Darren pasilenkė sujungdamas mūsų lūpas taip priversdamas mane atsipalaiduot ir man atleidus pirštus jis lėtai atsitraukė paimdamas vandens buteliuką ir mirktelėjęs nuėjo. Stovėjau stebėdama ,kaip nerūpestingai jis užlipo laiptais ir dingo už miegamojo durų. Apsilaižiau lūpas vis dar girdėdamas savo širdies plakimą ir užmerkiau akis stipriai suspausdama akių vokus.
Žinojau ką jis daro ,kadangi tai jau antras kai jis apsuka galvą vienu nekaltu bučiniu. Gyliai įkvėpiau ir nusipurčiau visų minčių ,kurios mintyse vyliojo į Darren pusę. Užlipau į viršų ir visiškai nesitikėdama pamačiau jį balkone kalbant su telefono ir atrodo jis nebuvo patenkintas.
-Sutvarkyk tai.-Suurzgė ir išgirdęs mane pasisuko sekundei pažiūrėdamas. Norėjau paklaust su kuo kalba ,tačiau jis suspaudė lūpas į tiesą liniją ir parodė į chalatą ant lovos ,o tada uždarė duris jog nebegirdėčiau tolimesnio pokalbio. Pavarčiau akis ir nusiėmus visus papuošalus paėmiau chalatą ,bei apatinius nusileisdama į pirmą aukštą.
Nežinau ,kas nutiko tačiau Darren balsą girdėjau net būdama duše ir kiek supratau jis buvo nusileidęs į virtuvę ,kadangi neįmanoma jog girdėčiau jį iš balkono. Po dušo persirengiau ir išsidžiovinau plaukus ,o kai pravėriau duris namuose buvo mirtina tyla. Neskubėjau norėdama duot jam daugiau privatumo ,kurį jis taip mėgsta ir užkandau vaisių prieš grįždama į miegamąjį.
Vos tik įėjau į kambarį radau jį sėdintį ant lovos karšto įlindusį į telefoną ir atrodo ji kažką rašė. Atrodo jis manęs nepastebėjo ,todėl tiesiog stebėjau ,kaip ranka perbraukia per plaukus įtemdamas žandikaulį. Girdėjau ,kaip suurzgė ir atrodo jo pyktis kilo su kiekvienu piršto prisilietimu prie telefono ekrano. Tyliai įkvėpiau orą ,kuri nesupratau jog buvau sulaikius ir pradėjau eit arčiau jo kai tik pamačiau jį nuleidžiant galvą.
-Ar viskas gerai? -Atsargiai ir kuo tyliau paklausiau užlipdama ant lovos ir prisislinkdama jam iš nugaros. Darren tik suurzgė lyg atsakydamas ,kad viskas gerai ir prisislinkus apkabinau jį iš nugaros. Jis nepajudėjo iš savo vietos ir prilietus jo pečius jaučiau koks įsitempęs buvo jo kūnas.
-Viskas bus gerai.-Lūpomis priliečiau jo kaklą taip bandydama sumažint jo stresą.
-Rytoj gausiu tau kompiuterį ir surengsiu konferenciją jog galėtum sutvarkyt kad ir kas tai yra.-Šyptelėjau nors ir žinojau jog jis to nemato. Pabučiavau jo kaklą ir Darren pakėlė galvą pasukdamas veidą į mane. Šyptelėjau sujungdama mūsų lūpas ir atsitraukus Darren apsilaižė lūpas. Dar kartą šyptelėjau norėdama parodyt jog palaikau jį ir Darren akys sekundei nukeliavo iki mano lūpų ,o tada atgal iki mano žvilgsnio. Nespėjau nieko pasakyt ,kai jis pasilenkė sujungdamas mūsų lūpas. Bučinys buvo nekaltas ,tačiau Darren delnu suėmė mano veidą pasisukdama į mane ir atmosfera pasikeitė. Atsakiau į jo bučinį prisitaikydama prie jo greitesnio tempo ir tyli dejonė paliko mano lūpas ,kai jis staigiu judesiu suėmė mane už klubu ir pasisodino sau ant kelių.
Jaudulys perėjo per visą kūną vos tik Darren lūpos nukeliavo mano žandikauliu ir kaklu žemyn iki chalato krašto. Jam vėl sugrįžus iki mano lūpų švelniai sukandau jo lūpą ir jis atsitraukė sekundei šyptelėdamas. Prikandau lūpą ir jis vėl pasilenkė palikdamas trumpą bučinį ant mano lūpų ,o tada staigiu judesiu apvertė mus taip paguldydamas mane ant lovos ir užguldamas savo kūnų. Širdis pradėjau daužytis ,kai pašėlus vos tik pamačiau jo žvilgsnį nužvelgiant mano kūną.
Atrodo sustojau kvėpuot ,kai pasiremdamas viena ranka virš manes su kita atrišo chalatą lėtai praskleisdamas. Visas jaudulys ,kurį jaučiau akimirksniu nusileido kūnu žemyn taip priversdamas pajaust šilumą kelnaitėse.
Darren pasilenkė lūpomis paliesdamas mano krūtinę ,kur nedengė liemenėlė ir lėtai šlapiais bučiniais nusileido iki pilvo ,o galiausiai sustojo ties kelnaičių juostele. Atrodo vėl sustojau kvėpuot vos tik pajaučiau jo kvėpavimą ,ten kur mano kūnas labiausiai norėjo ,tačiau dejonei išsprūdus iš mano lūpų jis atsitraukė pakildamas virš manęs. Pramerkiau akis pamatydama ,kaip jis iškelia rankas nusivilkdamas marškinėlius ir atskleidžia savo kūno mano akims. Gyliai įkvėpiau sudrebėdama ir jo akys pagavo manas priversdamos dar labiau eit iš proto.
KAMU SEDANG MEMBACA
Empire (Lithuanian)
Romansa*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***