17

2.6K 172 13
                                    

Jo akys apkeliavo mano veidą ir vėl grįžo prie mano akių ,o tada sekundei nukrito iki mano lūpų. Nurijau seiles nežinodama ,ką turėčiau daryt ,nes atrodė taip lyg mano kūnas sustingo ir nebepriklausė man.

-Nesileisk būt įtraukta į tai kas tave sužlugdys ,Adeline.-Jo balsas buvo žemas ir ramus ,kas privertė mano širdį tik dar labiau daužytis . Apsilaidžiau lūpas ir jis lyg niekur nieko nusisuko į lapus ,kurie gulėjo ant mano stalo. Lėtais judesiais ištraukė tušinuką man iš rankų ir kažką sukeverzojo ,o tada ir vėl pasisuko į mane.

-Pabaik tai ir važiuok namo. Rytoj susirinkimas "Adore" įmonėje.-Su tuo tiesiog atsitraukė palikdamas savo kvepalų kvapą ir nueidamas į tamsą link lifto .Gyliai įkvėpiau ,nes atrodo buvau sustojus kvėpuot ir nuleidau akis pažiūrėdama į popierius ,kur jis pabaigė mano skaičiavimus. 

-Šūdas.-Nusikeikiau paslėpdama veidą savo delnuose ,kadangi tai buvo pats keisčiausias dalykas ,kuris nutiko su direktoriumi Grove. Negaliu suprast ,kaip jis taip save suvaldo ir būna toks ramus tuo tarpu man sukeldamas daugybę emocijų.  

Žodžiai ,kuriuos jis pasakė kartojosi mano galvoje visą naktį ir važiuodama autobusu į darbą ir kartojau juos galvoje. Jis nenori ,kad įsitraukčiau ir save sužlugdyčiau su juo ar kompanija? Nieko nebegalėjau suprast ir mane tai varė iš proto ,nes dabar kiekvieną kartą kai jį pamatysiu galėsiu galvot tik apie tą akimirką ,kai jaučiau jo kvėpavimą sau į veidą. 

Žinojau kad vėluoji ,todėl nieko nelaukus palikau savo paltą įmonės rūbinėje ir nesibeldus įsiveržiau į konferencijų salę susitikdama visų žvilgsnius. Šyptelėjau tyliai pasisveikindama ir visi atrodo grįžo prie savo temos toliau kažką diskutuodami ,kai aš patraukiau iki stalo galo ,kur puikiai žinojau jog sėdi Darren. Eidama link jo pakėliau akis pamatydama jį atsirėmus į kėdės atlašą. Jo viena ranka buvo sulenkta ant kėdės krašto ir vienu pirštu laikė savo galvą nenuleisdamas akių nuo manęs. Nurijau seiles nenutraukdama žvilgsnio ir priėjus prie pat jis pats nusuko akis į kitus narius sekundei leisdamas šypsniui papuošt jo lūpas.

Atsisėdau į kėdę šalia jo klausydama kokia idėjas visi siūlo ir praėjus pusvalandžiui pasisukau į Darren pamatydama jog jis buvo užmerkęs akis. Ar jis miega? Nežinojau ką turėčiau daryt ,todėl norėdama patikrint ar jis tikrai miega palinkau šiek tiek į priekį link jo kadangi jo galva buvo nuleista ir negalėjau tiksliai matyt jo veido.

Jo akys prasimerkė ir atšokau lyg gavus elektros šoko kadangi buvau prigauta lyg kokia persekiotoja. Nejaukiai pasitaisiau plaukus nusisukdama ir pradėdama liest popierius ant stalo ,nes nežinojau ką daugiau turėčiau daryt.

-Sekretore Adeline, ar turit ką pakomentuot? -Išgirdus Darren klausimą atsisukau sekundei ,o tada pasisukau į visus kitus pamatydama jog jie mane stebi.

-Nelabai juk tai ne mano kompetencijai.-Mano balsas skambėjo silpnai ir Darren kėdė sutraškėjo ,kai jis išsitiesė ir atsistojo rankoje laikydamas kažkokius popierius.

-Puiku ,tuomet norėsiu naujų pasiūlymų sąrašo su visom smulkmenomis už dviejų valandų ant savo stalo.-Numetė lapus ,kuriuos laikė prieš mane ir pažiūrėjęs į laikrodį ant riešo išėjo. Jam išėjus pagaliau galėjau susikaupt ir pakilus iš savo vietos susirinkau visus popierius ,kuriuos turėjo kiti susirinkimo nariai. 

-Arogantiškas idiotas.- Išgirdau kažkieno komentarą ir sustingau pakeldama akis į vieną iš susirinkimo dalyvių. 

-Ar aš gerai išgirdau? -Nežinau kas traukė už liežuvio ,tačiau buvo per vėlu ,kadangi visi atsisuko į mane. Nežinau ,kodėl tačiau jaučiu taip ,kad turėčiau kažką pasakyt kai kažkas kalba direktoriui už nugaros.

-Sekretore nesikišk ,kur nereikia.-Nusijuokė storas vyras su apšepusiu smakru. Gyliai įkvėpiau ir paėmus paskutinius lapus prieš išeidama sustojau prie durų lyg kažkas mane būtų sulaikęs.

Empire (Lithuanian)Where stories live. Discover now