53

2.1K 161 13
                                    

Atvažiavom į prieplauką ,kurioje kaip supratau mūsų jau laukė ,kadangi Darren pakėlus ranką keli vyrai atsakė tuo pačiu ir pamojavo jog ateitume. Norėjau sekt paskui jį ,tačiau jis suėmė mano ranką ir vedė šalia savęs.

-Eik šalia manęs ,o ne už manęs.-Pasakė tik tiek ir pakėliau akis pamatydama jo žvilgsnį tik sekundei ir jis vėl atsisuko stebėdamas kelią prieš save. Įlipus į didelį katerį vienas vyras pradėjo aiškint kaip naudotis nardymo įrangą ir galiausiai gavau rūbus ,kuriuos turėjau apsirengt.

-Viskas gerai nedrebėk taip.-Darren nusišypsojo ,kai pamatė jog drebančiomis rankomis bandau užsidėt akinius. Niekada nenardžiau ir nors tai visada atrodė lengva stebint filmus ,tačiau dabar pradedu suprast kad tai daug sudėtingiau. 

-Nepaleisk mano rankos ir viskas bus gerai.-Jo žodžiai visada nuramino ,kadangi tikėjau jog su juo esu saugi. Šyptelėjau valdydama savo jaudulį ir kateriui atsisėdau ant krašto šalia Darren taip įmerkdama kojas į vandenį. 

-Nepamirškit neriant gylin leveliais ,o kylant nereikia ,bei jokios šypsenos.-Priminė instruktorius ir pirmas įšoko į vandenį. Užsidėjau kuprinę su oro balionų ir pasisukau sekundei į Darren ,kuris atrodo nejautė jokio jaudulio ar baimės lyg darytų tai ne pirmą kartą.

-Ar darai tai pirmą kartą? -Paklausiau ir jis pasisuko į mane nusišypsodamas ,tačiau nieko neatsakė užsidėdama akinius ir be perspėjimo įšoko į vandenį.  Jam išnėrus sukaupiau drąsą ir įšokau į vėsų vandenį stengdamasi nepanikuot ir daryt taip kaip liepta. Buvo keista jog galiu kvėpuot ,nors mano galva po vandeniu. Išnėriau pamatydama Darren ,kuris tik parodė pirštu jog panerčiau ir pasekiau paskui jį. 

Tokius vaizdus mačiau tik paveiksliukuose internete ir niekada nemaniau jog įvairių spalvų žuvis bus taip arti manęs. Darren pradėjo leistis gyliau paskui instruktorių ir lyg perskaitydamas mano mintis jog bijau ištiesė ranką ir suėmė mano delną. Sekiau į gilumas paskui jį ,kol priplaukėm gražiausius koralus su daugybę žuvų. Jaučiausi ,kaip mažas vaikas zoologijos sode ,kadangi Darren nepaleido mano rankos vis plaukdamas prie įvairiausių koralų ir rodydamas į žuvis ,kurios buvo neapsakomo grožio.

Po valandos mūsų pasiplaukiojimas buvo baigtas ir išnėrus nusiėmiau akinius ,kadangi negalėjau nustot šypsotis. Išlipus iš vandens iškart apsivyniojau kūną minkštu rankšluosčiu ,kadangi oras pasidarė vėsoka. 

-Kodėl anksčiau to nedarėm taip buvo nerealu.-Nusijuokiau ,kai Darren nusiiminėjo savo įrangą.

-Atrodo dar daug ką turėsiu tau parodyt.-Nusišypsojo ir paėmęs kitą rankšluostį pasitrynė galvą nusausindamas plaukus ,nuo kurių varvėjo vanduo. 

Saulei pradėjus leistus sėdėjom katerio priekį ir stebėjom ,kaip saulė leidosi dingdama jūros bangose. Prisiglaudžiau prie Darren šono padėdama galvą ant jo peties ir jis stipriau suėmė ranka per liemenį. Atsipalaidavau ir abu lyg nujausdami vienas kitą atsilenkėm atsiguldami ant denio. Girdėjosi tik jūros ošimas ,kol žiūrėjom į dangų kuris praranda mėlynumą ir palaipsniui tampa juodas.

-Adeline.-Jis ištarė mano vardą nenuleisdamas akių nuo dangaus ,kuris buvo virš mūsų ir atsakydama tyliai suurzgiau jog tęstų tai ką nori pasakyt.

-Mylėt tave yra geriausias sprendimas ,kurį padariau per visą savo gyvenimą.-Nieko neatsakiau ,nes nežinojau ką turėčiau atsakyt. Niekada nemaniau ,kad kada nors turėsiu tokią didžiulę įtaką kitam žmogui. Tikriausiai taip pat ,kaip niekada negalvojau jog meilė gali būti tokia stipri ,kaip meilė kurią jaučiau Darren. 

Jaučiausi taip lyg dėl jo galėčiau padaryt viską ir man nerūpėjo jog nukentėčiau pati jeigu tik galėčiau matyt jo šypsena. Nenoriu pripažint ,tačiau kartais pradedu galvot jog toks mano atsidavimas gali privest iki meilės kuri yra nuodinga mums abiem. Tikriausiai Darren tai jautė ir lyg nenorėdamas jog viskas ką turim taptų nuodais ,todėl visada primena man jog turiu mylėt ne tik jį ,bet ir save. 

Empire (Lithuanian)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora