★ Sonunda sabırsızlıkla beklediğiniz yeni bölüm geldi! Malum yarın bayram,şimdiden hepinizin Kurban Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyorum. Bu bölümü yazarken çok eğlendim ve okumanız için sabırsızlıkla bu günü bekledim! :D Umarım sizde beğenirsiniz.Gelelim ithafa, bu bölümün ithafını çok sevdiğim kankam,canım,kardeşim @RabiaKorkmaz'a veriyorum. Yorumun harikaydı kanka,çok teşekkürler! :D Ve gerçekten hiçbir bölümde yorumunu eksik etmeyen, @selenademitaylor , @isabellaharoldstyles , @stylesbabeyeah ve @zeyzey1907 ye de ayrıca çok teşekkür ediyorum.
Küçük bir spoi;Zayn,birkaç bölüm sonra Diana'ya açılıyor. O bölüm hazır bile! Bu arada Serina Claflin multimediada!
Hepinizi çok seviyorum ve lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin,emek var. Keyifli okumalar!★
11.''Ceza.''
Sanırım 'Zayn Malik.' kısmını sesli söylemiştim. Zayn arkasını döndü ve bana yaklaştı. Parfümü..beni benden almıştı. Kendime gelmekte zorlanmıştım.
''Yeni okul arkadaşına merhaba demek yok mu?'' Göz kırptı ve tapılası yamuk gülüşünü sergileyerek odadan çıktı. Benimle konuşmuyordu,şimdi ne olduda geri konuşmaya başladı? Zayn'i anlamak gerçekten zordu. O'nun hakkında her şeyi bilmek istiyordum. Her yaptığı harekette biraz daha merak ediyordum O'nu. Bu yüzden yılmayıp her şeyi öğrenecektim. Ne pahasına olursa olsun. Düşüncelerim Bay Torner'ın emir verici sesiyle bölündü.
''Size gelince kızlar...Sizin için harika planlarım var. Öncelikle bugün derslere girmeyeceksiniz. Bayan Morgen'ın labaratuarda elemana ihtiyacı varmış. Bu yüzden sizi görevlendirdim. O dersten çıktıktan sonra kütüphaneyi bir temizleseniz iyi olur. Kitaplar zaten düzenli. Malzeme odasından işe yarayacak her şeyi alabilirsiniz. İyi günler kızlar.'' Şuan gerçekten Bay Torner'ın çocuklarına acıyorum. Bu ne disiplin ya? Düzgün kitapları olan bir kütüphaneyi temizlememizi istiyor.
Serina ile Bayan Morgen'ın dersine girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Derse geç girmiştik. Zaten bu benim bölümüm değildi. Serina'nın da öyle. Bayan Morgen yapmacık bir gülümseme ile öğrencilerine dönerek bizi gösterdi.
''Bu ikisi bugün yapacağımız deneylerde benim yardımcılarım olacak. Her türlü yardımı onlardan isteyebilirsiniz. Kızlar önlüklerinizi giyin ve bize katılın!'' Sanki çok eğlenceli bir şey yapacakmışız gibi seviniyordu. Deneylerden nefret ederim.
Deneylerine başladıklarında Serina ile ben anlamaz gözlerle onlara bakıyorduk. Gerçekten pür dikkat yapıyorlardı işlerini.
''Serinacığım,bana oradan Sülfürik asidi uzatır mısın?'' Serina neyi uzatacağını bilmiyordu. Tabii bende öyle. Bu bizim bölümümüz değildi nereden bilelim Sülfürik asidi.
''Diana hangisini vereceğim burada bir sürü şey var?''
''Bence şunda biraz asit tipi var onu ver.''
''Serinacığım dikkatlı bir şekilde beni dinle. Az sonra asidimizi seyrelticeğiz. Bu yüzden şimdi dediğim zaman suyu aside değil, asidi suya dökmeni istiyorum. Bunu sakın karıştırma.'' Serina kafa sallayıp yapacağı işin başına geçti. Bende yanına gittim.
''Hah. Bende zor bir görev verecek sandım. Bu işin altından kalkıp Bay Torner'a kapak yapmalıyız. Bizi bilerek buraya gönderdi.'' Güldüm. Haklıydı. Az sonra Bayan Morgen'ın sesi duyuldu.
''Şimdi dök bakalım.'' Serina bir an duraksadı.
''Diana suyu mu aside dökecektim, asidi mi suya?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Liar Hero || z.m
Fanfiction''Söz ver, gitmeyeceksin,'' dedim gözlerimi kırpıştırarak. Yağmur damlaları yüzümden akıp giderken, göz yaşım tutamadı kendini katıldı onlara. ''Söz veriyorum, seni asla bırakmayacağım.'' ''Bir şarkı ol, hep benim için çal, tamam mı?'' Hıçkıra hıç...