30

2.6K 172 16
                                    

Sugrįžus į jo namus sekiau paskui jį į svetainę ,kurioje jis nusivilko savo švarką ir numetė ant sofos prieidamas prie kriauklės virtuvėje. Mačiau ,kaip atsigėrė vandens ir gyliai įkvėpė atsisukdamas į mane ,tačiau nieko neištarė tik nuėjo koridoriumi iki vonios. Apsidairiau nežinodama ką turėčiau daryt ,todėl paėmiau jo švarką ir nuėjau į jo miegamąjį jog padėčiau atgal į spintą. Laukdama jo tiesiog atsisėdau ant lovos krašto ,tačiau praėjo daugiau nei dešimt minučių kas privertė susinervint ir pakilus iš savo vietos nėjau iki vonios durų.

-Darren? -Ištariau jo vardą ir girdėjau ,kaip kažkas nukrenta kas privertė mintyse prisimint paskutinį jo priepuolį duše. Lėtai nuleidau durų rankeną ir atvėriau duris tuo pačiu metu išgirsdama duše įsijungiant vandenį. Įėjus pasisukau į šoną pamatydama Darren dušo kabinoj po vandens srove atsisegant marškinius ,kurie jau buvo permirkę vandeniu. Priėjau arčiau dušo kabino stiklinių durų šalia kurių gulėjo šampūno buteliukai nukritę nuo lentynos.

-Darren ar viskas gerai ? -Paklausiau praverdama dušo kabinos duris ir ištiesus ranką priliečiau jo šlapią petį taip atkreipdama jo dėmesį. Jam atsisukus jis atsegė paskutinę marškinių sagą ir nusivilko marškinius lėtai numesdamas sau prie kojų.

-Išvydus tavo veidą iškart pasidaro geriau.-Jo balsas buvo vos girdimas ir nespėjau sureaguot ,kai sučiupo man už riešo ir įsitempė po vandens srove. Krūptelėjau nuo vėsaus vandens ,kuris bėgo ant mūsų kūnų ir jam priėjus arčiau atsitrenkiau į dušo sieną sau už nugaros. Mano delnas atsirado jam ant nuogos krūtinės ,kai pakėliau akis susitikdama su jo žvilgsniu ,kuris privertė mano ranką lėtai slyst žemyn. Atrodo sustojau kvėpuot vos tik pajaučiau jo presą ,bet nespėjau nuleist akių kai jis pasilenkė link manęs ir sujungė mūsų lūpas.

Atsakiau į bučinį ir jo delnai atsirado ant mano liemens braukdami suknele žemyn iki jos apačios. Rankomis apsivijau aplink jo kaklą taip prisitraukdama jį arčiau ir pagilindama bučinį ,kas privertė jį prispaust mane labiau prie sienos. Jam sukandus mano apatinę lūpą patempiau jam už plaukų taip priversdama jį suurgzt ir atsitraukt. Jo akys susitiko su manosiomis ir pasilenkęs surėmė mūsų kaktas gyliai įkvėpdamas.

-Prižadėjau jog neskubėsim.-Sušnabždėjo per kelis centimetrus nuo mano lūpų ir nežymiai linktelėjau bandydama suvaldyt savo kvėpavimą ,nes širdis daužėsi lyg pašėlusi. Jis užmerkė akis ir vieną ranką išjungė vandenį ,o kita pasirėmė į sieną už manęs taip laikydamas savo kūną.

-Nebenoriu tau meluot ,Adeline.-Sušnabždėjo ir mano bandymas nuramins savo širdies plakimą buvo veltui ,kadangi atmosfera akimirksniu tapo labiau įtempta. 

-Tai nebemeluok.-Mano balsas drebėjo iš baimės ir nežinojimo kas laukia toliau.

-Yra dalykų ,kurių negaliu prisiverst ištart ,nes žinau jog tai tave įskaudintų.-Tai ištaręs lėtai atsitraukė susitikdamas akis į akį su manimi ,kas leido jo akyse pamatyt gailestį.

-Aš galiu tai ištvert ,todėl bus geriau jeigu nelaikysi ilgiau ir pasakysi.-Jis kilstelėjo ranką ir nubraukė šlapius plaukus man nuo skruosto ir užkišo man už ausies ,o kai įsižiojo sakyt suskambo jo telefonas ,kuris buvo jo šlapių kelnių kišenėj. Darren ištraukė telefoną ir pažiūrėjęs į tai kas skambina greit pravėrė dušo duris šalia kurių kabėjo rankšluostis. Nušluostė telefoną pažvelgdamas į mane ir atsiliepdamas ,bei palikdamas mane vieną vonioje.

**Darren pozicija**

-Klausau? -Atsiliepiau š privataus daktaro skambutį ir nors buvau šlapiomis kelnėmis bei be marškinių tačiau vis tiek išėjau į lauką jog Adeline neišgirstų nei žodžio.

-Darren, peržvelgiau tavo paskutinių tyrimų rezultatus ir manau bus geriau jei atvyksi rytoj jog pasikalbėtume.-Jis nutilo ,kas reiškė jog buvau teisus ruošdamasis blogiausiam. Gyliai įkvėpiau stipriai užmerkdamas akis ir iškeldamas galvą į tamsų naktinį dangų ,kadangi turėjau būt stipresnis už emocijas ,kurios bandė prasiveržt.

Empire (Lithuanian)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang