8."He is come to back!"

2.9K 173 33
                                    

Sa. Biliyorum arkadaşlar bölüm geç geldi. İnternetimizde ufak bir sorun yaşadığımız için yayınlayamadım. Kusuruma bakmayın. Bu arada sonunda okulun ilk haftası bitti şükür yani :D Sizden istediğim hikayeyi birlikte belirlediğimiz 2 gün seçeceğiz ve ben de Allah'tan bir şey olmazsa o günlerde yayınlayacağım. Yorumlara lütfen hangi günler olmasını istediğinizi belirtiniz. ^^ Bu bölümün ithafını @isabellaharoldstyles'a veriyorum. Yorumun için ayrıca teşekkürler! Keyifli okumalar!

-Oy ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin.-

8."O geri geldi!"

Neden Diana Lucas'la geldi ki? Bu yüzden mi benimle gelmek istemedi?

"Liam..ben biraz hava alacağım Harry'e söyle buralardayım." Dönmüş gidiyorken Liam kolumdan tuttu.

"Zayn şuan çok saçma bir şey yaptığının farkında mısın? Bi konuş neden birlikte gelmişler öğrenelim hemen pes ediyorsun. Öyle ya da böyle Diana senin olacak." O kadar kararlı konuşuyordu ki bu düşünceye inanmadan edemedim. Gülümsemekle yetindim ve ağır adımlarla masamıza döndüm. Diana o kadar güzel olmştu ki buradaki kızlar O'nun yanında bir hiçti. Gülüşüyle her yana ışık saçıyordu. Kalbim adeta "Diana,Diana!" diye atıyordu. Ve ben bundan gayet memnundum. O'na büyülenmiş gibi baktığımdan olsa gerek Liam sahte br öksürükle beni kendime getirdi.

"Hoşgeldin Diana."

"Bana hoşgeldin yok mu kardeşim?" Pişkin pişkin gülen Lucas şimdiden canımı sıkmaya başlamıştı. Lucas bizim kardeşimiz sayılırdı. Biz beşimiz her zaman daha yakındık. O bunu farkedince yanımızda durmak istemedi. Herkes kalmasını söylerken ben gitmesini istiyordum. Nedense hep benimle uğraşırdı. Biz birbirimize sevgiden başka her şeyi besliyorduk ama sırf diğerleri için birbirimize katlanıyoruz. Düz bir sesle Lucas'a cevap verdim.

"Hoşgeldin." Gerginlik ortamı kaplamıştı. Liam bunu fark etmiş olacak ki konuşmaya başladı.

"Merhaba. Biz tanışmadık öyle değil mi? Zayn senden çok bahsetti ve ben Liam. Sana bunu söylemliyim ki Diana bugün çok güzel olmuşsun. Kesinlikle partinin en güzel kızı piste çıkıp dans etmeli!" Liam sanırım benim O'nu dansa kaldırmamı söylüyordu.

"Teşekkürler Liam. Gerçekten dans etmeyi severim ve bundan mutluluk duyarım." Sen neden böyle gülüyorsun kızım ya. Bir an önce dansa kaldırmak için yerimden kalktım. Ama Lucas'ta kalkmıştı. O daha yakın olduğu için benden önce davranıp Diana'yı kaldırdı. Harika bir fırsat daha ellerimden kayıp gitti.

"Zayn ne yapıyorsun? Ben bu fırsatı senin için ayarlamıştım."

"Liam,Lucas piçinin beni sevmediğini biliyorsun. Orlando en iyi adamı olarak beni seçtiğinden beri elimdeki her şeyi almaya çalışıyor. Ama sırf diğerleri ile arası iyi diye katlanyorum bu herife." Lucas'la ciddi sorunlarımı sadece Liam'a anlatmıştım. O'nunda Lucas'ı pek sevdiği söylenemezdi.

"Anlıyorum ama Diana'yı O'na kaptıramayız."

"Liam ne yapabilirim. Bak Diana'ya O'nu her nereden tanıyorsa yinede mutlu görünüyor. O varken kavga çıkarmak istemiyorum. İyi olmak istiyorum. O mutluysa bende mutluyum."

"Aşık edebiyatından nefret ediyorum Zayn. Bir plan bulmaya çalışacağım bu yüzden Harry'i bulmam gerek." Başımı onaylarcasına salladım. Biraz sonra masaya Lucas ve Diana geldi.

"Siz nereden tanışıyorsunuz?" Sesim buz gibi çıkmıştı.

"Aynı üniversitede okuyoruz Zayn. Lucas okulda bana çok yardımcı oluyor. Partiye yalnız geliyordum ama Lucas bana bir teklif sununca kabul ettim." Benim sesime göre çok daha neşeli bir ses çıkmıştı.

My Liar Hero || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin