10

2.5K 164 7
                                    

 Pažvelgiau į Maria ,kuri nukrito ,kaip maišas į savo kėdę ,o tada iškėlė ranką pakviesdama padavėją. 

-Ar neatsisėsi ,mane erzina tavo stovėjimas.-Paliepė pažvelgdama į mane ir greit atsisėdau į Darren vietą ,kuri vis dar buvo šilta nuo jo sėdėjimo. Vos tik padavėja priėjo ji užsakė dvi taures vyno ,o tada atsisuko į mane.

-Prisiekiu tas vyras išvarys mane iš proto. Tu jo sekretorė todėl turi žinot ar jis gėjus?

-Nemanau ,kad jis gėjus.-Greit atsakiau ,nors nebuvau užtikrinta.

-Tai ką darau ne taip? Kiekvieną kartą kai susitinku su juo vienintelis dalykas ką jis kalba tai verslas.-Ji pavartė akis ir atkeliavus pirmai vyno taurei ji ją ištuštino greičiau nei maniau. Ji nenustojo kalbėt apie tai ,kad bandė visas taktikas bandydama suviliot Darren ,tačiau jis šaltas lyg ledkalnis dėl kurio nuskendo Titanikas.

-Kodėl tu negeri? -Ji pagaliau kreipėsi į mane ir nebekalbėjo apie savo problemas su direktoriumi.

-Man dabar darbo laikas ,todėl nemanau ,kad būtų gerai gert vyną ,kai turėsiu grįžt pas direktorių Grove su informacija ar norit investuot.- Priminiau jai pagrindinę temą kodėl čia susirinkom ir ji pavartė akis.

-Negaliu jam nusileist ,todėl neinvestuosiu.

-Žinant jo charakterį jis niekada nenusileis ,tačiau investavus galėsit matyt jį dažniau. 

Šyptelėjau ir jos mina pasikeitė ,kai ji suprato jog turi vilties ,nors tai tikriausiai neįmanoma. 

-Tu man labiau patinki ,nei jo pirmoji sekretorė Liza. -Ji pakėlė taurę ir teko pakelt savo ,kad susidaužtume ,o tada atsigėriau gurkšnį. Ji daugiau nieko nesakė tik mirktelėjo man sumokėdama sąskaitą ,o tada išsiskirstėm.

Grįžus į kompaniją  tiesiu taikiniu užkilau į dvidešimtą aukštą ir nukulniavau į direktoriaus Grove kabinetą. Kelis kartus pabeldus sulaukiau jo atsakymo ir pravėrus duris įėjau.

-Ar bus dar kažkas ką man reikia padaryt? -Paklausiau ir jis pakėlė akis nuo popierių į mane. Jaučiausi taip lyg žvilgsnis permato mane kiaurai lyg skeneris ,kas mane trikdė.

-Atlaisvink rytojaus tvarkaraštį iki dešimtos ryto ir suorganizuok kvietimus į kompanijų labdaros renginį ,bei pasirūpink nebeatrodyt taip apgailėtinai.

-Ar turėsiu lydėt jus į renginį? -Nekreipiau dėmesio į jo paskutinį komentarą apie mano apgailėtiną išvaizdą.

-Būsi mano gėrimų garantas.-Nežinojau ką tai reiškia ,tačiau įsivedžiau į telefoną.

-Tavo veidas mane erzina vis labiau kai kiekvieną kartą į jį pasižiūriu.- Mano kvėpavimas sustojo ,kai sustingau galvodama jog kažką tikriausiai padariau ne taip ,kadangi jis tai pasakė ne į temą.

-Atsiprašau? -Pakėliau vieną antakį paklausdama ir jis pažiūrėjo į duris.

-Tai reiškia dink iš akių .-Jo žodžiams palikus lūpas ,kuo greičiau apsisukau ir vos neužkliuvus sau už kojų išėjau.  Vos tik išėjau atsisėdau ant kėdės šalia Lizos ,kuri net nepažvelgė į mano pusę tikriausiai siusdama nuo to jog padarė klaidą ir aš ją ištaisiau.

-Kodėl perkėlei viską iš rytojaus devintos valandos į vakarą? 

-Direktorius liepė atlaisvint jį iki dešimtos valandos. -Ji tik suspaudė lūpas suurgzdama lyg ją irgi erzino mano buvimas šalia.

-Pastaruoju metu jis per daug turi laisvo laiko ,kas gali pakenkt kompanijai.-Suburbėjo pasitrindama kaklą ir atsisukdama į mane. Žinojau ,kad Darren keistas ,tačiau nežinojau ,kad Liza tokia pati ,tačiau įsitikinau tuo ,nes ji nenutraukė savo žvilgsnio. 

Empire (Lithuanian)Место, где живут истории. Откройте их для себя