★İşte yeni bölüm geldi! Bütün oy ve yorumlarınız için sizlere çok teşekkür ediyorum. Geçen bölüm yaptığı yorumdan ötürü,bu bölümün ithafını @zaynberivan'a veriyorum. Yorumun için teşekkürler tatlım! İthaf en uzun yoruma ;) Keyifli okumalar!★
◇Dikkat,bölüm sonundaki notu okumadan geçmeyin.◇
●Bölüm şarkısı,Avril Lavigne-I love you.● (İsteğe bağlı)
×Oy ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin.×
6."O'nu seviyorum."
Zayn'in benim hakkımda sadece "Sende benim gibisin işte." Demesi beni biraz kırmıştı. Daha doğru düzgün özür dileyemeyen birinden ne bekliyordum ki? Alışveriş merkezine gelmiştik. Zayn arabasını park etti ve indi. Ben hala arabaydım. İnmek istemiyordum. Siyah,baldırlarımda biten,bol bir tshirtle insan içine çıkmak istemiyordum. Zayn kapımı açtı. İnmediğimi görünce eğildi ve bana baktı. Kaşlarını çattı. İn artık diyordu bakışları. Bende indim. Evet harika bi tipim var şuan.
"Zayn bu kadar kısa şeylerle dolaştım ama bu farklı oldu,utanıyorum." Son kelimeyi başım eğik,ellerimle oynarken kısık sesle söylemiştim. Yaklaştı ve çenemden tutup hafifçe başımı kaldırdı.
"Benim yanımdaki bir kıza kimse laf atamaz merak etme. Hemen alıp çıkacağız,bana güven." Elini uzatmıştı. Heyecandan deliriyordum şuan. O'nun elini tutmak beni heyecanlandırmıştı. Biraz bekledikten sonra tuttum ve bana şaşkınlıkla bakan gözler arasında mağazaya girdik. Zayn'in elleri yumuşacıktı ve bana güven veriyordu. Ama etraftaki insanlar bana itici bir şeymişim gibi bakıyorlardı. Buna alışkın değilim. Her zaman alımlı ve bakımlı olduğum için bakarlardı ama şimdi.. Zayn'e yaklaştım.
"Zayn hemen buradan çıkmalıyız."
"Tamam bir tshirt ve pantalon seç gidelim." Kafamı salladım ve hemen bedenime uygun dar bir kot ve beyaz salaş bir tshirt aldım. Zayn'e doğru ilerliyordum ki yanımdaki çocuk beni durdurdu.
"Bacaklarını göstermeye niyetlisin anlıyorum ama bir kız kıyafeti giysen daha iyi olurdu. Ama istersen sana benim tshirtlerimden de verebilirim?"
"Ne saçmalıyorsun sen be bırak kolumu!"
"Verici olduğunu bilmesem anlamayan saf kız diyeceğim cidden. Şimdi naz yapmada benimle gel,güzelim."
"Ya bıraksana beni ne saçmalıyorsun sen?!" O sırada Zayn geldi.
"Bir sorun mu var Diana?" Ah Zayn bu soru çok gerekli miydi?
"E-" Çocuk sözümü kesip kendi söyleyeceğini söyledi.
"Hayır yok Zayn Malik. Üzgünüm senin kızın olduğunu bilmiyordum." Nasıl ya Zayn'i tanıyor muydu? Daha deminki kendinden emin çocuğa ne oldu? Vay be kahramanıma bak sen adı bile yetiyor. Ama kafamı kurcalayan soruları sormam gerekiyor.
"Zayn bu nasıl oldu?"
"Aa.. şey ya bu benim eski bir arkadaşım. Çok piç birisi olduğu için irtibatımı çok sert bir biçimde kesmiştim. Korkmuş olmalı."
"Ama ben senin kızın falan değilim neden bir şey söylemedin? Ya artık arkadaş olmadığınız için bir şeyler uydurup bir yerlere yayarsa? Herkes seni resmen tanıyor Zayn. Bana anlatmadığın bir şeyler olabilir mi?"
"Diana elindekileri ver ödeyip çıkalım."
Zayn'le çok güzel bir kahvaltı yapmıştık. Ardından çantamı bulmuştuk her şey içindeydi. Zayn gün içerisinde defalarca "Beni affettin değil mi?" gibi bir sürü sormuştu. Hepsinde evet demiştim ama ikna olmamış gibi defalarca sormaya devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Liar Hero || z.m
Fanfiction''Söz ver, gitmeyeceksin,'' dedim gözlerimi kırpıştırarak. Yağmur damlaları yüzümden akıp giderken, göz yaşım tutamadı kendini katıldı onlara. ''Söz veriyorum, seni asla bırakmayacağım.'' ''Bir şarkı ol, hep benim için çal, tamam mı?'' Hıçkıra hıç...