13. "Diana,Let me be the one to light a fire inside you."

2.6K 160 56
                                    

★Hi,guys! :D Keyifler nasıl? Benim nihayet bu bölümü yayınladığım için çok iyi. Diğer koyduğum bölümlere göre mega bir bölüm oldu ve gerçekten uzun olması için uğraştım. Sizlerden de mümkün olduğunca uzun yorum istiyorum *_* Bu arada kuzenim @Tuolt8 bana tüm bölümlerimde yardımcı oldu. O'na da buradan teşekkürlerimi iletiyorum. (Hikayesine bakmanızı öneririm. ^^)

İthaf kısmına gelince, bu bölümün ithafını @stylesbabeyeah adlı okuyucuma veriyorum. Yorumun için ayrıca teşekkürler bebeğim! Keyifli okumalar!★

•Bölüm şarkısı,One Direction-Diana.•

13."Diana,İzin ver içinde ateş yakan tek kişi olayım."

Sabah uyandığımda saatin henüz 6'yı geçmediğini gördüm. Ve uykulu değilim. Tanrım! Ben derslerim olmadığı zamanlarda öğleden önce uyanmazdım. Oysa şimdi,bu saatte kalkıyorum ve gram uykum yok. Zayn'in yatağı bana iyi geldi anlaşılan. Ayrıca çok güzel kokusu var he yatağın. Yataktan kalktım ve birkaç esneme haraketi yaptım. Çişimin geldiğini anladığımda banyoya girdim. Kapıyı kilitleme gereği duymadım çünkü bu saatte kimsenin uyanacağını düşünmüyordum.

İşimi hallettikten sonra yüzümü yıkıyordum ki kapı açıldı. Zayn beni aldırmadan içeri girdi. Uykulu olduğu bariz ortadaydı. Beni fark etmemişti sanırım. Bir şey demek için ağzımı açacakken Zayn'in çoktan eşofmanını indirdiğini gördüm. Hemen arkamı döndüm. Çünkü bu manzarayı görmek istediğimi düşünmüyordum.

''Tanrı aşkına Zayn sen ne halt ediyorsun! Banyoda ben varım görmüyor musun?!'' Ses kesildiğinde Zayn'in işemesinin bittiğini anladım. Lavobaya gelmiş elini yüzünü yıkıyordu. Havluyu alıp yüzünü kuruladığında beni görünce şaşırdı. Ellerim belimde O'ndan bir açıklama bekliyordum.

''Diana görmüyor musun banyoda ben varım ne işin var burada?''

''Seni gerizekalı ya bu nasıl bir uyku sersemliğidir.'' Söylenerek banyodan çıktım. Zayn'de arkamdan geliyordu. Odanın içine girince O'na döndüm.

''Ben senden önce oradaydım Zayn,geldin işedin,yüzünü yıkadın çıktın,anca beni gördün zaten.'' Bir kahkaha bastırdı. Gerçekten bu gülüş içimi ısıtmıştı. Kahkahasına karşılık tebessüm ettim.

''Kusura bakma Diana. Alışkanlık olmuş. Bir daha olmaz.'' Yine ''özür dilerim''cümlesi ağzından çıkmamıştı.

''Tamam. Zaten bundan sonra burada olmayacağım için böyle bir şeyle karşılaşmayacağım. O yüzden es geçiyorum. Şimdi çıkarsan üstümü giyineceğim?'' Oflayarak odadan çıktı ne bekliyordu ki?

Üzerimi giyindikten sonra odadan çıktım. Serina ile karşılaşınca gülümsedim,gülümsedi.

''İyi uyudun mu Serina?''

''Tabii ki de deli misin sen? Ama kurt gibi açım hadi çocuklarla kahvaltı yapalım.''

''Delirdin mi Serina? Hemen gidiyoruz. Yolda bir simit falan alıp yeriz.'' Serina gözlerini devirdi. Tamam dercesine başını salladı. Ne var? Yük olmayı sevmeyen birisiyim. Az sonra Louis'nin o neşeli sesi duyuldu.

''Bayanlar..Lütfen mutfağa. Şefimiz Harry'den size muhteşem bir kahvaltı hazır bile!'' Çok neşeliydi ve beni gülümsetiyordu.

''Üzgünüm Louis ama bizim gitmemiz gerek.'' Araya Liam girdi.

''Nereye gidiyorsunuz? Daha yeni kaynaşıyoruz.'' Bunların hepsi neden bu kadar yakışıklı? Biri açıklasın.

''Gerçekten gitmemiz gerek.'' Kapıdan içeri Niall girdi. Nefes nefeseydi.

My Liar Hero || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin