39."Answers night."

1.7K 98 48
                                    

★ Merhaba MLHFamily! İşte yeni bölüüm. Uzun bir bölüm oldu. Ve çoğu sorunun cevapları var. Umarım sizinde aklınızdaki sorular cevap bulur. Ödevlerimin arasında bu kadar uzun bir bölüm yazdım ve sizde lütfen uzun yorumlar bırakırsınız*-*

Ve @endlessathor ithaf sorusu sormuştu, kimse doğru cevabı bulamadı. Bu yüzden ithaf yoook fjgjjdjfj Keyifli okumalar. ★

"Cevaplar gecesi."

Zayn Malik;

Orlando'nun gönderdiği notu bir çırpıda buruşturup yere atan Diana'nın şuan ne kadar sinirli olduğunu görebiliyordum. Aynı duygular bende fazlasıyla bulunuyordu ancak şuan Veronica olduğum gerçeğiyle frenlemek zorunda kalıyordum. Diana, sinirle bir şeyler söylenerek eve doğru adımlayınca ben de peşinden gittim. O sırada telefonuma mesaj geldiğini belirten titreme bacağımı sardığında, zaman kaybetmeden cebimden telefonu çıkardım. Mesaj anne Kerry'dendi.

"Acilen görüşmemiz gerekiyor. Orlando hakkında. Sizin evde olacağım, acele etsen iyi edersin."

Sürpriz konuğun anne Kerry olacağını anlamıştım ama bu yemekten haberi olduğunu düşünmüştüm. Ancak gelen mesaj bunun aksi bir durum olduğunu açıkça gösteriyordu.

"Yemeğe gitmeli miyim?" Diana'nın şu durumda bile bana huzur veren sesini duyduğumda, kafamdaki düşünceleri zor da olsa bir kenara atmıştım. Asıl sorun, O'na ne cevap verecektim? Gidip gitmemesi konusunda oldukça kararsızdım. Orlando ve Kerry aynı anda Diana'nın karşısına çıkarlarsa, Diana'nın büyük bir duygu enkazının altında ezileceğinden emindim.

"Hazır değilsin," dedim zorlanarak. Sesimi kulak tırmalamayacak şekilde inceltmeye çalışmak beni fazlasıyla yormuştu.

"Farkındayım ama..." Bir elini beline koyarken, diğer elini de alnına götürüp ovdu. "Orlando'nun söyleyeceği önemli bir şey olduğuna eminim. Bunu öğrenmek istiyorum. Diğer yandan da..." Derin bir nefes aldı. "O'nu göreceğim ve bu beni zor duruma sokacak." Yani gitmek istememesinin tek sebebi ben miydim?

"O'nu umursamadığını düşünüyordum," dedim. Ne söyleyeceğini deli gibi merak ediyordum. Kalbimin atışı öyle hızlanmıştı ki, artık beni rahatsız ediyordu. Derin nefes aldım. Diana bir süre hareketlerimi inceledi ve, "Öyleydi. Ama sen geldiğinden beri yaptığın her hareket aklıma O'nu getiriyor. Hele gülüşün," dedi. Sevinmiştim. En azından beni hâlâ unutamamıştı. Küllerinden alev alacak bu aşk için hâlâ yapabileceğim şeyler vardı.

Bir şey diyemedim. İçimdeki Zayn, sevinç dansları yaparken, dışımda Veronica, üzgündü.

Jacob içeri girdiğinde Diana her şeyi anlattı. Düşüncelerine kadar her şeyi. Jacob'ı gerçekten kıskanıyordum. Sanki Jacob, Diana'ya sonsuz bir güven vaad etmiş gibiydi. Bunu yapmış olmak istedim.

"Yüzleşmekten korkma, Diana. Herkese kim olduğunu göster. Sert kızı oynamana gerek yok. Kendin ol. Ve şimdi tekrar düşün. Gitmek istiyor musun?" Gözüm Jacob'ın, Diana'nın elinin üstünde olan eline kaydı. Bunu yapan ben olmalıydım.

"Yüzleşeceğim. Ama Veronica'nında yüzleşmesini istiyorum. Bu fırsatı O'na vereceğim. İntikamını almalı." Gözlerimin irice açılmasına engel olamayışım beni az kalsın ele verirken hemen toparlandım.

"Gerçekten mi? Bunu yapar mısın?" Hayır, yapma, lütfen.

"Tabii, yaparım." Lanet olsun, bunu istemiyordum.

"Teşekkürler, bunu çok istiyordum." Şimdi gerçekten sıçmıştım. Diana, yukarı dinlenmek için çıktığında izin alıp evden hızla çıktım.

My Liar Hero || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin