BAB 32 🌼

1.3K 26 0
                                    

Dua Bulan kemudian

Sudah Dua bulan berlalu , kini Nia semakin sihat seperti dahulu , Minggu Lepas dia dan Rayyan sudahpun Graduate dalam bidang Business yang mereka ambil .

Nia memandang wajah anak anaknya , sungguh bersih bagai cahaya dari syurga baginya . Dia tak menyangka dia mampu membawa tiga kembar sekaligus ke sana ke mari tapi tidak apa kerana itu adalah satu anugerah yang diberikan oleh Allah untuk mereka .

Irena Delisha , mempunyai mata berwarna coklat dan rambut yang halus bagaikan serupa dengan dirinya semasa kecil .

Irene Dalisha , mempunyai raut wajah seperti Rayyan , matanya berwarna hitam dan rambutnya agak kerinting .

Raydan Mikail , matanya berwarna coklat dan bibirnya sangat cantik , muka Raydan mewarisi muka Rayyan dan dirinya .

Nia mengukirkan senyuman melihat anaknya yang baru berusia dua bulan lena di atas katil empuk bayi mereka . Tapi kebelakangan ini , dia selalu bermimpi buruk sesuatu akan terjadi dengan dirinya ataupun suaminya . Apa kah itu satu petanda .

Dirinya baru sahaja abis pantang , mungkin itu hanyalah mainan setan yang selalu mengganggu dirinya . Perlahan lahan Nia memejamkan mata di ata katil .

Rayyan ? Dia sudah mula sibuk dengan syarikat bapanya  . Berlaku sesuatu pada Syarikat tapi Rayyan takpernah ceritakan .

   🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

" Ariq !"

" Aku nikahkan dikau dengan anak perempuanku Laila Khalisya berwalikan aku dengan mas kahwin RM 300 .

Ariq menghembuskan nafas , Laila di belakang sudah bergetar . Kharissa di sebelah sudah memegang tangan kakaknya untuk tidak terlalu gementar .

" Aku terima nikahnya Laila Khalisya Berwalikan Encik Shah dengan mas kahwin RM 300 . "

Semua menghela nafas ! Akhirnya perkhawinan ini berjalan dengan lancar dan akhirnya Laila sudah pun sah menjadi isteri Ariq dengan sekali lafaz .

Ariq menuju ke arah Laila untuk upacara pembatalan wuduk , dia duduk di depan Laila dan mengeluarkan cincin berlian dan Laila terkaku , kerana dia sangat menginginkan cincin itu dari dulu . Ariq memasukan cincin itu di jari manis Laila dan begitu juga dengan Laila turut membuat pekara yang sama . Diciumnya dahi Laila dan berbisik kepada Laila .

"  I LOVE YOU !" bisik Ariq di telinga Laila . Laila hanya tersenyum . Banyak camera yang sempat menangkap gambar mereka yang mesra  .

Majlis itu hanya kecil kecilan sahaja , mereka akan buat majlis resepsi tahun depan sahaja kerana mereka perlu pulang ke London untuk pekerjaan di sana .  Ibu bapa pula hanya bersetuju dengan idea anak anak mereka untuk duduk di sana lagi .

Riana ? hubungan mereka sudahpun diketahui oleh keluarga masing masing , majlis pertunangan pun dihadiri dengan orang yang terdekat sahaja . Danial bernasib baik kerana dapat memujuk Riana untuk bersamanya kembali .

  🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Zara memandang suaminya Adrian yang sedang duduk di birai katil dan menuju ke arah suaminya .

Alhamdulilah , Akhirnya Zara sudahpun jadi milik Adrian . Anaknya pula mendapat anak lelaki iaitu Zarfan Haraz.  Rupanya ada juga yang menunggu dirinya yang hina ni  .

" abang buat apa tu !" Tegur Zara ramah . Adrian tersenyum melihat isterinya .masih manis seperti dulu .

" Abang tengah buat kerja ni , Zara dah  makan ?" Balas Adrian kembali . Zara hanya mengangguk

" Abang ...." panggil zara .

" kenapa abang sanggup meraih cinta Zara biarpun zara sudahpun patut menjadi orang lain !" Kata Zara sayu . Adrian duduk menghadap isterinya .

" sebab abang percaya jodoh kita kuat ! Walaupun zara cuba nafikan benda itu tapi akhirnya Zara jadi milik abang juga kan " balas Adrian senyum .

" Terima kasih abang sebab terima Zara seadanya , dan sanggup sayang Zafran macam anak abang sendiri ." Jawab Zara . Adrian hanya mengangguk .

" abang ? Abang taknak hak abang ke ? " tanya Zara malu malu . Adrian sudah tersenyum miang . Nasih dirinya sudah habis pantang

" Boleh ke ?" Balas adrian . Zara mengangguk tanda setuju .

Perlahan lahan Zara dicepung dan ditindih oleh Adrian , bajunya dibuka menampakkan payudara yang agak besar milik Zara . Leher mulus Zara dikucup perlahan dan digigit manja untuk meletakkan cop mohor di leher isterinya itu .

Diramas ramas payudaranya itu dengan tangan Adrian . Zara sudah mengenggam cadar menahan kenikmatan dan kesakitan apabila adrian meramas buah dadanya dengan kasar setelah branya dibaling ke tepi .
.  Bibirnya mereka bertaut dan berlaga laga  di dalam .

Pada malam itu , hanya bulan sahaja menjadi saksi antara pasangan itu .

  

Nia Ariasha [C]Where stories live. Discover now