Atrodo jo žodžiai tik dar labiau išerzino mano mama kas matėsi iš jos veido.
-Ko daugiau galima tikėtis juk esi Grove, galvoji tik apie tai kaip užlipt aukščiau kitų.-Šie žodžiai sukėlė Darren šypsena ,kuri prasilaužė į juoką.
-Teisingai galvoju tik apie tai ,kadangi geriau būsiu tas kuris užlipa ant kitų nei tas kuris bus sutryptas.
-Šlykštu klausytis.-Ji suurzgė pradėdama rinktis savo daiktus.
-Taigi ,kad būčiau tinkamas jūsų dukrai norit jog būčiau pastumdėlis? O gal būčiau tinkamas jeigu būčiau Mark? -Jis kilstelėjo antakį ir mama sekundei sustingo pasisukdama į jį.
-Tinkamas bet kuris tik ne tu ,nes neši vien nelaimes su savo vardu ,kuris kaip prakeiktas rodosi visur. Ateis laikas ,kai atsiimsi už viską kiek esi padaręs.-Su tuo ji greit praėjo pro Darren pasiimdama paltą ir įsispyrus batus išlėkė pro duris lyg viesulas. Nejaukiai nurijau seiles pasisukdama į Darren ,kuris žiūrėjo į vieną tašką lyg gerai apgalvodamas jos paskutinius žodžius. Prireikė minutės kol supratau ką jo mina reiškė ir mintyse pakartojau mamos žodžius.
-Darren. -Ištariau jo vardą ,nes jaučiau jog jis galvojo apie savo ligą susiedamas su jos žodžiais.
-Manau bus geriau jeigu ir aš jau eisiu.-Jis lėtai pasisuko į mane ,bet lyg prisimindamas greit nusišypsojo ,tačiau buvo per daug akivaizdu jog šypsena netikra.
-Tu neprivalai išeit.
-Tau reikia pailsėt po kelionės ir aš turiu keletą darbų.-Jaučiau iš jo balso ,kad jis meluoja tačiau nebuvo nieko kas priverstų Darren Grove pasilikt kai jis pats to nenorėjo. Apsidairęs dar kartą nusišypsojo apsisukdamas ir apsirengęs išėjo palikdamas mane vieną.
Kita rytą atvykus į kompaniją labiausiai norėjau pamatyt Darren ,tačiau jo nebuvo kompanijoje. Sėdėjau prie savo stalo ir stebėjau tai kaip Liza dėliojo kompanijos antspaudus ant įvairių popierių ,kuriuos Darren turės pasirašyt.
-Sekretore Adeline, nustok mane stebėjus ir susikaupk.-Perspėjo ir nuleidau akis į popierius priešais save.
-Jaučiu ,kad čia kažkas ne taip.-Sušnabždėjau ,kadangi Liza nežino kur direktorius ir Carl ,o tai reiškė jog jie kažką rezgą kartu arba Darren vėl dingęs o Carl jo ieško. Prisiminus paskutinį Darren dingimą pradėjau kramtyt savo apatinę lūpą taip bandydama nusiramint kol galiausiai pajaučiau kraują.
-Tu neįtikėtina.-Suurzgė Liza ir tuo pačiu metu supypsėjo liftas priversdamas atsisukt ir pamatyt Darren su Carl.
-Direktoriau Grove.-Liza atsistojau ir jis linktelėjo ,kai Carl nenustojo šypsotis. Jis nepažiūrėjo į mane nei sekundei ,kas tik išdavė jog kažkas tikrai negerai ,todėl greit pakilau iš savo vietos ir pasekiau Lizą iki jo kabineto.
-Štai popieriai ,kuriuos turit pasirašyt taip pat direktorius Robert perspėjo apie konferenciją su žurnalistais.-
-Keista jog jis pagaliau bendradarbiauja.-Nusijuokė Carl.
-Ačiū Liza gali eit.-Darren parodė jai ranka jog išeitų ir jai išėjus likau tik aš.
-Ar turi kažką pridurt ,sekretore Adeline? -Paklausė nepakeldamas akių nuo popierių ,kuriuos pasirašinėjo.
-Ne.
-Tuomet gali išeit.-Apsisukau jog išeičiau ,bet susipratus greit apsisukau grįždama prie jo stalo.
-Ar padariau kažką ne taip ,nes nesuprantu kodėl nepažvelgi į mane.-Darren ranka su tušinuku sustojo judėjus.
-Pasikalbėsim apie tai vėliau.
ESTÁS LEYENDO
Empire (Lithuanian)
Romance*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***