12.''He wants to Diana.''

2.4K 176 41
                                    

★ Selam MLH ailesi! Yeni bölüm nihayet geldi dediğinizi duyar gibiyim,ha? :D Oy ve yorumlarınız için hepine sonsuz teşekkür ediyorum. Bu arada sizi heyecanlandırmak gibi olmasın ama 13.bölümüm hazır ve mega bi bölüm oldu sanırım. Ve harika oldu. Okumanız için sabırsızlanıyorum! :D

İthafa gelince; bu bölümün ithafını @Styhornelikson adlı okuyucuma veriyorum. Yorumun için ayrıca teşekkürler bebeğim! ★

•LÜTFEN OY VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN... KEYİFLİ OKUMALAR!•

12.''O Diana'yı istiyor.''

''Kahramanım dediğin adamı görüyorsun değil mi Diana? Resmen bütün bu olayların suçlusu O.'' Serina her kelimesine kadar haklıydı. Ellerimizde bavullarla şehir merkezine gitmeye çalışıyorduk. Çok yol almamamıza rağmen şimdiden yorulmuştuk. Az sonra yanımıza siyah bir Porsche yanaştı. Cam aşağı doğru indiğinde, gayet sevimli ve yakışıklı bir sarışın bizi selamladı.

''Hey,selam.'' Tamam yakışıklı olabilirdi ama bu güvenilecek biri olduğu anlamına gelmezdi. Bu yüzden cevap vermeden yoluma devam ettim. Serina'da beni takip ediyordu.

''Kızlar,merak etmeyin amacımız sapıklık falan değil sadece yardım etmek istiyoruz.'' Serina benim cevap vermemi beklemeyerek söze atladı.

''Seni gerizekalı hangi sapık 'amacım sapıklık yapmak bir durur musunuz?' der?'' Ah Serina. Sinirlendiğinde cevapları hep mantık çerçevesinde oluyordu ve bu,O'nu zeki gösteriyordu.

''Tamam haklısın ama amacımız gerçekten size yardım etmek.'' Sarışının yanındaki taş çocuk konuşmuştu.

''Yardıma ihtiyacımız olduğunu da kim söylemiş,hah.''

''Peki o zaman neden ellerinizde bavullarla gecenin bu saatinde,bu tenha yerdesiniz?''

''Bilmen gerektiğini düşünmüyorum?'' Serina bir adım daha yaklaştı sarışın çocuğa.

''Louis artık bu kadar kibarlık yeter bence?'' Taş varlığın adı demek Louis idi.

''Bence de Niall.'' Sarışının adınında Niall olduğunu öğrenmiştik. Çocuklar bize yaklaşıyorlardı. Hey bunların amaçları ne? Aramızdaki mesafe kapandığında adının Louis olduğunu öğrendiğim çocuk beni tek hamlede omzuna aldı. Niall'da Serina'yı.

''Hey beni bırak! Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim!'' Çocuk bana gülüyordu ama ben Diana Kerry Barrymore'um bu kadar çabuk pes etmem.

''Son gülen iyi güler.'' Dememle birlikte arabaya ulaşmadan ayağımı çocuğun erkekliğine geçirdim. Tabii ki de yere yığılmamıştı. Zaten yığılmasını da beklemiyordum. Elleri gevşediği için sırtını cimcikleyip kendimi yere attım. Böylelikle kurtulmuştum. Louis'nin gülmeleri yerini küçük ama acı çığlığa bırakmıştı.

''Seni küçük cadı! Elinden gelenin en iyisi bu mu?'' Bana doğru ilerlerken yerden hemen kalktım. Çocuk beni küçümserken bilmediği bir şey vardı; iki yıl California'da ringlerdeydim. Şimdi bunu gösterme zamanı. Çocuk geldiğinde şaşırtmak amaçlı sol elimi kaldırıp yüzüne doğru götürdüm. O sol elimi tutmaya çalışırken ben sağ elimle burnuna bir yumruk geçirdim. Hah işte bu numarayı seviyorum.

''Niall gerizekalı kız burnumu kırdı lan yetiş! Tut şunu!''

''Louis elimdeki çok mu kolay lokma sanıyorsun! Çocuğum olmayacak diye korkmaya başlıyorum şuan!'' Dediklerine bir yandan gülerken Louis'yi etkisiz hale getirmek için bana doğru gelirken çelme taktım. Yere düştüğünde karnına bir tekme savurdum. Daha fazla canını yakmak istemiyordum. Koşa koşa Serina'nın yanına gittim arkadan Niall'ın ensesine vurdum arkasını bana döndüğünde gözüne bir yumruk çaktım. Serina elinden kurtulunca bavullarımızı alıp yola devam ettik.

My Liar Hero || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin