18

2.6K 179 11
                                    

Kelias minutes tylėjo ,o tada pakilo iš savo vietos lėtai apeidamas savo stalą ir priėjęs prie lango užtraukė žaliuzes. Laukiau akis nuleidus ir jaučiau jog jis stebėjo mane nenuleisdamas akių.

-Tu.-Jis ištarė tik tai stovėdamas per viena žingsnį nuo manęs ir atrodo pirmą kartą neturi ką pasakyt.

-Žinau ,kad jums nereikia mano pagalbos ,tačiau vis tiek siūlausi jums padėt susigrąžint "YOUR'S" kompaniją kadangi ji yra tai ko labiausiai trokštat. -Jaučiau ,kad kraujas mano viduje pradėjo virt ,o širdis daužėsi lyg pašėlusi ,vos tik jis sumažino atstumą tarp mūsų. Atsistojo tiesiai prieš mane ir pakėlęs ranką prilietė mano žandikaulį taip švelniai ,kad atrodo vos pajaučiau. Nedrįsau pakelt akių žiūrėdama į jo kaklaraištį ir laukdama kol jis kažką pasakys.

-Nenuleisk savo gynybos prieš mane ,Adeline. Esu savanaudis ,kuris tik ima ir niekada neduoda atgal. -Jo žodžiai buvo tylus ir skirti tik man ,kas sustingdė kraują mano kūne ,o širdį privertė plakt greičiau nei drugelio sparnai. Pakėliau akis susidurdama su jo žvilgsniu ir atrodo pasaulis ,kuris supo mus išnyko. Jaučiau jo delną priliečiant mano kaklą ir akimis sekundei nusileido iki jo putlių lūpų ,o tada vėl grįžau iki jo akių.

-Direktoriau Grove? -Išgirdus beldimą į duris atšokau nuo Darren lyg gavus elektros šoką ir greit padėjus popierius ant jo stalo atvėriau duris įleisdama Lizą. 

-Mark iš "YOUR'S" kompanijos jau čia.-Atrodo ji nieko neįtarė kas ką tik galėjo nutikt. 

-Gerai, atspausdink tai ir sekit paskui mane. -Paliepė net nepažiūrėdamas į mane ir Liza linktelėjo paimdama kažkokį lapą jam iš rankų. 

-Judinkis ,Adeline, ne laikas miegot.-Perspėjo Liza praeidama ir pasekiau paskui ją. Visą laiką sekiau Lizą ir akies krašteliu stebėjau Darren kabineto duris laukdama kol jis pasirodys ,tačiau jam pasirodžius apsigalvojau norėdama išnykt. 

-Adeline, sutartį.-Paliepė priėjęs arčiau manęs ir Liza perdavė lapus man ,o aš jam. Jis akimis permetė ir praėjo lyg niekur nieko ,o mes sekėm paskui. Mus sekė tyla ,kuri visada buvo kai būdavom šalia Darren ,tačiau dabar ji buvo kitokia. Vos tik įėjom į konferencijų salę Mark akys pagavo mano ,tačiau greit pakeičiau žvilgsnį. Galvoje sukosi faktas jog jis melavo apie tai jog pasirūpino manimi po labdaros vakaro ,kai iš tikro tai buvo Darren. Nežinau kas vyksta tarp jų ,tačiau jie neturėtu velt į tai manęs.

Stovėjau su Liza prie durų ir stebėjom ,kaip Mark su keliais vyrais šalia jo kalbėjo apie tolimesnius planus su "Adore" įmone. Darren tik klausėsi žiūrėdamas į juos tuo permatomu žvilgsniu ,kai Mark vis pažvelgdavo į mane. Darren atsiduso ir Mark nutilo laukdamas ,kol jis pagaliau prabils.

-Eik tiesiai prie reikalo Mark ,man nepatinka švaistyt laiko. -Mark gyliai įkvėpė ir pažiūrėjo į mane lyg ieškodamas palaikymo ,tačiau nusukau žvilgsnį į Darren ,kuris tuo pačiu metu atsisuko į mane.

-Atsisakyk generalinio direktoriaus posto ,bet pasilik teises į "Adore" ir aš tau padėsiu nuverst Robert . Žinai ,kad esu dešinioji jo ranka ir žinau daug tamsių kompanijos paslapčių.-Akimirkai mano smegenys sustojo dirbusios ,kol galiausiai supratau kas vyksta.  

-Palikit mus vienus. Sekretore Adeline, pasilikit.-Darren kalbėjo ir tiesiog žiūrėjo į Mark nejudėdamas ,kol galiausiai žudančiu žvilgsniu pasisuko į mane. Visi paliko salę nesuprasdami ,kas vykstą kol galiausiai likom tik mes visiškoj tyloj ,kur galėjau girdėt laikrodžio tiksėjimą.

-Atsisakysi visko dėl moters ,kuri tavęs nenori. -Jis pasisuko į Mark ir padariau tą patį eilinį kartą nesuprasdama kas vyksta.

-Tai neturi nieko bendro.-Pasiteisino Mark ir Darren veidas pasikeitė ,kai jis nusijuokė perbraukdamas delnu per plaukus.

Empire (Lithuanian)Where stories live. Discover now