26

2.5K 169 6
                                    

Vos tik atėjau į savo darbo vietą teko ,kuo greičiau susirinkt reikiamus dokumentus ir keliaut į "Adore" įmonę. Buvau visai pamiršus apie jog esu atsakingai už kai kuriuos jos kriterijus ,todėl perspėjus Liza išlėkiau kaip akis išdegus.

Sėdėjau "Adore" įmonės direktoriaus kabinete prie savo nešiojamo kompiuterio su lapais ant mano kelių ,kol direktorius irgi kažką rašė savo kompiuteryje.

-Ar direktorius Grove apsilankys kompanijoje ,kai bus auditas? -Paklausė manęs ir įsijungiau direktoriaus Grove tvarkaraštį pasitikslindama ,kada galiu tai suorganizuot.

-Šį penktadieni jis turi laisvą valandą popiet jeigu tinka su auditu.

-Užsirašysiu.-Pasiėmė užrašinę ir užsirašė laiką ,kuris geriausiai tinka direktoriui Grove. Grįžau prie savo darbo ir suvedus visą reikiamą informaciją pakilau iš savo vietos išeidama iš kabineto ir palikdama direktorių Smith vieną. Perėjau koridoriumi iki darbuotojų patalpų ir apžiūrėjau darbo vietas ,kur vyksta pakavimas. 

-Ar jūs naujoji direktorė? -Išgirdau balsą ir atsisukus pamačiau kelias moteris.

-Ne aš tik direktoriaus Grove sekretorė.-Nusišypsojau šilta šypsena ,nes iš jų aprangos suprantu jog jos dirba prie pagrindinės produkcijos linijos.

-Ar direktorius ketina daryt ,kažką dėl medžiagų trūkumo ?

-Kokio trūkumo ? -Suraukiau antakius išsitraukdama telefoną ir patikrindama jog viskas turėtų būt tiksliai pagal laiką ,todėl negali būt jog kažko trūksta.

-Prieš dvi dienas į kompanija buvo atvykus kita sekretorė ,kuri informavo jog medžiagos vėluos ,bet tai užsitęsė per ilgai.

-Kita sekretorė? To negali būt ,nes jokios kitos sekretorės čia negali būt.-Nejaukiai nusijuokiau tikrindama telefoną ,kuriame aiškiai rašė jog viskas vyksta pagal grafiką ,kaip buvau nustačius.

-Aš viską sutvarkysiu galit nesijaudint ,nes medžiagos jau rytoj pasieks mūsų sandėlius.-Kuo greičiau praėjau pro ją ir perbraukiau apsaugos kortele jog papulčiau į darbuotojų liftą ir užkilčiau į apsaugos kabinetą. Vos tik liftas atsidarė pamačiau daugybę monitorių ir prie jų sėdintį vyrą ,kuris gėrė kavą ir žaidė su telefonu.

-Ar tau mokama už sėdėjimą telefone? -Mano balsas privertė jį pašokt iš savo vietos ,todėl greit paslėpiau savo vardo kortelę apsimesdama jo direktore.

-Čia galima tik darbuotojams ,kaip čia papuolėt? -Jis pakilo iš savo vietos ir ištraukiau iš kitos švarko kišenės Darren kortelę ,kuri buvo su manimi ,nes turėjau būt pasiruošus jo atvykimui bet kurią minutę.

-Neatpažįsti savo naujos viršininkės? -Suurzgiau sekunde parodydama kortelę jog jis spėtų pamatyt tik kitokį jos ženklinimą ,kuris reiškia aukštesnes pareigas. Jis greit linktelėjo atsiprašydamas ir pasisveikindamas ,tačiau man tai mažiausiai rūpėjo ,nes iškart pradėjau kamerų tikrinimą.

-Ko tiksliai ieškot? -Paklausė prisijundamas prie aikštelės kamerų ,kol aš tikrinau įėjimą.

-Moters ,kuri būtų pastebėta šioje įmonėje pirmą kartą. Palygink visos savaitės įrašus su įrašu prieš dvi dienas.-Paliepiau darydama lygiai tą patį ,todėl girdėjosi tik pelytės ir klaviatūros barškėjimas.

-Atrodo radau.-Neaiškiai suburbėjo ir priėjau arčiau ,kas pamatyčiau jog tai ne Liza.

-Ar gali pritraukt ir išryškint? -Jis nieko nelaukęs ėmėsi darbo per kitą programą ir tai užtruko apie dešimt minučių mano nervų ,kai galiausiai nuotrauka pradėjo ryškėt.

-Matosi tik puse veido ,nes atrodo asmuo žinojo apie kameras ir laikė nulaikęs galvą. Ar turėčiau skambint policijai? -Kol jis kalbėjo žiūrėjau į moterį ,kuris veidą slėpė plaukai ,todėl buvo sunku įžiūrėt ,tačiau į akis man krito jos pakabutis ant kaklo ,kuri nieko nelaukus pritraukiau.

Empire (Lithuanian)Where stories live. Discover now