt alt
-----
Bussen stoppede foran min dør, jeg er helt slået omkuld. Uden at ligge mærke til det holdt der en bil i indkørslen, men jeg gik bare videre og ind ad hoveddøren. Den gled op i en glat bevægelse, der var helt mørkt. Uden at kigge mig om gik jeg op på mit værelse, låste døren og dumpede ned på sengen. Istedet for at gå direkte i bad valgte jeg at tage et beroligende bad, hurtigt af med tøjet og ind under bruseren. Jeg kan ikke vurdere om alt vandet i mit ansigt var tårer eller vand fra bruseren, jeg havde bare brug for at græde mit hjerte ud. Et sted hvor ingen kan høre mig, et sted hvor ingen kan se mig.
Jeg vågnede af en lyd der kom fra nedenunder, med det samme bankede mit hjerte hurtigere. Var der indbrud? Var der en der ville komme og dræbe mig, for det kan jo ikke være min far han kommer først hjem om 2 uger. Hurtigt tog jeg tøj på og løb nedenunder, i et sving rundt om hjørnet stødte jeg ind i min far. Han greb mig lige ved armene, "fa- far- far" stammede jeg skræmt, nej det var verdens dårligste timing. "ik bliv for glad for at se mig, jeg tager afsted imorgen" sagde han og kastede mig væk. Jeg ramte gulvet hårdt, et stød fløj igennem min arm. "hvorfor er du så hjemme?" min stemme knækkede midt i sætningen, "stop med alle de spørgsmål snothvalp, hvorfor er du ikke i skole?!" hans ansigts farve skiftede til en meget ubehagelig rød. "je- jeg.. jeg besvimede og fik lov til at- tage hjem" han kiggede ækelt på mig, "pjækkeri! skrup op på dit værelse og kom ikke ned igen før jeg tager afsted!" råbte han. "STOP, du kan ikke bare komme og gøre det her, du bestemmer ikke en skid!" skreg jeg i raseri. Han pustede sig op og traskede over imod mig, jeg vendte mig om for at løbe, men han nåede at få fat i mig og hive mig ned på gulvet. I et ordentligt spark fik jeg et ben lige direkte ind i maven, eller rettere min side. En ubehagelig smag spredte sig i min mund og jeg hostede, men ud kom blod ud på gulvet. Han kiggede frastødt på mig, "du væmmes mig" han skar et ansigt og gik ud af døren med sin kuffert.
Jeg kiggede på døren, blodet rend ud af min mund og tårene ned af mine kinder. Når man troede det ikke kunne blive værre, så gjorde det. Alt jeg ville nu var at dø, men det er aldrig løsningen. Lige meget hvad der sker, hvis man er nede kan man altid komme op. Og med de ord kæmpede jeg mig op fra gulvet og hen mod badeværelset, det gjorde ondt, det gjorde så fandens ondt. Lige i øjeblikket føler jeg mig rastløs, helt ødelagt og livløs. Jeg kiggede mig selv i spejlet, det var ikke kønt. Ikke engang tæt på. Jeg tændte for vandhanen og skyllede mit ansigt, min mund, mine hænder. Efter tog jeg en klud og gik ud og tørrede blodet op, min mave skar og lavede mærkelige knuder.
Det var allerede blevet aften, og nu befinder jeg mig i bit badekar imens jeg spiser pizza. Livet. Jeg har stjålet min fars computer, den ligger på kanten med youtube. Jeg har aldrig gjort noget lignende, det er alt sammen helt nyt. Jeg kom ind på de her tvillingers yt kanal, de hedder Lisa And Lena. Virkelig smukke og søde, sjove virkelig! Jeg kom ind på deres kanal og scrollede ned, nu skulle der binge watches. Hey.. Vent.. Stop.. Twin Yoga Challenge ft. Marcus And Martinus. Hvorfor skal de være over det hele?! Jeg dislikede videoen og gik ud fra deres kanal. Perfekt nu er de også ødelagt, ødelægger bare alt godt!
Man kan vidst godt høre jeg ikke er i det bedste humør, self overreagere jeg for sygt, men nogen skal det jo gå ud over. Og det bliver så de norske popstjerner, ugh det lyder helt forkert i min mund. Norske popstjerner.. I min verden har de altid været Marcus og Martinus nabodrengene, og det vil de altid være.
-------
UNDSKYLD, jeg har fuldstændig glemt at poste upsi. Håber ikke det gjorde den store forskel<33
YOU ARE READING
Roses
Fanfiction"𝘈𝘭𝘦𝘹 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘪𝘬𝘬𝘦 𝘨å!" 𝘩𝘢𝘯 𝘴𝘵𝘰𝘥 𝘯𝘶 𝘣𝘢𝘨 𝘮𝘪𝘨, "𝘔𝘢𝘳𝘵𝘪𝘯𝘶𝘴 𝘩𝘷𝘢𝘥 𝘷𝘪𝘭 𝘥𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘫𝘦𝘨 𝘴𝘬𝘢𝘭 𝘨ø𝘳𝘦?! 𝘥𝘶 𝘩𝘢𝘳 𝘭ø𝘫𝘦𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘪𝘨, 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘵 𝘩𝘦𝘮𝘮𝘦𝘭𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥𝘦𝘳, 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘵 𝘮𝘪𝘨 𝘶𝘥𝘦�...