★Merhaba! İşte yeni bölüm geldi. Oy ve yorumlarınız için çok teşekkürler. Ve bu arada kitabım 1K olmuş. Bu benim için harika bir şey! :') Hepinize çok teşekkür ederim. Gelelim ithafa, bu bölümün ithafını @ForeverZansu2 adlı okuyucuma veriyorum. Yorumun için ayrıca teşekkürler bebeğim! Keyifli okumalar!★
●Bölüm şarkısı, Christina Aguilera-Say something.● (İsteğe bağlı)
Not: Diana'nın partideki elbisesi multimediada mevcut.
-Oy ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin.-
7."Hayal kırıklığı."
Çocuklar mahçup bir şekilde sustular. Gidiyorum dedim ama elbette gitmeyecektim. Görüşleri benim için önemliydi. Ortam çok sessizleşmişti. Kimse benden böyle bir şey beklemiyordu anlaşılan. Sessizliği bozan ben oldum çünkü bunları Diana'ya söylemiş gibi delicesine bir heyecan beni kaplamıştı. Tanrım.. O'nun yanında ne yapacağım?
"Pekala...bir şey demeye ne dersiniz?" Bütün bakışlar üzerimdeydi. Sanırım ben utanıyordum. Böyle şeyleri daha önce bir kez yaşadım. O zamanlar bunları anlatabilecek bir kardeşim yoktu. Ama şimdi dört tanesine sahiptim ve anlatıyordum. Garip hissediyorum.
Sorum üzerine Louis elini omzuma attı ve gülümsedi. "Dostum bu muhteşem bir şey!" Üzerimdeki tüm gerginliği,heyecanı atmış ve gülümsememi sağlamıştı. Aptallar gibi gülüyordum. Aşk insanı aptal ediyor evet.
Harry söze atıldı. "O'nunla konuşacak mısın? Hislerinin ne zaman farkına vardın? Nasıl bir teklif yapacaksın? Bir Barrymore olması seni korkutmuyor mu? Ya sevgilisi varsa? Bu kadar çabuk nasıl aşık oldun?"
"Hadi ama Harry biraz yavaşla. Zayn'in şuan kendinde olduğundan emin değilim. Şuna bakın yine o seksi gülüşlerini sergilemeye başladı. Kesinlikle şuan hayalinde Diana'yı bec-"
"Sussan iyi edersin Niall." Dedim gülüşlerimin arasından. Ve devam ettim.
"Çocuklar biliyorsunuz 5 yıl boyunca bütün kızları becerip becerip bir kenara attım. O yüzden bu işte ne halt edeceğm bilmiyorum. Bana yardım edin. Rezil olmak istemiyorum." Biraz mahçup bir şekilde gülümsemiştim. Onlar benim kardeşlerimdi bu konuda onlardan başka kimseden yardım isteyemezdim.
"Zayn.. hadi ama bu zamana kadar etrafında birçok kız oldu. Onlara nasıl davranacağını hepimizden iyi biliyorsun. Dostum biz etrafımızda kız yokken senin etrafında altına girmek için sıraya giren kız topluluğu vardı lanet!" Harry'nin sözlerine hepimiz gülmüştük. Evet benim etrafımda bela ve kızdan çok bir şey yoktu. Tabii yeni Zayn için bu geçerli olmamalıydı. Tek bir kız! Evet bu Diana olmazsa hiçbir kız olamazdı. Sadece Diana...
Diana'dan devam.
Aradan bir hafta geçmişti. Ben ünversite kampına girmeyi başarmıştım. Ev konusunda kararımda küçük bir değişiklik olmuştu. Kampüste kalıyordum. Gayet lükstü. İki oda arkadaşım olmuştu. Bir haftada can ciğer olmuştuk. Onları asla kaybetmek istemiyordum. Bu süre zarfında Zayn sadece bir mesaj atmıştı onada cevap verememiştim. O gün çok yorulmuştum. Sonra bunları mesajda anlatmak yerine yüzyüze konuşmak istedim. Evet, O'nunla konuşmayı özlemiştim. O'nun verdiği güven sayesinde yanında her zaman iyi hissediyordum.
Şuan programımda sadece sınavım vardı. Saat 12:30 olduğu için geç kalkmıştım. Malum her gün 07:00 da uyanıyordum. Artık 7 den sonraki tüm saatler benim için geç sayılıyordu.
Duş aldıktan sonra üzerime kısa kot elbisemi geçirdim. Tahta sandaletlerimi de giydikten sonra saçım kurumuştu. Saçımı ve hafif makyajımı yaptıktan sonra hazırdım. Bugün özendim çünkü Zayn'le buluşmayı planlıyordum. Aklıma hala O'na haber vermediğim geldi. Bir mesaj atsam fena olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Liar Hero || z.m
Fanfiction''Söz ver, gitmeyeceksin,'' dedim gözlerimi kırpıştırarak. Yağmur damlaları yüzümden akıp giderken, göz yaşım tutamadı kendini katıldı onlara. ''Söz veriyorum, seni asla bırakmayacağım.'' ''Bir şarkı ol, hep benim için çal, tamam mı?'' Hıçkıra hıç...