Syera duduk di hadapan Puan Syhera dan Encik Danish . Dia malu nak cakap yang dia rasa bersalah sangat . Ibunya menjaga maruah dengan baik tanpa ada sebarang hinaan .
" Ada Apa Syera datang sini ! " kata Puan Syhera yang seperti tidak suka kehadiran Syera di rumah .
" Syera nak jumpa Nia , boleh tak mama carikan kak Nia , Syera nak minta maaf dengan dia " tangis Syera . Mama dan Papanya hanya mendengus .
" Papa akan cuba kakak Nia kamu , kamu tahu kan sebab sikap kamu je dahboleh kecewakan Nia , Syera takpernah faham perasaan Nia ! Kenapa Nia je yang asyik mengalah dengan Syera . Syera selfish !" Marah Encik Danish .
" Syera tahu Syera salah dan Syera betindak luar kawalan pa , kalau Syera tahu kak Nia, bukan dalangya mesti dia dah ada kat sini " kata Syera tangis .
" nak buat macam mana dah bang ! Nia dah pergi dah pun , kita takboleh nak buat apa ! Takperlah kita usaha sampai Nia dijumpai " kamu banyaklah berdoa ye " balas Puan Syhera senyum .
Syera hanya tersenyum setelah mendengar kata mamanya . Dia pun sudahlama tak menunaikan ibadah itu . Dirinya terpesong kerana hal dunia .
" akak Nia pergi mana , Syera nak akak balik ! Baliklah ! Syera rindu Nia tau " gumam hati Syera .
-----------------------------------------------------------
Nia terkejut dari sedarnya ! Lupa pula dia ingin mandi , ntah siapa sahaja memanggil namanya sedih , takkan Syera panggil ? Syera bencikan dirinya .
Mana pula monyet ni ? Keluar tak ingat dunia ke .
Nia masuk ke dalam tandas dan mula sahaja membersihkan diri ! Setelah keluar , dia berkemban sahaja kerana Rayyan mungkin belum balik .
Melihat saja line clear , kaki nia menuju ke Almari dan mencari baju , ada tangan mula menglingkar di pinggang rampingnya . Siapa pulak peluk kau yang tengah separuh bogel ni .
" wanginya Aria ! " kata Rayyan sambil menghidu bahu Nia . Nia mengeliat geli .
" awak dari mana ni ? Lepaskan lah ! Saya gelilah " balas Nia geli lagi .
Rayyan pantas mencempung tubuh Nia dan meletakkan isterinya di atas katil . Nia yang melihat perlakuan Rayyan malam ni mula panik . Dah kenapa monyet ni .
" iwantyourtonight Ariasha " gumam Rayyan di telinga Nia .
Melihat nia yang diam sahaja , Rayyan melucutkan tuala yang dipakai Nia . Habislah segala tubuh gebu nia di hadapan Rayyan . Muka nia sudah mula membahang . Dia hanya memejam mata .
Rayyan mencium mulut mungil Nia yang selama ini dia idamkan ! Ciuman pada mulanya tidak dibalas tapi nampaknya Nia sudah mula hanyut dengan permainan Rayyan . Lidah Nia berlaga laga di mulut Rayyan .
Rayyan meramas payudara yang agak besar dan tegang sahaja dari tadi . Digentelnya dan membuatkan Nia mendesah kecil .
" Ahhh Ayyan." Desah Nia .
Leher putih mulus nia dipandang oleh Rayyan ! Digigitnya kuat dan meninggalkan kesan merah yang banyak . Nia mengengam cadar ketika Ayyan mula turun ke biji kelintitnya
Ayyan mula menanggalkan boxernya dan batangnya mula dikenakan vagina Nia . Batangnya mula masuk tapi Nia sudah menjerit .
" Ahhh sakit ! Ayyan please stop " kata nia marah .
" Jangan risau Ayyan buat slow " saja sayang , kejap je ni " balas Ayyan .
Akhirnya batang Ayyan menembusi Selaput dara Nia . Aksi dayung mendayung sehinggakan dirinya klimaks sebanyak 5 kali . Biliknya penuh dengan desahan Nia dan rayyan
Tak sangka yang Nia hebat di ranjang walaupun pertama kali membuatnya . Habis dibelasahnya si Rayyan sampai 5 round .
" Terima kasih sebab jadikan aku yang pertama Ariasha " kata Rayyan dan Nia hanya tersenyum lalu matanya tertutup kerana penat dan diulit mimpi .
YOU ARE READING
Nia Ariasha [C]
Fantasía[Sequel Mylove Syhera] Siapa tak kenal Nia Ariasha dan Syera Arisha anak kepada Salah seorang usahawan ternama taklain takbukan Danish Raykal . Diberikan sepenuh kasih sayang dari ibu bapanya .Syahera Azurien Tapi itu semua terjadi akibat fitnah yan...