BAB 20 🌼

1.5K 29 0
                                    

Riana yang terperasaan Danial mengikutinya segera melajukan langkahnya , tapi kenapa Danial kejar dia ? Bukankah mereka sudah lama putus hubungan sebagai kawan .

Dia kenal Danial melalui arwah Airis Dahlia yang merupakan kawannya semasa kecil dulu .

"RIANA"!

"RIANA"! TUNGGU AKU ."

mendengar sahaja panggilannya , Riana menghentikan langkah , mungkin ada sesuatu yang Danial ingin katakan .

" apa awak nak danial ?! Cepat sikit saya takde masa "! Balas Riana laju .

" Saya nak minta maaf dengan awak pasal benda tu , saya nak kita macam dulu Riana "izinkan saya bertaktha di hati awak " Ujar Danial perlahan . Matanya dari tadi menatap mata Riana .

" takperlah Rayyan , kalau tujuan awak hanya untuk sakitkan hati saya ! Maybe takpayah sebab saya tahu yang Danial sukakan Ariasha , awak nak dekatkan diri dengan saya dan bagi saya harapan bodoh lagi ? , lupakan je niat awak Danial " balas Riana sayu .

" Riana .... saya sebenarnya ..." gagap Danial tapi jeritan Laila sudah mengacau line .

" Riana !! Jomlah balik !! Ariasha dah tunggu dah tu " Jerit bergema Laila dari jauh .

Riana kembali memandang danial dan terus menuju ke arah Laila , senyuman nipis saja yang diberikan kepada Danial .

" Aku sebenarnya Sayangkan kau Riana " gumam hati Danial .

---------------------------------------------------------

" Rayyan "!!

Rayyan memandang figura yang berada di depannya , dia terkejut tapi ditahan saja gugupnya . Dia membenci orang yang menikam belakangnya iaitu Tengku Haris Adrian .

" Apalagi kau nak Haris ? " kata Rayyan sambil menjeling Sepupunya .

" Aku nakkan buah hati kau Nia Ariasha " balas Haris selamba . Ayyan terkejut dengan apa yang dikatakan Haris . Bagaimana dia kenal Ariasha .

" macam mana kau kenal Ariasha ? " tanya Ayyan pelik .

" Ayyan ! aku rasa kau ni dah angau agaknya  , kau lupa ke kau tu model U ni so gosip kau berleluasa dengan seorang perempuan Nia Ariasha " cakap Haris kembali.

" baguslah macam tu ! Lagi satu haris , aku takkan benarkan kau dekat dengan Ariasha sebab dia milik aku , tak cukup ke zara yang kau dah rampas dari aku , aku ni sepupu kau tahu tak " marah Ayyan .

" Tak kisahlah sepupu tak sepupu , Zara tu dah longgar so aku nakkan Ariasha kau tu , ingat Ayyan ! Aku akan rampas Nia Ariasha kau tu " balas Haris girang .

" Ariasha tak seperti Zara yang mudah jatuh dengan lelaki semut macam kau " rengus Ayyan .

" kalau aku takdapat cara lembut tapi kasar boleh je " kata Haris lagi dan mengejutkan Ayyan .

" dahlah aku bla lu , ingat !! Jaga Nia Ariasha kau tu baik baik ." Tambah Haris lagi .

Kelibat Haris sudah berlalu jauh dari pandangan Ayyan , dia serabut dengan perangai Haris yang tidak berubah ubah
Yang dia risaukan sekarang ialah dia kena jaga keselamatan Ariasha  . Dia takmahu Ariasha dalam.bahaya .

------------------------------------------------------

Malam ini , Syera mengenakan lingerie merah yang agak singkat untuk memikat si hati Suami . Sudah masuk 5 bulan berkahwin tapi harith takpernah melihatnya malahan harith tidur sebelah .

" Harith ! Buat apa tu ? Nak syera buatkan air " tegur Syera lembut . Harith memandang Syera sekilas dan menoleh kembali ke Laptopnya . Nafsunya tergugat dengan Pakaian Syera malam ini .

" Takpayah nak susahkan diri kau , aku boleh buat sendiri " balas Harith selamba selangkah bangun lalu ingin menuju ke dapur .tiba tiba badannya dipeluk dari belakang .

Syera mengerakkan tangannya di Sixpack milik Harith  , manakala payudaranya yang agak besar sudah bersentuhan dengan kulit Harith .

Kali ini , Harith sudah tidak tahan ! Dia ingin Syera pada malam ini , kali ini dia kalah . Dia mencempung badan Syera dan meletakkan perlahan lahan di atas katil .

" i want ur tonight Sayang " bisik Harith lembut di telinga Syera  . Syera senyum dan perlahan lahan mengangguk .

Dibukanya dengan kasar lingerie yang dipakai oleh Syera . Cangkuk bra dibuka dengan lembut dan bibir harith bermain di bibir Syera . Dia mengigit bibir bawah Syera menyebab Syera terbuka mulutnya . Lidah Syera mula berlaga laga mulut Harith . ................... Lehernye menjadi sasaran gigitan harith .

Hanya bulan saja yang menjadi saksi pada malam itu......

Nia Ariasha [C]Where stories live. Discover now