Mason nusišypsojo atsiremdamas į savo kėdės atlašą ir Darren padarė tą patį.
-Manau įžymusis Darren Grove turėtu grįžt į realybę ,nes pinigai negali nusipirkt visko.
-Ar minėjau kažko pirkimą? -Darren nusijuokė tuo pačiu sarkastišku juoku kurį naudoją kompanijos susirinkimuose.
-Manau nelabai supratai situaciją Mason Steward.
-Nemanau ,kad mes turim ką aptart ar ne Mason? -Staiga įsikišo Mason mergina ir Darren atsisuko į ją ,kadangi ji pakilo iš savo vietos.
-Sėsk atgal ir užsičiaupk.-Darren tonas buvo perspėjimas ir atrodo jis tikrai nesusirinko čia juokaut. Mergina akimirksniu nukrito atgal į savo kėdę ir Darren vėl susitelkė ties Mason ,kuriam ant veido buvo parašytą jog kuria planą.
-Taigi ,kur aš baigiau? Ach taip visi ,kurie mane pažįsta mane žino ,kaip nemėgstu paslapčių ,todėl pamaniau reiktų pasikapstyt po tavo kadangi atrodo jog negali laikytis atstumo nuo mano merginos.
-Tai skamba juokingai ,manau Grove susitrenkei galvą.-Nusijuokė Mason ir Darren nusišypsojo atsisukdamas į Mason merginą.
-Ar žinojai žinai ką tavo sužadėtinis laiko antrame bute Čikagoje?
-Antrame bute? Mason, mes neturim antro buto. -Ji atrodė pasimetus. ,kai kreipėsi į Mason kurio veide irgi matėsi pasimetimas bei baimė.
-Norėčiau pasakyt ,kad tavo gyvenimas įdomus ,bet negaliu meluot todėl pasakysiu jog jis apgailėtinas. Pripažinsiu jei ji nebūtų mano mergina tai būtų gan juokinga situacija ,bet dabar tiesiog negaliu palikt to ramybėje.- Darren išsitraukė savo telefoną ir kažką paspaudinėję padėjo ant stalo tiesiai priešais Mason merginą.
-Kas tai? -Ji atrodė sutrikus ir pasilenkiau arčiau pamatydama nuotraukas ,kuriose buvo siena apklijuota nuotraukų su manimi vis skirtinga apranga.
-Tai tavo vaikino antra veikla ar nežinojai?
-Tai melas, Veronika, nežiūrėk į tas nuotraukas tai suklastota. -Mason greit pačiupo telefoną iš jos rankų išjungdamas nuotraukas ir Darren išsitiesė pasilenkdamas arčiau jo.
-Nežinau kokį malonumą jautei fotografuodamas mano merginą ,tačiau atrodo nelabai suvoki prieš ką bandei kelt galvą ir vaidint nenugalimą. Šias nuotraukas gavau iš Čikagos tyrimų skyriaus ,kurie labai džiugiai priėmė mano pranešimą apie persekiotoją ,todėl tikriausiai žinai kas bus toliau.
-Ar įsivaizduoji ,kad esi nenugalimas ? Netikiu tavo blefu ,todėl gali susikišt savo grasinimus.-Suurzgė Mason pakildamas iš savo vietos numesdamas Darren telefoną jam prieš akis ir akivaizdžiai matėsi jog jis panikuoja.
-Nesuprantu kas vyksta ?Mason apie ką jis kalba ? Ar tu persekiojai ją ? -Jo mergina panikavo negalėdama suprast kas vyksta ,kai aš bandžiau atsigaut nuo to jog visą laiką buvau stebima.
-Grįžus į Ameriką nespėsi pereit oro uosto patikros ,kai būsi areštuotas ,todėl patarčiau praleist savo atostogas reikšmingai ,nes jos paskutinės.-Darren pakilo iš savo vietos ir greit atsistojau suprasdama ,kad tikriausiai tuoj eisim.
-Šunsnukis.-Mason suurzgė sugriebdamas Darren už peties ir atsukęs į save užsimojo trenkt ,tačiau Darren sučiupo jį už riešo ir apsukęs ranką apsuko Mason kūną užlauždamas ranką jam už nugaros.
-Neversk manęs išmušt tau visų dantų už nuotraukas ,kurios gulėjo po tavo lova ,nes mano kantrybė nėra geležinė. -Darren suurzgė pastumdamas Mason taip jog šis atsitrenkė į staliuką ir nugriuvo įtarpą tarp kėdžių.
YOU ARE READING
Empire (Lithuanian)
Romance*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***