BAB 13 🌼

1.3K 37 0
                                    

Laila dan Riana melangkah menuju ke arah Sabrina dan Rayyan yang sedang bermesraan di kerusi panjang rehat yang disediakan itu . Buat salah tapi boleh lagi nak bermesra dengan minah plastik .

Riana  menerjah seraya menolak sabrina sehingga punggungnya tercium lantai . Ayyan tergamam dengan tindakan drastik sepupunya

laila sudah menahan geram dengan muka selamba Rayyan .

" Eh perempuan !! Apasal kau tolak aku ah , sakit tahu tak ." Jerit Sabrina .

" Memang patut pun kau sakitlah perempuan !! Dasar pisau cukur ." Balas Riana .

" kau "!! Laila menuding jarinya ke arah Rayyan .

" Kau lelaki yang bodoh sekali tahu tak !! Kau hina kawan aku !! Aku tak sangka Rayyan Mikail pengecut macam ni , hina perempuan , dan cari kelemahan perempuan " marah Laila .

" yang patut kau hina perempuan ni !! Bukan Ariasha!! bodoh " hina Riana sambil menunding jari kepada Sabrina .

" ingat Rayyan !! Karma itu ada , satu hari nanti mesti akan terjadi kat kau, baru kau menyesal dengan apa yang kau buat pada Ariasha " amaran Laila . Rayyan terpinga pinga .

" Jom Laila ! Makin aku duduk sini makin panas pula tengok dorang ni " Arah Riana .

Laila berjalan mengikut Riana . Sempat dia menjelirkan Lidah kepada Sabrina . Sabrina berdecit geram

----------------------------------------------

DANIAL .

" Rayyan !! Kenapa kau buat Ariasha macam tu ! Kau dah fitnah dia tahu tak , Fitnah tu lagi besar dari membunuh " marah Danial . Ayyan terdiam

" Kenapa kau nak kena bela dia , mentang mentang kau suka dia , kau kena tahu juga latar belakang dia lah" Balas Ayyan malas .

" Kalau aku suka dia pun bukan ada kena mengena dengan kau , aku tahu dia perempuan yang baik "mesti ada tujuan dia datang sini , Aku dengar kata dia datang pakai duit dia sendiri , kau taktahu ke dia struggle kumpul duit nak ke sini tapi difitnah pula " kalau Arwah Dahlia tahu mesti dia kecewa dengan kau " jelas Danial panjang lebar .

" jangan nak masukkan Dahlia dalam hal ni , hanya dia je yang baik !! Bukan macam perempuan lain " jawab Ayyan .

" ok fine !! Aku nak tanya kau ! Andai kata dia kerja sambil belajar !! Kau still nak gelar dia kaki kikis duit jantan tak ?" Soal Danial . Ayyan terkelu .

" tengok !! Kau akan menyesal kan ? Ingat Ayyan , kalau kau benci dia sekalipun , jangan fitnah dan hina dia " aku boleh tengok dari mata dia yang dia menderita .dahlah aku cau dulu takut ada betina selit lak kat sini , patutnya tu yang kau buat dekat dorang bukan Ariasha  " Jawab Danial seraya pergi dari pandangan mata Ayyan .

Ayyan menghadam semua kata kata Danial , rasa bersalah menyelubungi hatinya .

" Maafkan aku Nia Ariasha " gumam Ayyan perlahan ."

-----------------------------------------------------

Ariasha berlalu dari rootop dan berjalan menuju ke tangga untuk turun . Dua orang lelaki mengepungnya dengan senyuman sinis secara tiba tiba .

" Apa korang ni uh , bla ah " jerkah Ariasha .

" chill lah Girls , i know kau perempuan murah yang Rayyan cakap tu kan , hmm still fresh je aku tengok !! Why not aku try kau ? Aku bayar 1000 satu malam ? Deal ?" Cakap seorang lelaki .

" jangan nak kurang ajar eh !! Aku bukan pelacur !! Kalau kau nak kau pergi lah dekat lorong bawah sana " jerit Ariasha .

" eh janganlah marah marah , abang nak rasa sikit je !! Comel lah adik , geram abang " jawab seorang lelaki disebelahnya . Dia mula membagi syarat .

Lelaki yang disebelahnya mula menahan pergelangan tangan Ariasha . Yang lagi seorang mula tersenyum sinis .

" kau tahan dia dulu !! Aku nak rasa dia dulu oi " jawab lelaki itu .

" aku bukan pelacur !! Jangan sentuh aku lah bodoh " jerkah Ariasha .

Pantas dia membaringkan Ariasha dan mengikat tangan Ariasha dengan tali , salah seorang menahan kakinya dengan tangan . Perlahan lahan kemeja yang dipakai Ariasha dibuka butangnya satu persatu .

" Tolong !!"

" Tolong !!"

" kau takpayah nak jeritlah sayang , takkan dengar punya " rasa je batang senior kau " kata Senior dihadapannya . Pantas Ariasha mengeleng .

" Awal lah !! Aku dah taktahan ni " jawab kawannya .

" HOI !! JERKAH lelaki yang ada di pintu menuju ke tangga .

Dia berlari ke arah dua seniornya dan menumbuk salah satu darinya sehingga terjatuh dan dia juga menendang musuh yang dibelakangnya sehingga tersasar jauh . Ariasha terpinga pinga ke tepi dinding dan mengeluarkan tangisan

" kenapa kau nak selamatkan dia ah !! Bukan kau cakap dia jual badan ke masa kat kelas tadi " .tanya seorang lelaki ."

" because she's mine " herdik Ayyan . Ariasha tersentak .

Dua senior itu terkejut dan lari meninggalkan Rayyan dan Ariasha . Rayyan melihat dua lelaki itu dan menghantar kelibat mereka sehingga lari dari pandangan matanya . Matanya mula beralih ke arah Ariasha yang memeluk lutut . Perlahan lahan dia mendekatinya .

" Ariasha " panggil Ayyan perlahan . Tangannya cuba memegang tangan Ariash tapi ditepis kasar oleh Nia . Ayyan pantas memeluk Ariasha walaupun dia bergelut minta dilepaskan

" lepaskan aku Rayyan !! Puas hati kau sekarang kan bila aku macam ni " apa salah aku Rayyan ." Jerit Ariasha seraya memukul dada bidang Ayyan . Ayyan mengusap belakang Nia .

" Shh !! Aku minta Maaf Ariasha " gumam Ayyan di telinga Ariasha . Nia mula menghentikan pukulannya dan menangis di bahu lelaki itu . Taktahulah kenapa tapi selesa 🙈

Perlahan lahan kelopak mata Nia tertutup dan tertidur di dalam dakapan Ayyan . Mungkin penat . Ayyan mengeluh dan menyesal dengan tindakannya tadi semasa Kelas Miss Alia .

Nia Ariasha [C]Where stories live. Discover now