Darren apsilaižė lūpas ir lapus ,kuriuos laikė rankoj numetė ant stalo šalia manęs.
-Prašom.-Kilstelėjo antakį padrąsindamas jog pažiūrėčiau ,tačiau stovėjau nejudėdama ir nežinodama ką turėčiau daryt.
-Visą tai darau ,nes nebenoriu būt tiesiog Darren Grove kurį visi žino. Noriu būt savimi.-Nurijau seiles nuleisdama akis į lapus ,kuriuos jis numetė ant stalo ir akimis perbėgau per banko sutartį dėl laikino valdžios perdavimo.
-Gydytojas surado gydymą ,kuriam turiu pasitraukt nuo kompanijos tam tikram laikui jog neišsekinčiau savęs ,todėl savaitei atsistatydinau perduodamas visą valdžia Carl. Turiu penkiasdešimt procentų tikimybę jog išgysiu ,todėl nenoriu rizikuot ,noriu išnaudot galimybę ir gyvent taip kaip visada norėjau. Noriu būt savimi ir tiesiog eilinis vyras ,kuris nėra atsakingas už tūkstančius darbuotojų ,bei milžinišką kompaniją. -Jam kalbant žiūrėjau į lapą prieš save ir vis dar skaičiau suprasdama jog viskas ką jis sako buvo tiesa. Nežinau ,kodėl tačiau atrodo jog jis nesupranta jog būnant Darren Grove neįmanoma būt tiesiog eiliniu vyru ,nes tai net nesiderina ištariant vienam sakinyje.
-Noriu įsitikint jog supranti ką darai ir tai nėra ligos požymis ,nes Darren Grove niekada nepaliktų savo kompanijos užnugaryje.-Priminiau pakeldama akis į jį.
-Grove gal ir nepaliktų ,tačiau Darren tai nerūpi.-Jis kalbėjo apie save taip lyg turėtų asmenybės susidvejinimą.
-Visą tai skamba per daug nerealu.-Vis dar įtartinai stebėjau Darren.
-Žinau kas sukasi tavo galvoje ,tačiau manau pats laikas tau pažint tikrąjį Darren Grove ,kuris nėra "GROVE" kompanijos veidas.-Jo nuotaika keitėsi lyg pavasario oras tik dvigubai greičiau ir atrodo aš nespėjau taikytis su tokiais greitais pokyčiais.
-Šią savaitę aš būsiu tiesiog Darren.-Nusišypsojo delnu priliesdamas mano skruostą ir paglostydamas ,kas dar labiau mane suglumino. Pradėjau abejot savimi suprasdama jog vis dar nesugebėjau jo perprast ir pilnai pažint.
-Havajai.-Tai pasakęs pasilenkė ir pabučiavo į kaktą nueidamas lyg niekur nieko.
-Kas? -Suraukiau antakius sekdama jį ir mačiau jog jis išsitraukęs telefoną kažko ieškojo. Atsekiau jį į jo spintą ir jis sekundei apsidairė ,tačiau nuleido akis vėl kažką vesdamas.
-Pradedu panikuot jog liga paveikė tavo aukštą IQ.-Suburbėjau labiau sau negu jam ir jis nusijuokė ,tačiau neatitraukė akių nuo telefono.
-Viskas.-Atsiduso įsikišdama telefoną į kišenę ir atsisukdamas į mane.
-Kas viskas?
-Nupirkau bilietus ,turim tris valandas susiruošt.-Jis šyptelėjo pažiūrėdamas į laikrodį ant savo riešo ir atrodo sustojau kvėpavus.
-Negali taip elgtis tai nejuokinga.-Perspėjau ir jis apsisuko apžiūrėdamas savo spinta.
-Patarčiau skubėt susidėt daiktus ,be to dėl skubaus pirkimo mūsų bagažas ribotas tik vienas mažas krepšys arba kuprinė. -Perspėjo atsisukdamas ir nužvelgęs mane nusišypsojo lyg tai būtų pokštas jog pasijuokt iš manęs.
-Darren.-Mano balsas buvo rimtas ta jog jis pagaliau surimtėtų ir pasakytų jog tai tik nevykęs Darren Grove pokštas ,tačiau jis tik kilstelėjo antakį laukdamas kol toliau kalbėsiu.
-Negali tiesiog dingt savaitei lyg niekur ir palikt kompanija ypač kai pasirašei sutartį dėl plėtros.
-Kas sako kad negaliu ? Pasitikiu Carl ,be to ką darysit jei gydymas nepavyks ir kompanija liks jums? -Pridėjau delną jam prie kaktos patikrint ar jis tikrai neturi temperatūros ,nes tai ką jis kalbėjo buvo nelogiška.
DU LIEST GERADE
Empire (Lithuanian)
Romantik*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***