11

2.6K 157 5
                                    

Neskubėjau lipt iš lovos ,kadangi atlaisvinus direktoriaus Grove tvarkaraštį iki dešimtos ryto reiškė jog man šis laikas taip pat laisvas. Prabudus anksti ryte susirinkau visus skanius užkandžius ir nugriuvau ant sofos tiesiai prieš televizorių. Atrodo nespėjau pažiūrėt nei vieno epizodo iš mėgstamo serialo ,kai kažkas erzinamai pradėjo skambint į duris.

-Einu ,einu.-Suurzgiau ir vos tik pažiūrėjau pro akutę pasigailėjau jog išsidaviau esanti namuose.

-Adeline Maxwell, pasakyk ,kad tu nedirbti tam vyrui.-Suurzgė mama įeidama į mano butą.  

-Ar atėjai čia tik dėl to ? -Sukryžiavau rankas atsiremdama į sieną ,kol ji nusismaukė batus užsidėdama šlepetes ir pasekiau ją iki virtuvės.

-Kaip suprast tik dėl to ? Kaip galėjai išduot Robert ? Ar tavo smegenys visai sutirpo nuo tų nereikšmingų serialų ? -Ji norėjo priliest mano kaktą patikrint mano temperatūrą ,tačiau atsitraukiau pavartydama akis.

-Robert padarė tai pirmas ,be to neturėtum skųstis juk vis dar turi savo darbą ,todėl galėtum padėkot.-Mano bale buvo girdėtis susierzinimas ,tačiau ji nekreipė  į tai dėmesio ,kas erzino vis labiau.

-Dėkot už tai jog dirbsi dabar tam vyrui ? 

-Kokiam vyrui? 

-Jis blogas žmogus ,Adeline.-Jos teiginys privertė nusijuokt ,kai iš spintos išsitraukiau rūbus tinkamus į darbą.

-Koks skirtumas koks jis kol suteikia man darbo vietą ,be to tavo numylėtas Robert ne ką geresnis žmogus. Mama ,atrodo vis dar nesupratai ,kad verslininkai visi tokie.-Priminiau jai ir užtrenkiau kambario duris ,kad persirengčiau ir pasiruoščiau ilgai darbo dienai.

-Užrakink duris prieš išeidama ,o aš einu ,kol nepavėlavau.-Perspėjau išeidama ir kuo greičiau moviausi aukštakulnius ,nes girdėjau ją artinantis.

-Adeline, nesupranti ką kalbi ir greitai pamatysi jog Grove nėra bet koks verslininkas. 

Nieko jai neatsakiau išeidama iš namų ir rankose nešdama juodą maišą su pakabą ,kuriame turėjau suknelę šiam vakarui. Žinojau ,kad mama sako tiesą ,tačiau ji nesupranta jog aš jau seniai žinau koks Darren. 

Vos tik atbėgau į savo darbą vietą pakabinau suknelę šalia palto ir apsaugai pranešus jog Darren atvyko užplikiau juodos arbatos puodelį nunešdama jam ant stalo. Atsisėdau šalia Lizos ,kuri vėl kažką rašė kompiuteryje ir išsitraukiau savo užrašų knygutę išgirsdama didelius žingsnius. Liza pakilo iš savo kėdės ir aš paskui ją.

-Direktoriau.-Ji linktelėjo galvą pasisveikindama ir padariau tą patį ,tačiau sekundei pakėliau akis tik tam jog pamatyčiau jog jis net nepažiūrėjo į mus. 

-Nepamiršk pasiruošt šiandienos renginiui. Turi išmokt visą tai.-Su pasitenkinimu Liza numetė knygą ,kurioje jau seniai žinau ,kas kadangi esu ne naujokė šiame darbe. Žinau ,kad Liza stengsis visai ,kaip tik galės jog susimaučiau ,tačiau aš ne tokia jau lengvai palenkiama. Įrodysiu jog esu tokia pat verta šio posto ,kaip ir ji ,o galbūt net vertesnė.

Visą dieną praleidau atlinkdama pavienius darbus ,kuriuos uždavė Liza perduodama viską nuo direktoriaus. Atėjus vakarui persirengiau ir užsimetus paltuką nusileidau į vestibiulį laukdama prie durų kol pasirodys Darren. 

-Oh dieve jis kaip visada tobulas.-Girdėjau registratūroje sėdinčios merginos balsą ,o kai atsisukau pamačiau Darren. Atrodo vaizdas sulėtėjo ,nes mačiau ,kaip jis sulėtintai eina artyn manęs su juodu kostiumu ,kuris buvo tobulai nulietas jam. Jis rankas perbraukė per savo tobulą šukuosena ir įtempė žandikaulį taip išryškindamas aštrią liniją ,kas privertė nuryt seiles. Nežinau kas nutiko ,bet buvau sustingus ,tol kol jis nepraėjo pro mane manęs net nepastebėdamas. 

Empire (Lithuanian)Where stories live. Discover now