31

2.5K 166 8
                                    

Prabudau jausdama ,kai Darren švelniai braukė pirštais mano skruostu iki žandikaulio ir žemyn kaklu ,todėl neskubėjau pramerkt akių. Tiesiog gulėjau nejudėdama ,nors ir jaučiau jo žvilgsnį įsmeigtą į mane. Jis nebandė manęs žadint ir tiesiog gulėjo pirštais vis priliesdamas mano veidą lyg bandydamas įsimint jį.

-Atsiprašau.-Sušnabždėjo ir pabučiavęs mano kaktą lėtai ištraukė ranką iš po mano kūno taip išlipdamas iš lovos. Palaukiau ,kol išgirdau jį išeinant į vonią ir atsimerkiau pažiūrėdama į pravertas kambario duris. Žiūrėjau į tuščia koridorių ir bandžiau suprast ,kodėl jis atsiprašo lyg būtų kažką padaręs. 

Gulėjau apie pusvalandį nesulaukdama ,kol jis išeis iš vonios todėl tiesiog išlipau persirengdama ir praėjau ilgu koridoriumi iki svetainės ,kur buvo dar viena vonia. Susitvarkius išėjau ir svetainėj pamačiau Darren su kaklaraiščiu rankoje pasukant link kambario. Pasekiau paskui jį į kambarį ir sustojau prie kambario durų taip stebėdama jį stovint prieš veidrodį. 

-Labas rytas.-Pasisveikinau atkreipdama jo dėmesį ir jis greit pasuko galvą nusišypsodamas ,tačiau toji šypsena kažką slėpė. 

-Ar gerai išsimiegojai? -Paklausė pabaigdamas rišt kaklaraištį ir susikišęs abi rankas į kelnių kišenes pasisuko į mane ,tačiau nejudėjo iš savo pozicijos. Gyliai įkvėpiau žinodama ,kad turėsiu pralaužt ledus ir suteikt jo nuostabiam veidui šypsena ,kurios taip trūksta.

-Puikiai ,nes tu buvai šalia.-Priėjus nedrąsiai ištiesiau rankas link jo ir uždėjau jam ant liemens taip nepilnai apkabindama jį. Kilstelėjau galvą jog matyčiau jo švelnia veido miną ir šyptelėjau nedrąsiai pasistiebdama jog sekundei suliesčiau mūsų lūpas. Atsitraukiau žiūrėdama tiesiai jam į akis ir jo ranka atsirado prie mano kaklo taip leisdama jam prisitraukt mane arčiau ir sujungt mūsų lūpas dar kartą.

-Man reikės ,kad atšauktum pirmą susitikimą ar galėsi taip padaryt? -Paklausė atsitraukęs ir prikandau lūpą vis dar jausdama jo lūpų skonį.

-Ar kas negerai? -Paklausiau ,nors žinojau jog tai tikriausiai susiję su vakarykščiu vėlyvu skambučiu po kurio jis buvo kaip ne savas.

-Tau nėra ko rūpintis ,nes nėra nieko ko aš nesutvarkyčiau.-Šyptelėjo delnais suimdamas mano veidą ir paskutinį kartą pabučiavęs atsitraukė taip išeidamas iš kambario. Kelias sekundes stovėjau apsidairydama ir bandydama susigaudyt tai kas vyksta ,tačiau nepavykus tiesiog pasekiau paskui jį.

Darren sustojus priešais kompanija gyliai įkvėpiau pasisukdama į jį ir nusišypsodama.

-Vakar tu suplanavai mūsų vakarą neskaitant žaidimų ,todėl šiandien aš planuosiu ,gerai? 

Paklausiau prikąsdama lūpą ir jo lūpų kampučiai pakilo.

-Sutarta.-Linktelėjo suimdamas mano ranką man nuo kelių ir pridėdamas prie savo lūpų. Prikandau lūpą laikydama dar didesnę šypseną ir pasilenkus arčiau pabučiavau jo skruostą nenoromis išlipdama iš mašinos. Apsisukus pamojau jam ranka ir patraukiau link įėjimo jausdama jo žvilgsnį. Vos tik įėjau į kompaniją atsisukau per langą matydama jog jo mašina vis dar nepajudėjo ir buvo sunku pamatyt kas vyksta ,nes atstumas buvo per didelis. 

-Adeline, kur direktorius Darren ?

Greit atsisukau išgirdus Lizos balsą pamatydama ją su keliais aplankais rankoje.

-Atrodo iškilo svarbesnių reikalų ,todėl reikia perkelt susitikimą iš devintos ryto į ketvirtą vakaro.-Perspėjau praeidama iki lifto ir neleisdama jai daugiau nieko pasakyt ,kadangi žinojau jog tai bus tik laiko švaistymas. Lifto durims prasivėrus vėl gavau tuos pačius žvilgsnius ,kurie sukėlė sąmyšį mano galvoje.

Empire (Lithuanian)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora