★Merhaba MLHFamily! Bölümü biran önce okumanızı istiyorum,size Zayn&Diana ilişkisinde sürprizim var! :D Ve lütfen okuyan herkes oy versin ve kısacıkta olsa bir yorum yapsın. Sevdiğiniz, sevmediğiniz, beğendiğiniz, şöyle olsaydı daha iyi olurdu dediğiniz düşüncelerinizi yazın,lütfen. Sizin için emek harcıyorum,biliyorum bu konularda sıkıldınız sürekli bu lafları duymaktan ama size rica ediyorum oy ve yorum konusunu atlamayın...
İthafa gelince; @bayan_muzludondurma sana yaptığın güzel yorumlar için ayrıca teşekkür ediyorum. Ve bu yüzden bu bölüm ithafını sana veriyorum ^^ ( @AnywaysHopeful uzun yorumun için sana da ayrıca teşekkür ediyorum.)
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin,Keyifli okumalar!★
''Yaptığın utanılacak bir şey değildi.''
Orlando'dan gelen bu not beni çok korkutmuştu. Orlando yetmezmiş gibi bir de Lucas tekrar çıkmıştı. Böyleydi benim hayatım işte. Mutluluğum saniyeler sürüyordu. Her gülüşümün ardından mutlaka bir gözyaşı,üzüntü ya da kötü bir şey geliyordu. Üstesinden geliyorum diye düşünürken,hala aynı yerde olduğumu görüyordum. Birde Zayn var. Kendime söz vermiştim. Karanlık düşündüğü hayatından kurtaracaktım O'nu. Ben böyleyken nasıl yardım edebilirdim ki O'na?
''Hey,Diana?'' Zayn'in bana endişeli bakan suratını görünce hemen cevap verdim.
''Şey dalmışım...'' Serina gelip bana sarıldı. Onun desteğine her zaman ihtiyacım oluyordu. Bende O'na sarıldım. Ağlamak istiyordum ama bir şey olduğunu düşünüp bir de benim için endişelenmelerini istemiyordum. Bu bencillikten başka bir şey olmazdı. Serina kulağıma fısıldadı,'' Her zaman yanındayım bebeğim, sakın kendini yalnız hissetme. Orlando sadece seni korkutmak istiyor. Lucas'ta öyle. Onlara aldırış etme. Hayatını yaşamaya bak.'' Derince bir nefes alıp devam etti. ''Çünkü geriye dönüp baktığında bomboş bir geçmişle karşılaşmak istemezsin. İnan bana.'' Çok doğru söylüyordu. Onlar karşıma çıkana dek hayatımı yaşayacaktım. Bende Serina'nın bana yaptığı gibi kulağına fısıldadım. ''Teşekkür ederim.''
''Aaa kızlar ayrılın ama.'' Louis'in sitemkar sesini duyunca gülüşerek ayrıldık. Aslında etrafıma bakınca 'neden mutlu olmayayım ki?' diye düşündüm. Harika bir sevgilim,bana her zaman destek çıkan arkadaşım,beni her zaman eğlendirebilecek insanlarla aynı çatı altındaydım.
''Bu notu sallayın. Gerçekten. Artık başımıza bir bela gelecek diye sıkıntı içinde yaşamak istemiyorum. Eğlenmek ve hayatımı yaşamak istiyorum. Bu yüzden yarın göl kenarına gidip eğleneceğiz! İstisnasız herkes gelecek,ve bu gerçekten eğlenceli olacak.''
''İşte benim dostum!'' Gülüşerek,küçük yumruklarımızı Serina ile havada tokuşturduk. Gerçekten çok yorulmuştum. Artık uykuya ihtiyacım vardı.
''Artık yatsak?'' Dediğimde hepsi birkaç homurtu çıkarıp merdivenlere yöneldiler. Hemen yatağıma kavuşmak istiyordum. Hızlı bir şekilde adımlayarak önümde olan Zayn'i geçtim. Serina ve Louis çoktan gitmişlerdi. İlk basamağa ayağımı attığımda belimdeki kol diğer adımımı atmamı engelledi. Zayn,çenesini omzuma koymuş bir sarhoş misali hareket ediyordu.
''Diana birlikte uyusak olmaz mı?'' Bıkkınca nefes verdim.
''Bazı yerlerinin rahat duracağına emin değilim Zayn. Hayır.'' Zayn belimdeki kollarını bırakıp merdivenleri hızla çıktı. Çıkarken de söylenmeyi unutmuyordu. Merdivenin sonuna geldiğinde arkasını dönüp,''Sen beni Liam'la aynı odada bırak tabii. Ben kimim ki? Liam'ın sevgilisi falan mı?'' dedi. Kocaman bir kahkaha atmama sebep olan bu cümleyle birlikte odamın kapısına ulaşmıştım. Yandaki odanın kapısını açacak olan mükemmelliğe seslendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Liar Hero || z.m
Fanfiction''Söz ver, gitmeyeceksin,'' dedim gözlerimi kırpıştırarak. Yağmur damlaları yüzümden akıp giderken, göz yaşım tutamadı kendini katıldı onlara. ''Söz veriyorum, seni asla bırakmayacağım.'' ''Bir şarkı ol, hep benim için çal, tamam mı?'' Hıçkıra hıç...