Biraz kendimi açıklamama izin verin, ha?
Biliyorum, yeni bölüm çok uzun süredir yok. Sizi böylesine bekletmeye hakkımda yok sanırım. Tatilden yeni geldim ve bugün kendimde olursam bölümü yazmaya yavaş yavaş başlayacağım. Uzun süredir yazmıyorum ve birden yazmam mümkün değil. Gerçekten hepinizden ayrı ayrı özür diliyorum. İnşallah, gönlünüzü alabileceğim bir bölüm yazabilirim.
Asıl konuya gelmek istiyorum. Tam bir yıl önce bugün bu hikayeyi sizlerin huzuruna çıkardım. 100k olma yolunda ilerliyorum. Büyük hayallerim yoktu. Küçücük bir ailem olsun ama sadık olsunlar istedim hep. Şuan 78k olması bile benim için çok büyük bir şey.
Her zaman yanımda oldunuz. Harika yorumlarınız ve destek mesajlarınızla yazma istediğimi tetiklediniz. Hikaye için çok güzel çalışmalar yaptınız. Bana övgüler yağdırdınız. Kimilerinin, 'en sevdiğim hikayelerden biri' dediğini görmeme yardım ettiniz. Hikayenin gidişatında yaptığım şeylere saygı duydunuz. Genel olarak hiçbir zaman beni, 'yeni bölüm gelsin,' diye sıkmadınız. Baskı uygulamayıp, yaptığım kurgudan dolayı hiçbir zaman isyan etmediniz. Bu yüzden; her zaman sizlerin düşüncelerini ve nasıl olduğunuzu önemseyerek bölümlere başladım. Geç gelen bölüm için her seferinde bir tık daha uzun yazmaya çalıştım. Oylar düştüğünde isyan edip, yazmayı bırakmadım. Yorum gelmiyor diye moralimi bozmadım. Sizlere nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. Küçük ama sadık ailem var, bunu hissedebiliyorum. Hayallerimin daha fazlasına ulaşmamda yanımda olduğunuz için sonsuz kez sizlere teşekkür ediyorum.
Umarım içinizden kimseyi kırmamışımdır. Sizlere layık bir hikaye yazmayı başarabilmiş ve bu süreçte yazımımı geliştirebilmişimdir.
Hepinizi çok seviyorum. Teşekkürlerimin az olduğunu biliyorum fakat elimden başka bir şey gelmiyor. Milyarlarca kez teşekkürler, MLHFamily!
#MYLIARHEROBİRYAŞINDA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Liar Hero || z.m
Fanfiction''Söz ver, gitmeyeceksin,'' dedim gözlerimi kırpıştırarak. Yağmur damlaları yüzümden akıp giderken, göz yaşım tutamadı kendini katıldı onlara. ''Söz veriyorum, seni asla bırakmayacağım.'' ''Bir şarkı ol, hep benim için çal, tamam mı?'' Hıçkıra hıç...