BAB 16 🌼

1.3K 28 0
                                    

Pang !!!" .....

Encik Danish menampar muka Syera yang tidak tahu malu , Puan Syhera yang berada di sofa terus meluru ke arah anak bongsunya  . Syera Arisha .

" Abang !! kenapa tampar syera kuat sangat , dia anak kita abang " marah Puan Syhera .

" Anak ? Itu anak kita ke Syhera ? Dia dah malukan keluarga kita , dia dah calarkan maruah keluarga kita , nama saja perempuan tapi maruah hilang ke mana !!" Herdik Encik Danish

" Papa , kenapa nak marah sangat , bapa harith senang je maafkan anak dia tapi papa sanggup hina syera ." balas syera geram .

" kamu ni dah kenapa Syera ? Dah gila ke ? tangkap basah dan kahwin free? Harith cintakan kamu ke ? Tak kan ? So macam mana dia nak bahagiakan kau nanti " jawab Encik Danish .

" Yer ! Dia tak cintakann Syera tapi Syera cintakan dia !! Syera sanggup buat apa saja asalkan dia jadi milik Syera , Syera tak kisah walaupun melibatkan Nia sekalipun " Balas Syera sinis .

" Mama tak pernah ajar kamu jadi macam ni Syera , kenapa kamu berubah mendadak , ni semua sebab Nia ke " Jawab Puan Syhera sayu ."

" Yer mama , Syera dahlama pendam !! Nia selalu dapat apa yang dia nak even dia tak semaju Syera , dan Harith cintakan dia Mama , Syera takboleh !! Nia takboleh ambil dia " jerkah Syera seraya membuat Encik Danish dan Puan Syhera terkejut .

Syera berlari masuk ke biliknya dan menguncinya dari dalam , dia duduk di atas katil dan menahan amarah dalam hati tapi hatinya girang apabila kini dia sudah menjadi Isteri kepada Harith Amsyar walaupuan tanpa kerelaan lelaki itu .

Flashback

Syera duduk di hadapan Harith yang sedang leka menaip laptopnya , mungkin assignment banyak yang diberikan , maklumlah bisnes kan .

" harith , i panggil you dari tadi kenapa tak balas " Syera berdecit geram

" Boleh tak jangan kacau i lagi , kita dah tiada apa apa , so Please !! You tahu kan hati i untuk siapa , just for Nia Ariasha " balas Harith selamba .

" kenapa you kena pilih perempuan tu juga ? Apa kurangnya i dia mata you harith " jawab Syera gedik .

" i malas nak bagitahu you , so i nak tahu apa yang you nak sampai datang jumpa i dengan rengek you tu " balas Harith .

" malam ni Bella kawan i buat Party kat villa dia , so i nak ajak you ! Please jangan tolak !! I just nak spend time dengan you untuk kali terakhir , i jamin lepas ni i dah tak ganggu you dah " jawab Syera .

Nia Ariasha [C]Where stories live. Discover now