Gatvėje tarp mašinų burzgesio galėjau girdėti ,tik savo aukštakulnių kaukšėjimą. Širdis daužėsi lyg pašėlusi ,tačiau nesiruošiau sulėtint ir kojų skausmą atpirko akimirka ,kai pamačiau didžiulį pastatą iš stiklo. Daugybė langų pro ,kuriuos į pastato vidų negalėjo įeiti nei vienas saulės spindulėlis.
Įbėgau pro duris pakeldama ranką su savo darbo kortele ir parodydama ją merginai prie registratūros. Ji nieko neklausinėjo ,todėl kuo greičiau įbėgau į liftą ,kuris buvo iš stiklo ir paspaudžiau penkiolikto aukšto mygtuką. Pakėlus koją pasitryniau kulkšnį ,kuri buvo ištinusi nuo viso šio bėgimo ir kuo greičiau nuleidau ją pastatydama į vietą ,kai išgirdau lifto duris atsidarant.
-Oh dieve ,Adeline, visur kilo panika ,nežinau ką daryt.-Tai buvo išsigandusi antroji sekretorė Rita.
-Viskas gerai aš jau čia. Kur direktoriaus tvarkaraštis? Ar padarei pardavimo kopijas ir sudėjai į aplankus kaip liepiau? -Greit numečiau savo rankinuką ant stalo šalia jos ir pasitvarkiau plaukus gyliai įkvėpdama ir atversdama tvarkaraštį.
-Susirinkimas prasidės už dešimties minučių. Aš panikuoju.-Ji sudrebėjo ir suėmiau jai už rankos stipriau suspausdama ,nes jaučiau jog ji perduoda savo nervus ir man.
-Panikavimas nieko neišspręs. Paruošk konferencijų salę ir nepamiršk šviežių gėlių ant stalo.-Paliepiau nusekdama ją į konferencijų salę ir sudėdama aplankus su reikiama informacija priešais kiekviena kėdę ,kurioje sėdės kažkas iš vadovų.
-Direktorius Harrison, su atstovybe jau čia.-Pro duris įbėgo padėjėja su savo trumpu sijonu.
-Susitvarkyk ,kiek galiu kartot.-Suurzgiau ir paskutinį kartą pažvelgiau į salę įsitikindama ,kad viskas tobula. Išėjus pro duris atsistojau kartu su trimis padėjėjomis ir laikiau direktoriaus aplanką laukdama kol prasivers lifto durys.
Esu viena iš vyriausių sekretorių ir turiu atlikti savo darbą tobulai jeigu noriu siekti tobulumo ir toliau. Esu atsakinga už viską ,kas yra svarbu direktoriui Harrison ir nesvarbu kokia kaina tai turi būti atlikta. Kosmetikos kompanijoje "YOUR'S" negali būti jokių klaidų ,jeigu norime palaikyt ir toliau savo tobulą įvaizdį.
Liftui supypsėjus gyliai įkvėpiau ir pakėliau akis pamatydama direktorių ,kurio veidas buvo susirūpinęs. Jis buvo virš šešiasdešimties ir buvo tai galima pastebėti iš jo žilų plaukų ,bei neseniai nuskustos barzdos. Jis buvo su tamsiai pilku kostiumu ,o jam už nugaros dar penki vyrai. Jie visi išlipo iš lifto ir žinojau ,kad tai ne viskas vos tik prasivėrė kito lifto durys.
-Direktoriau.-Visos keturios vienu metu nuleidom akis į kilimą ir pakėlus jas pamačiau jog jie buvo visai šalia.
-Prašom čia.-Apsisukau rodydama kelią iki konferencijų salės ir pravėrus duris visi pradėjo sėstis pagal vietas ant kurių buvo vardų kortelės. Girdėjau daugybę nereikšmingų kalbų ,tačiau tarp jų jaučiau įtemta atmosferą kadangi žinojau jog susirinkimas iškviestas netikėtai. Direktorius nebuvo tuo patenkintas ,tačiau akcininkai to reikalavo ,o jis turi jiems paklusti kitaip prasidėtu sumaištis.
-Adeline, kol vyks susirinkimas nieko neįleisk.-Perspėjo direktorius ir su tuo išėjau užverdama dvigubas dideles duris. Kol kitos kelios sekretorės ruošė arbatą svečiams su kita vyresne sekretore vykdėm jo norą ir stovėjom tiesiai prieš duris niekur nesitraukdamos.
-Ar vėlavai dėl mamos? -Paklausė Rita ir linktelėjau šyptelėdama ,nes nenorėjau toliau tęst šitos temos.
-Girdėjau ,kad susirinkimas vyksta dėl to jog Japonija nepasirašė sutarties su mūsų kompanija ir akcijų kaina smarkiai krito.
-Neklausyk to ,kas sklinda. Susirinkom čia ne gandus skleist.-Perspėjau ir mano nuostabai supypsėjo liftas ,o jo durims prasivėrus pasirodė aukštas tamsiai rudų plaukų ,stambaus sudėjimo vyras ,o šalia jo moteris balta aptemta suknele. Už jo buvo dar trys vyrukai ,kurie turėjo tokią pačia rūsčia veido mina ,kaip ir aukštas vyrukas.
BẠN ĐANG ĐỌC
Empire (Lithuanian)
Lãng mạn*** -Turiu tau klausimą.-Jo balsas buvo tylus ir gilus. -Kaip ,manai ką pirmą sutrypsiu ,kai ši kompanija priklausys man? -Lėtai nurijau seiles pakeldama akis. ***