Visą naktį varčiausi galvodama planą apie tai ,kaip sugrąžint Darren į kompanijos generalinio direktoriaus postą ,tačiau niekaip negalėjau sugalvot išeities. Praleidau svarstydama tai jog pasirinkau teisingai stodama į jo pusę ,nes tik taip išsaugosiu savo darbą.
-Adeline.-Išgirdau savo vardą ir pakėlus akis pamačiau Mark ,kuris paspaudė lifto mygtuką laukdamas manęs.
-Vakar nemačiau tavęs visą dieną ar viskas gerai? -Šyptelėjau netikra šypsena žinodama ,kad elgiuosi šlykščiai išduodama visus su kuriais dirbau ketverius metus ,tačiau šiuo metu nebežinau kuo galiu pasitikėt.
-Pastarosios dienos tapo sunkesnės nei maniau.-Nejaukiai nusijuokiau ir jis apkabino viena ranka mane per pečius.
-Nesijaudink vos tik perduosi direktoriui sutartį ,kurioje paskelbtas "Adore" bankrotas viskas stosis į savas vėžias.
-Ką turi omenį juk neliks "Adore" įmonės ,kurioje dirba mano mama. Viskas taip sujaugta jog nebežinau ,ką turėsiu daryt toliau.-Atsidusau ir jis nusijuokė.
-Grove pasirašius sutartį jis pripažins bankrotą ,o kadangi "YOUR'S" kompanija vis dar neatsisakė į ją visų savo teisių tai "Adore" vis dar priklausys mums ,o kadangi jis buvo toks malonus šiknius tai nebebus ir jos skolos. Adeline, mes pakeisim jos veiklą ,tačiau neuždarysim ,tačiau taip apžaisim direktorių Grove išspirdami iš kompanijos lygiai taip pat lengvai ,kaip jis ir atėjo.-Žiūrėjau į Mark šypsena ir bandžiau suprast visą informaciją ,kurią jis pasakė išduodama jų planą ,kadangi manimi pasitiki.
-Bet juk per žinias rodė ,jo mes atsisakėm visų teisių į "Adore".
-Negali tikėt viskuo ką rodo per žinias ,Adeline. Man tapus generaliniu direktoriumi paskirsiu tave savo sekretore ir taip galėsim praleist daugiau laiko kartu.-Jis stipriau mane apsikabino ,kai liftas atsidarė. Greit atsitraukiau šyptelėdama jam ir išlipdama pirmą. Pirmoji ėjau ilgu koridoriumi ,kai pakėlus akis pamačiau einant direktorių Harrison ,o jam už nugaros keli akcininkai. Vos tik priartėjom vienas prie kito nespėjau sureaguot ,kaip staigiai jis man trenkė antausį priversdama nukrist ant šaltų plytelių.
-Ar taip man atsidėkoji po to ką tau suteikiau? -Jo balso tonas buvo pakilęs ,tačiau nesupratau kas vyksta.
-Direktoriau nesuprantu apie ką jūs. -Lėtai pakilau nuo grindų ,tačiau sulaukiau dar vieno antausiu ,kuris privertė vėl nukrist tiesiai ant kelių.
-Pasitikėjau tavimi ,tačiau sekretorė Rita turėjo kažkokių įtarimų ,todėl pasekė tave.-Pakėliau akis į jį ir už jo nugaros pamačiau Rita. Neatrodė taip ,kad ji gailėtųsi manęs ,o priešingai džiaugėsi jog esu žeminama.
-Išdavei mūsų kompaniją! -Jo riksmas užpildė koridorių ir jaučiau jog nesusilaikiau nuo ašarų.
-Prisiekiu aš nieko nepadariau direktoriau.
-Užsičiaupk! Nebenoriu tavęs matyt šioje kompanijoje. -Sukūkčiojau nusivalydama ašaras ir pakeldama akis į jį.
-Tu atleista.-Su tuo jis tiesiog praėjo pro mane su visais kitais ,net neatsisukdamas.
-Adeline, ką padarei? -Krūptelėjau ,kai mane prilietė didelė Mark ranka ir greit nusivaliau ašaras su jo pagalba pakildama nuo grindų.
-Nežinau.-Pasitryniau kelius sušlubuodamas ,nes atrodo krisdama su aukštakulniais pasitempiau kulkšnį. Valiausi ašaras ir tvarkiausi plaukus kurie buvo prilipę prie veido ,kai Mark vedė mane laikydamas už parankės.
-Tiesiog paleisk mane.-Paliepiau tyliai ir jam nenorint manęs paleist prievarta ištraukiau savo ranką iš jo gniaužtų susvyruodama ,tačiau išsitiesinau pasitaisydama sijoną ir pajudėdama į priekį.
YOU ARE READING
Empire (Lithuanian)
Romance*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***