9.''Choice.''

2.5K 180 32
                                    

Hey ben geldim! :D Aslında Bölümü hafta içi yayınlamayı düşünmüyordum ama size sürpriz olsun diye bilgisayarı boş bulduğum gibi geçtim :D Arkadaşlar lütfen okuyanlar oy versin,yorum yapsın. Burada bir emek var,lütfen bu önemli bir konu. Bu arada ithafı,aramıza yeni katılan @WolfianGomez adlı okuyucuma veriyorum. Yorumun için ayrıca teşekkürler tatlım! Keyifli okumalar!

Bölüm şarkısı,Taylor Swift-You Belong With Me.

xOy ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin.x

Not:Multimedia'da Lucas var! o.O

9.''Seçim.''

Gözlerime vuran,uyanmam için bana işkence yapan güneş ışığından nefret ediyorum. Dirseklerimin üstünde doğruldum ve odaya şöyle bir göz gezdirdim. Serina ve Katie yoktu. Dersim bugün öğleden sonraydı ama erken kalkmıştım. Bunu değerlendirip kampüse yakın olan ormanda spor yapmaya karar verdim. Çabucak banyoya gidip işlerimi hallettim. Küçük dolabımdan siyah sporcu atletimi ve siyah taytımı çıkardım. Çabucak onları giydim ve saçımı topuz yaptım. Ayakkabılarımı giydikten sonra odadan çıktım. Kampüsten ayrıldıktan sonra yanıma telefonumu almadığımı farkettim. Üşendiğim için almadım ve tempolu bir şekilde ormana doğru koşmaya başladım.

Koşuyorum diye ormanın derinliklerine daldım sanırım. Yarım saattir çıkış yolu arıyorum ama dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum. Sakin kal Diana. Korkulacak bir şey yok hava kararmadan buradan çıkabilirsin. Kendimi sakinleştirmeye çalışırken çıtırtılar duydum ve dikkatimi o yöne verdim.

"Kim var orada?" Çıtırtılar gelmeye devam ederken daha çok korkmaya başladım. Şuan sabah olduğu için kendimi şanslı hissediyordum.

"Hey ki-" Sözüm yarıda kalmıştı çünkü bir şeye çarpmıştım. Sakince arkamı döndüm ve tuttuğum nefesimi dışarıya verdim.

"Ödümü kopardın Lucas."

"Gizemli olmayı seviyorum." Yüzündeki gülümsemesi bana her zaman muhteşem geliyorken bugün bir farklı gelmişti. Katie'nin sözleri kafamda yankılandı ancak Lucas'ın konuşması dikkatimi kendine çekti.

"Ne zamandır göremiyorum seni. Ayrıca spor yapacaksın tercih ettiğin yer ormanın derinlikleri olmamalı prenses." Prenses mi? Ne zamandan beri Lucas'la bu kadar yakın olduk biz? Dediklerini es geçerek aklımdaki soruları sordum.

"O geceden sonra seni hiç görmedim. Nerelerdeydin Lucas? Ayrıca sen burada ne arıyorsun?"

"Birkaç işim vardı diyelim. Evimin yolu buradan geçiyor."

"Evinin yolu mu? Tanrı aşkına hangi gerize-ah pardon."

"Önemli değil. Evimi görmek ister misin?" Gitmekle gitmemek arasında kalmıştım. Ama sanırım gitmek istiyordum. Evet meraklı Diana ön planda.

"Neden olmasın?"

"Evinin buralarda olduğuna emin misin?" Saatlerdir yürüyorduk ama hala bir ev görememiştim.

"İşte evim burası." Gösterdiği yere baktığımda ahşap,sevimli bir ev görmüştüm. Aklıma Zayn'le olan anılarımız gelmişti. Bu ev..aynı O'nun evi gibi gözüküyordu. Bir şey eksikti. Güven. Bu evden korkmuştum.

"Bence artık kampüse dönmeliyiz. Ders falan,ha?"

"Yapma Diana yeni geldik. İçi de dışı kadar harikadır hadi geç." Onu bir de bana sor.

Zayn'den devam.

-Birkaç saat önce-

"Neyin peşindesin Lucas?" Bağlandığım sandalyede huysuzca kıpırdandım.

My Liar Hero || z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin