★Merhaba MLHFamily! Bu bölümü,sizi diğer bölüme hazırlamak amacıyla biraz olaysız yazdım. Diğer bölümü sabırsızlıkla bekleyin *_* Multimedia'da ilk defa yaptığım bir video var. Hikayemiz için. Bakarsanız iyi olur ^^ Keyili okumalar!★
Ayrıca @AnywaysHopeful hikayemiz için bir şey yapmış o da multimediada bulunuyor! Çok teşekkürler! Sizinde yaptığınız şeyler varsa bana ulaşın ^^
"Ben kurtarılmayı çoktan geçtim."
Arabadan inen kişi Lucas'tı. Küçük mesajından sonra karşımıza çıkacağını biliyordum. Ama bu çok erken olmuştu. Siyah,büyük botları,dar kot pantolonu,yine siyah renk kullandığı bluzu ve üzerine tam oturan ceketi eşliğinde arabadan inip karşımızda pişkince sırıtması elbetteki sinirlerimi hoplatmıştı. Ellerini çırparak,"Vaov,vaov,vaov! Çiftimizin mutlu bir gününde daha birlikteyiz." Zayn elimi çok sıkı tutuyordu. Yine sinirlenmişti. Siniri,O'nu çok yıpratıyordu. Bir gün sinir hastası olacağına eminim.
"Buraya konuşmaya geldim. Ama siz," yanıma geldi ve elini saçıma doğru uzattı. "Konuşmuyorsunuz. Ve bu hiç zev-" Zayn,Lucas'ın saçıma ulaşan elini sertçe tuttu ve ters çevirdi. Korumalar harekete geçtiğinde Lucas 'durun' anlamında elini kaldırıp indirdi.
"Bir. Daha. Asla. O. Kirli. Ellerini. Benim. Olan. Bir. Şeye. Sürme. Sakın. Ama. Sakın." Zayn sinirle dişlerinin arasından tıslamıştı. Lucas'ın hala gülüyor olması bırakın Zayn'i beni sinir etmeye yetmişti. Lucas elini Zayn'den kurtardığında, önce salladı sonra acıyan bileğini diğer eliyle ovuşturdu.
"Çok sinirlisin Zayn ama bu hiçbir işe yaramayacak. Buraya bir anlaşma yapmak için geldim. Bu arada ateşli öpüşmenizi gördüm. Ah orada ben olsaydım Diana seni çok iyi hissettirirdim,Tanrım!" Zayn, Lucas'a doğru giderken iri yarı korumalar devreye girmişti. Lucas ellerini cebine koydu. Dik bir konumda gözlerimin içine bakarak konuştu.
"Zayn'in önümde diz çökmesini istiyorum." Demesiyle iri iki adam Zayn'in omuzlarından tutarak dizlerinin üzerine çökmesini sağladı. Zayn yerinde durmuyor,omuzlarındaki iri adamların ellerinin üzerinden gitmesi için çırpınıyordu.
"Seni orospu çocuğu! Kendine hiçbir zaman güvenemiyorsun değil mi? O yüzden bu adamlarla geziyorsun! Beni yenecek gücü kendinde göremiyorsun! Zavallasın." Son kelimeyi Lucas'a acıyarak ve iğrenerek,sessiz bir edayla söylemişti. Lucas bunun üzerine sinirlenmiş,ellerini yumruk yapmıştı.
"Kaplan unutuyor. Ringlerde onca yıl dövüşmüştü. Kimseye yenilmemişti," Zayn'in etrafında dönerek konuşmaya devam ediyordu. "Yenilmez Kaplan diyorlardı. Ta ki karşısına biri çıkana kadar." Zayn'in kulağına eğildi ve fısıldadı,"Lucas. Lucas Allen." Demek Zayn'in 5 yıl dövüşüp sadece birine yenildiği o kişi Lucas'tı. Lucas. Nasıl yenmiş bu? Ah inanamıyorum. Lucas bu sessizlikten sonra devam etti. "İlki yaşattım sana Zayn. Tıpkı Diana'ya yaşattığım gibi." Ne,ne demişti O?
"Ne ilkinden bahsediyorsun?" Sert çıkmasını umduğum sesim oldukça düz bir tonda,sertlikten uzak bir tonda çıkmıştı. Bu ses daha çok..ciddi bir hava katmıştı.
"Seni ilk ben öptüm Diana. Zayn'den bile önce. Ben dokundum sana. Zayn'den bile önce. B-"
"Ulan şerefsiz,ne zamandan beri zorla sahip olmaya," Zayn 'zorla sahip olmaya' lafından sonra sinirle yutkunup devam etti."Çalıştığın kızın ilki olduğunu düşünüyorsun?!" Lucas'ı eskiden sevdiğim için kendimden iğreniyorum.
"Senden önce beni seviyordu Zayn. Beni gördüğünde ne kadar heyecanlanıyordu bir bilsen."
"Seni hiçbir zaman gerçekten sevmedi,Lucas. Eğer öyle olsaydı şu son günlerini benim yatağımda geçiriyor olmazdı." Şokla Zayn'e baktım. Şuan kendimi ortalık malı gibi hissediyordum. Ya da tam bir sürtük mü demeliydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Liar Hero || z.m
Fanfic''Söz ver, gitmeyeceksin,'' dedim gözlerimi kırpıştırarak. Yağmur damlaları yüzümden akıp giderken, göz yaşım tutamadı kendini katıldı onlara. ''Söz veriyorum, seni asla bırakmayacağım.'' ''Bir şarkı ol, hep benim için çal, tamam mı?'' Hıçkıra hıç...